فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - شناسایی ملاک¬ها و نشانگرهای رویکرد سنجش به مثابه یادگیری در کلاس¬های چندپایه دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی فاطمه رضائی مرضیه دهقانی کیوان صالحی doi.org/10.71788/JSRE.2025.2252 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - سنتزپژوهی روشهای تدریس زیستشناسی با تأکید بر یادگیری عمیق ثریا میرشکاری نرگس کشتی آرای حمید عزیزی ملک آبادی doi.org/10.71788/JSRE.2025.1124084 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - تأثیر بازی¬وارسازی فعالیت¬های کلاسی بر کیفیت یادگیری دانش¬آموزان پایه دهم در برنامه درسی شیمی الناز رشتی زاده رحمت اله خسروی سمیرا حسینیان doi.org/10.71788/JSRE.2025.1128256 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - طراحی و اعتبارسنجی چهارچوب برنامه¬درسی آموزش کاهش خطرپذیری از آسیب¬های فضای مجازی برای دوره ابتدایی محمد جاودانی امین باقری کراچی مریم امیری doi.org/10.71788/JSRE.2025.1120615 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - طراحی و اعتبارسنجی برنامۀ درسي سواد رسانهای برای والدین دانشآموزان ابتدایی رضا جعفری هرندی سوسن بهرامی doi.org/10.71788/JSRE.2025.1130384 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - کارکردهای اجرایی کودکان در مواجهه با برنامههای آموزشی وغیرآموزشی تلویزیون وحيد بيكتاشي فائزه تقی پور مهرداد صادقی doi.org/10.71788/JSRE.2025.1130492 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - سنتزپژوهی مؤلفه¬های الگوی چابک سازی برنامه¬های درسی آموزش عالی مریم سالاری حسین مؤمنی مهموئی احمد اکبری مهدی زیرک doi.org/10.71788/JSRE.2025.901258 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - اثربخشی بسته آموزشی تجربه بهینه مبتنی بر نظریه چیکسنت میهای بر تعامل و خوداعتمادی معلمان دوره ابتدایی زهرا قادری ایلناز سجادیان محمد علی نادی doi.org/10.71788/JSRE.2025.900731 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - اعتبارسنجی مؤلفههای جذب دانشجوی خارجی در دانشگاهها با هدف تبادل پذیری برنامه درسی با تکنیک دلفی لیلا سلیمی مصطفي قادري معصومهالسادات ابطحی عليرضا صادقي doi.org/10.71788/JSRE.2025.1184542 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - مقایسه کیفیت یادگیری الکترونیکی و سبک¬های یادگیری دانش¬آموزان متوسطه دوم مدارس دولتی و غیر¬دولتی زهرا شعبانی بشلی مجتبی رضایی راد doi.org/10.71788/JSRE.2025.900891