فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - تأثیر قابلیت رسانههای اجتماعی برجذب مشتریان به باشگاههای ورزشی با توجه به نقش میانجی اعتماد کاربران حمید رضا معین علی ذاکریان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - بررسی قابلیتهای سازمانی، کیفیت خدماترسانی آنلاین به مشتریان و عوامل محیطی بر سهم بازار با نقش میانجی راهبردهای تسهیلکننده در محصولات آفرود(طبیعت گردی) گروه خودروسازی بهمن پریسا توکلی طرقی مرتضی موسی خانی حامد رحمانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - شبیهسازی ریاضی برای تعیین ارزش مالی بازیکنان والیبال ایران محمد محمدپوری مهوش نور بخش میثم شفیعی رودپشتی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - عوامل مؤثر بر بازاریابی پارتیزانی در ورزش ایران عبدالمجید دوراندیش سید محمد علی میرحسینی احمد ترک فر علیرضا الهی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - مدلسازی عوامل جامعهشناختی مؤثر بر عادت واره های ورزشی در میان سالمندان شهر تهران زرینه قره کولچیان فریده شریفی فر علی باصری بهرام قدیمی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - تحلیل عوامل اثرگذار بر بالندگی حرفهای دبیران تربیتبدنی زیبا ملک محمدی فرادنبه حسن فهیم دوین محمد رضا اسماعیل زاده قهرمانی کاظم چراغ بیرجندی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - بررسی تأثیر بازاریابی چریکی بر قصد خرید مشتریان باشگاههای ورزشی استان دیالی عراق خدایار مومنی فروغ محمدی سامان الغانم