فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی رابطه استرس نقش با مشتری مداری و عملکرد شغلی فروشندگان در خرده فروشی ها عبدالحمید ابراهیمی مجید جوادی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - تبلیغ ناملموس برند و تاثیر آن بر انتخاب مصرف کننده کامبیز حیدرزاده مهدی بهبودی آتنه قدسی خواه میترا منصفی علی منشی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی تاثیرات تطابق ادراکی در همکاری های مشترک بازاریابی حسین صفرزاده نجیبه اسمعیلی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی عوامل و نتایج رفتار های فرانقشی مشتریان خدمات عباس عباسی محبوبه موسوی سید مجید باقری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی رابطه میان درگیری ذهنی محصول و تعهد به نام و نشان تجاری (برند) (مطالعه موردی: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران) محمد علی عبدالوند فاطمه نیک فر دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند در روابط کامل خریدار- فروشنده سید کامران نوربخش لیلا پشنگ دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - تعیین عوامل تاثیرگذار روی ارزش ویژه نام و نشان تجاری در صنعت شکلات ایران حسین وظیفه دوست حسین عماری