فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل "پذیرش تکنولوژی" و "تئوری رفتار برنامه ریزی شده" با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده محمدعلی عبدالوند حمید عبدالعظیمی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - مدل وب سایت مناسب انتخاب وب سایت مناسب جهت انتشار تبلیغ اینترنتی کامبیز حیدرزاده مهدی بهبودی الهیار اردکانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر آن در حوزه محصولات تند مصرف و خدمات حسین وظیفه دوست مه سا حریری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - رابطه بین لوازم جانبی خودرو با ارزیابی مصرف کننده از کالا سید علی اکبر افجه پروانه فخیم قاسم زاده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی تاثیر ارزش مبتنی بر فایده و ارزش لذت جویانه بر نگرش کلی مشتریان مراکز خرید (مطالعه موردی: هایپر استار) حسن سلیمانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - بررسی تاثیر عوامل منتخب بر قصد خرید محصولات سبز آرزو نخعی بهرام خیری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - بررسی تاثیر احترام و تفاهم بر کیفیت ارتباط ادراک شده از سوی مراجعان موسسات خدمات درمانی کوچک (مطالعه موردی: دندانپزشکی های شهراراک) حسن اسماعیل پور حبیب اله جوانمرد اصغر باجلان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - مقایسه گرایش به بازار در بانک های خصوصی و دولتی و تاثیر آن بر کیفیت خدمات بانکی (مطالعه موردی: شهر یزد) شهناز نایب زاده