ا

  • ابوسعیدی جیرفتی. سهیل رابطه ویژگی‌های سه‌گانه تاریک شخصیت و ارتباطات اجتماعی آنلاین با میانجی‌گری راهبردهای ناسازگار تنظیم شناختی هیجان [ دوره2, شماره 2 - بهار سال 1404]
  • ابوسعیدی جیرفتی.نیلوفر رابطه ویژگی‌های سه‌گانه تاریک شخصیت و ارتباطات اجتماعی آنلاین با میانجی‌گری راهبردهای ناسازگار تنظیم شناختی هیجان [ دوره2, شماره 2 - بهار سال 1404]
  • ابهرزنجانی.فرناز تدوین و اعتباریابی برنامه آموزش عکاسی با تلفن همراه (موبایل گرافی) برای بهبود مهارت توجه ِکودکان با اختلال یادگیری خاص [ دوره2, شماره 3 - تابستان سال 1404]
  • اساسه.مریم تدوین و اعتباریابی برنامه آموزش عکاسی با تلفن همراه (موبایل گرافی) برای بهبود مهارت توجه ِکودکان با اختلال یادگیری خاص [ دوره2, شماره 3 - تابستان سال 1404]
  • اسدی. زهرا زمینه های کاربست برنامه های هوش مصنوعی به منظور پشتیبانی تحصیلی از دانش آموزان ناتوان در یادگیری [ دوره2, شماره 3 - تابستان سال 1404]
  • افروز.غلامعلی تدوین و اعتبارسنجی برنامه مداخله ادراکی حرکتی مبتنی بر هنر خانواده‌محور برای کودکان دارای مشکلات رفتاری [ دوره2, شماره 3 - تابستان سال 1404]
  • امینی منش.سجاد زمینه های کاربست برنامه های هوش مصنوعی به منظور پشتیبانی تحصیلی از دانش آموزان ناتوان در یادگیری [ دوره2, شماره 3 - تابستان سال 1404]