فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی، مجلهاي است نظري و تجربي كه به مسايل مختلف خدمات عمومی در جمهوري اسلامي ايران ميپردازد و هدف از انتشار آن، زمينهسازي براي پيشرفت ايران است.
با عنایت به ارزیابی نشریه "بازاریابی خدمات عمومی" توسط سامانه ارزیابی نشریات دانشگاه آزاد اسلامی، این نشریه موفق به کسب رتبه "ب" گردید و از این پس مقالات چاپ شده در این نشریه حائز امتیاز برای محققان می باشد. هم اکنون این نشریه آماده پذیرش مقالات پژوهشگران و اساتید محترم جهت چاپ در شماره بعدی می باشد.
به اطلاع می رساند براساس بخشنامه شماره ١٠/٧٩٥٣٤ مورخ ١٣٩٨/١٢/٠٧ به منظور انجام دفاع، فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی با رتبه B دانشگاه آزاد اسلامی دارای 1.5 امتیاز می باشد.دانشجویان کلیه واحدهای دانشگاهی می توانند به منظور تکمیل امتیازات خود جهت انجام دفاع از رساله دکتری تخصصی نسبت به ارسال مقاله به مجله فوق اقدام نمایند.