فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایههای فکری گروه خودروسازی سایپا کامبیز حیدرزاده الهام صمدزاده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پارسیان در شهر شیراز) رضیه پژمان حمزه کاظمی مهیاری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی GLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان احسان نامدار جویمی محمد تابان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری روح اله علیزاده سید مهدی حسینی اوزینه الهام خانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران زهرا فلاح اصل محمدعلی عبدالوند دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیکAHP- FUZZY (صنایع غذایی دینا) سهیل سرمد سعیدی امیر عبدالهی بجستانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - نگرش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران نسبت به خرید اینترنتی بر اساس توسعه مدل پذیرش تکنولوژی و تعیین تاثیر جنسیت بر آن مهسا حمیدپور حمیدرضا سعیدنیا