فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری علی اکبر فرهنگی امیر اخلاصی پدرام طلوعی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان بانک پارسیان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند کامبیز حیدرزاده حمیدرضا سعیدنیا مهدی بنی اسدی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی نقش خصوصیات کیفی محصولات غذایی سنتی (با اسم حمایت شده از مبدأ) بر رفتار مصرف کننده حسین وظیفه دوست وحیدرضا میرابی مجید محمدی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی مصرف کننده بر رفتار خرید در فروشگاه های زنجیره ای منصور صمدی حسین فارسی زاده محمد نورانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی ادراک شده مصرف کنندگان از شرکت بر تعمیم نام تجاری بهرام خیری نغمه نوبندگانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - تاثیر رویکردهای بازار محوری و کارآفرینی بر نوآوری: مورد قطعه سازان خودرو کیهان تاجدینی علیرضا معطوفی عبدالله ریاحی ناصر بهنام پور دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - مدلی برای تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان سازمان امور مالیاتی کشور حسین نزاکتی علیزاده رامین گلزار ادبی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - بازاریابی معاصر در ایران: بررسی روایی بازاریابی رابطه مند (مراوده مند) در شرکت های بزرگ تولیدی هاشم نیکومرام سعید سمیعی پژمان جعفری