• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 14
  • شماره56 دوره14
  • 56
    شماره 56 دوره 14 زمستان 1401

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستوران‌داری با رویکرد داده‌بنیاد
        ابوالقاسم احمدی اعظم رحیمی نیک ماندان مومنی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - طراحی مدل بهینه انتخاب تامین کننده با محوریت برند در شرکت ساپکو ( مطالعه موردی : شرکت دانش بنیان میلان چسب )
        شیوا اسلامی علیرضا شیخ احمد مهدی جو
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - مدل پاردایمیک عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان
        ستاره نیکیان ابراهیم آلبونعیمی لیلا آندرواژ
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - ارائه مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی در شتابدهنده‌ها با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد
        الهام ایران نژاد پاریزی کامبیز طالبی جهانگیر یدالهی فارسی حمیده رشادت جو
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - طراحی و روانسنجی ابزار تعیین عوامل خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی
        علی اصغر فرهمند میر فیض فلاح غلامرضا زمردیان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - شناسایی ابعاد سیستم کسب و کار در مدل مهندسی مجدد در صنعت بانکداری دولتی با تاکید بر مشتری مداری- یک تحقیق نظریه داده بنیاد
        محسن فلاح فریده حق شناس کاشانی علی رضاییان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - چابکی در قابلیتهای بازاریابی ،طراحی و اولویت بندی معیارها-موردمطالعه گردشگری سلامت
        انوش امیدی علیرضا پویا هادی بستام علی حسین زاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصدهای صادراتی محصولات دارویی ایران با رویکرد آمیخته
        ابراهیم وکیل یزدی رسول ثانوی فرد علی اصغر عیوضی حشمت
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - برآورد زیان پرداخت وام در بانک سرمایه با استفاده از الگوریتم فراابتکاری بهینه سازی علف های هرز
        زهرا رحمانی محمد ابراهیم محمدپور زرندی محمدعلی کرامتی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - بانکداری خرد و عوامل بازاریابی موثر بر آن (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر سنندج)
        سید محمد موسوی جد خبات نسائی سید محمد رضا موحد
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        11 - شناسایی پارامترهای تعیین کننده ارزش نام تجاری و ارائه الگویی برای قیمت‌گذاری و ارزش‌گذاری برند
        وحید رضا نصابی بهرام خیری حمیدرضا یزدانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        12 - طراحی مدل تبلیغات آنلاین با رویکرد بازاریابی مبتنی بر تصویر (مورد مطالعه: قطب‌های گردشگری ایران)
        سمانه عطایی سینا نعمتی زاده وحیدرضا میرابی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        13 - بررسی تاثیر طول عمر واحد تجاری(سن شرکت)در روش تحلیل چند بعدی برای پیش بینی ریسک اعتباری مشتریان حقوقی(مورد مطالعه بانکهای تجاری)
        ندا رزمی علی لعل بار سلیمان حسن نژاد
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود