فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی تأثیر محتوای رسانههای اجتماعی بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی نفوذ اجتماعی هنجاری و اطلاعاتی و ارتباط با مشتری (مشتریان فروشگاه نوین چرم از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام) زهرا فیضی پیمان غفاری آشتیانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - بررسی تأثیر سرمایهگذاری بر روی تاکتیکهای بازاریابی رابطهمند بر قدردانی و وفاداری مشتریان در خردهفروشی (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای زنجیرهای هاکوپیان) نادره السادات نجفی زاده افسانه تابزر دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - تأثیر تداعی کنندهها بر ارزش ویژه برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران مجتبی قربانی آسیابر مهدی نادری نسب احمد راه چمنی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی تأثیرات اقدامات عوامل بازاریابی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما در استان کرمان ندا بنی اسدی داود ثمری جمال فرج الله حسینی مریم امیدی نجف آبادی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - تحلیل ریسکهای ادراک شده مشتریان بلیط اینترنتی شرکتهای هواپیمایی بر اساس مدل پذیرش فناوری (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ایران ایر) بهروز دینی میثم فخاریان ابوالفضل معصوم زاده زواره سمیرا گلکاران مقدم دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - نگاه چند بعدی به نگرش: تبیین رویکرد تئوری تلاش در بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک مژگان بهرامی ناصر خانی محمدرضا مرادی موگویی