فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل) حسین وظیفه دوست زهره اکبرپور کریم حمدی جمشید محمدزاده رستمی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - تاثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی، شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند (مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اَپل)آیفون( و سامسونگ (گلکسی)) سید علیرضا موسوی مریم کناره فرد دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان (خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران) افسانه زمانی مقدم شیوا جعفری فرد دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان ماندانا پناهی وانانی رضا شعبانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی) علی بنیادی نائینی محمد حسن کامفیروزی محمود دهقان مشتانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - ارزیابی مدیریت خدمات بانکی با استفاده از مدیریت دانش و بانکداری همراه در بانک ملت نرگس رضائی ملک محمد رضائی ملک رضا توکلی مقدم دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - رتبه بندی روش های ارزش گذاری نام تجاری از دید مشتریان صنعت مالی سمیه یوسفی دارستانی امیرعباس نجفی مصطفی ستاک