فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستورانداری با رویکرد دادهبنیاد ابوالقاسم احمدی اعظم رحیمی نیک ماندان مومنی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - طراحی مدل بهینه انتخاب تامین کننده با محوریت برند در شرکت ساپکو ( مطالعه موردی : شرکت دانش بنیان میلان چسب ) شیوا اسلامی علیرضا شیخ احمد مهدی جو دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - مدل پاردایمیک عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان ستاره نیکیان ابراهیم آلبونعیمی لیلا آندرواژ دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - ارائه مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی در شتابدهندهها با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد الهام ایران نژاد پاریزی کامبیز طالبی جهانگیر یدالهی فارسی حمیده رشادت جو دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - طراحی و روانسنجی ابزار تعیین عوامل خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی علی اصغر فرهمند میر فیض فلاح غلامرضا زمردیان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - شناسایی ابعاد سیستم کسب و کار در مدل مهندسی مجدد در صنعت بانکداری دولتی با تاکید بر مشتری مداری- یک تحقیق نظریه داده بنیاد محسن فلاح فریده حق شناس کاشانی علی رضاییان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - چابکی در قابلیتهای بازاریابی ،طراحی و اولویت بندی معیارها-موردمطالعه گردشگری سلامت انوش امیدی علیرضا پویا هادی بستام علی حسین زاده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصدهای صادراتی محصولات دارویی ایران با رویکرد آمیخته ابراهیم وکیل یزدی رسول ثانوی فرد علی اصغر عیوضی حشمت دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - برآورد زیان پرداخت وام در بانک سرمایه با استفاده از الگوریتم فراابتکاری بهینه سازی علف های هرز زهرا رحمانی محمد ابراهیم محمدپور زرندی محمدعلی کرامتی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - بانکداری خرد و عوامل بازاریابی موثر بر آن (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر سنندج) سید محمد موسوی جد خبات نسائی سید محمد رضا موحد دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 11 - شناسایی پارامترهای تعیین کننده ارزش نام تجاری و ارائه الگویی برای قیمتگذاری و ارزشگذاری برند وحید رضا نصابی بهرام خیری حمیدرضا یزدانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 12 - طراحی مدل تبلیغات آنلاین با رویکرد بازاریابی مبتنی بر تصویر (مورد مطالعه: قطبهای گردشگری ایران) سمانه عطایی سینا نعمتی زاده وحیدرضا میرابی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 13 - بررسی تاثیر طول عمر واحد تجاری(سن شرکت)در روش تحلیل چند بعدی برای پیش بینی ریسک اعتباری مشتریان حقوقی(مورد مطالعه بانکهای تجاری) ندا رزمی علی لعل بار سلیمان حسن نژاد