فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - تأثیر ویژگیهای نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار) فرانک خدایاری بهناز خدایاری لیلا شیخلر دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - تأثیر بکارگیری جایگاهیابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول) رمضان نوری بابیان محمد آقایی نادر غریب نواز وحید ناصحی فر دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - تأثیر عوامل اجتماعی بر نیت خرید مشتریان در شبکههای اجتماعی از طریق اعتماد به فروشنده و محصول محمد جواد تقی پوریان سحر کثیری احمد شکیبا دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی نقش انگیزشهای روانشناختی مصرفکننده بر درگیرسازی مشتری، دلبستگی و وفاداری به برند (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای هایپرمی شهرتهران) علی اکبر خادمی عباس گلشنی هانیه فرازنده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - روایت مصرفکنندگان از مصرف، دریچهای به ذهن مصرفکنندگان رویکرد مرور نظاممند ادبیات روایت محمد رحیم اسفیدانی داتیس خواجهئیان محمود محمدیان عماد رحمانیان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - نقش مؤلفههای نوین برند در ارتقاء عملکرد برند از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای هایپرمی مشهد) نیره غلامی مصطفی فرخی استاد سعیده باباجانی محمدی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - تخمین تأثیرات کیفیت خدمات توسط رویکرد سروکوال در لیزینگ شرکت ایرانخودرو حسین سوری امیر صادقی مهران خلج