فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان نظاره کرد پرویز سعیدی روح اله سمیعی سامره شجاعی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند احسان صفائی سید مرتضی غیور باغبانی مرتضی رجوعی تکتم پیش فنگ دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و کیفیت خدمات، ارزش درک شده و قصد خرید مشتریان ریحانه خیزاب محمدرضا حسینی زینب منتظری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان در صنعت برندهای پوشاک ایرانی: با تاکید بر آمیخته بازاریابی حسی محمد هادی عسگری مهران فاضلی ویسری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - تاثیر فعالیتهای رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند کالای خواب نساجی بروجرد پیمان ولی پور پروین رحمانپور دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - واکاوی و تبیین نقش مدیریت دانش بر بهبود فروش محصولات دارویی با میانجی گری بازاریابی تجربی(مطالعه موردی: شرکت تولیددارو) حسین خورشیدوند منصور ترکیان تبار فرزاد آسایش دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک بهمن ناروئی حسین حکیم پور مهدی محمودزاده واشان محمد محمدی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - تعیین سطح نهایی کلیه عوامل موثر بر توسعه همکاریهای حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران باسایر کشورها فریدون امیدی بهزاد جعفری قاسم رکابدار