فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - مروری بر عشق به مقصد گردشگری: مفاهیم مدیریتی برای کسبوکارهای گردشگری عباس فلاح نژاد محمد علی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش 10.30495/jomm.2023.69332.1969 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بینالمللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک مونا کشکی شهناز نایب زاده ابوالفضل داودی رکن آبادی کریم حمدی 10.30495/jomm.2023.69546.1976 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجیکالا) فرانک خدایاری شادان وهاب زاده سالومه رجبلو 10.30495/jomm.2022.68062.1946 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران بیژن علی زاده عبدالله نعامی محمد کهندل محمد نصراله نیا 10.30495/jomm.2023.70088.1983 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - طراحی و سنجش پیشایندها و پیامدهای رفتار خرید مصرفکنندگان در انتخاب بستهبندیهای سازگار با محیطزیست با رویکرد آمیخته سیده فاطمه علوی فومنی علی قلی پورسلیمانی حمیدرضا رضائی کلیدبری 10.30495/jomm.2022.67825.1943 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - مدل تفکر انتقادی کارکنان بانک ملت مبتنی بر مؤلفههای بازاریابی داخلی کریم اسگندری نگین میراب خانباغی شادی عرفای جمشیدی احمد فتحی عبداللهی 10.30495/jomm.2023.68415.1956 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - مدیریت سود و ریسک لازمه افزایش کارایی شعب بانک ملی ایران علی طاهری مهدی زاهد غروی حمید آسایش 10.30495/jomm.2023.71256.2004 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - طراحی مدل فضای خردهفروشی و خودپنداره، مصرفگرایی مشتری با رویکرد داده بنیاد بیضاء قاسمی مهدی روح الامینی علی ثریائی 10.30495/jomm.2023.71246.2003 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - عوامل مؤثر بر خرید یا تعویض مبلمان در سبک زندگی امروز تهران یلدا قاسمی نیلوفر شادمهری 10.30495/jomm.2023.66854.1933 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - ارائه مدلی برای توسعه بازاریابی پایدار با استفاده از بازاریابی دیجیتال محمد باشکوه محمد بهادری نژاد نوید شفیعی 10.30495/jomm.2023.71947.2021