فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی اثر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول، بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید کامبیز حیدرزاده معصومه ورامینی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - ارائه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه بانکداری خرد محمد علی عبدالوند مهرنوش نجفی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرفکننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان) افشین مرتضی زاده شهناز نایب زاده ابوالفضل صادقیان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان) کیهان کیا وحیدرضا میرابی امین مظفری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - ساختاریابی الگوی مشغولیتها و پیامدهای زندگی غذایی مصرفکنندگان؛ شواهدی از مراجعین فروشگاههای زنجیرهای سامان شیخ اسمعیلی سنا حزباوی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - مطالعه تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد تجاری شرکتهای بیمه (مطالعه تطبیقی بیمههای تأمین اجتماعی و خدمات درمانی) محمود جعفرپور الناز نبی زاده مامانی محدثه دهقان چاچکامی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - تأثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانکهای خصوصی شهر یزد سیدمهدی میراحمدی باباحیدری سیدمحمد طباطبائی نسب دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - مطالعه رضایتمندی مشتری در زنجیرههای تأمین یکپارچه (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاههای زنجیرهای رفاه استان کرمانشاه) سارا منصوری کامران نظری