فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی رابطه بین عوامل تاثیرگذار بر عرق ملی مصرف کننده و رفتار خرید در کالاهای خارجی در خراسان رضوی الهام گوهرجو تورج صادقی احمد زنده دل دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - بررسی رابطه بین ریسک گریزی و وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش اعتماد و احساسات مشتری در این رابطه شهناز نایب زاده پروانه شهبازی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی تاثیر تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری و فعالیت های روابط عمومی ادراک شده بر وفاداری مشتریان کامبیز حیدرزاده فاطمه ترابی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - برآورد مدل انتخاب گسسته تمایز مشتری مبتنی بر بخش بندی (مطالعه موردی بررسی ترجیحات خریداران سایپا) محمد علی عبدالوند جمشید ناظمی حسین علی مومنی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و اطلاعات بازاریابی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط استان مرکزی حسن فراهانی رضا شعبانی هادی غفاری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف کنندگان برای محصولات خاص علی شهرام فقیهی ولی بریم نژاد دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند مهدی دهقانی سلطانی اسفندیار محمدی یاسان اله پور اشرف کورش سایه میری الهه قهری شیرین آبادی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - ارزیابی ارتباط برنامه های وفاداری، وفاداری مشتری و مولفه های وابسته (مطالعه موردی شرکت های توزیع دارو) سجاد شمسی گوشکی محمد سلگی محمد مهدی بهرام زاده