فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک تجارت محمدعلی عبدالوند کیوان عبدلی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه مارک تجاری کامبیز حیدرزاده سیفعلی ضربی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - شناسایی و اولوی تبندی بازارهای هدف صادراتی محصول پل یاتیلن سنگین ایران علی حاجیها مهدی حقیقی کفاش مونا مانیان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - سیستم پشتیبان تصمیم (DSS) برای تامین سفارش کالاهای فیزیکی مشتریان در خرده فروشی الکترونیکی عباس طلوعی اشلقی حمید اسلامی نصرت آبادی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - پیامدهای الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت در حوزه صنایع غذایی ایران (مورد کاوی صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی) حسین وظیفه دوست بیژن صفوی بهزاد احمدی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک پارسیان زهره دهدشتی شاهرخ محمد مهدی کوارویی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - بررسی کارآمدی بازاریابی اینترنتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران حمیدرضا سعیدنیا امیرهوشنگ میرزامحمدی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - بررسی ادراکات قیمت و کیفیت در تصمیمات رفتاری مشتریان بانک های دولتی و خصوصی در ایران کریم حمدی سید سرمد الحسینی