فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - توسعه یک مدل جهت استقرار نرم افزار به عنوان خدمت الهام حاجی احمدی بهرام خیری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتریان پردرآمد (مورد مطالعه: خریداران آپارتمان در شهر تبریز) حسین وظیفه دوست حسین عماری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی و ارزیابی عوامل موثر بر مدیریت بازاریابی جذب نقدینگی با استفاده از تکنیک TOPSIS و AHP (مطالعه موردی: بانک تجارت) راضیه صمدی پور قاسمعلی بازآیی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی هوشمندی رقابتی از منظر کار آفرینان (برمبنای مدل سازی معادلات ساختاری) پیمان غفاری آشتیانی رضوان چوبندیان محمد زرگران دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی عوامل موثر بر افزایش اعتماد مشتریان در خرید کالا و خدمات اینترنتی آزاده شیخی رضا شافعی هیوا فاروقی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان به وفاداری مشتریان (بانک پاسارگاد اهواز) امین موجودی عبدالهادی درزیان عزیزی پریا قاسمی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - تاثیر ابعاد جو سازمانی بر تحقق قول برند (مطالعه موردی: بانک مسکن) بهنام قربانی فرد شهرام هاشم نیا سید شهاب موسوی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - درگیری ذهنی مصرف کننده و تصمیمگیری خرید (مطالعه موردی: تلفن همراه) امید مهدیه نشاط چوبتراش