• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 13
  • شماره49 دوره13
  • 49
    شماره 49 دوره 13 بهار 1399

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - طراحی و آزمون الگویی از اثر خودباوری تحصیلی و هیجانات تحصیلی بر عملکرد تحصیلی با در نظر گرفتن نقش واسطه‌ای انگیزش تحصیلی در دانشجویان
        سعید بختیارپور لاله مهری زهرا افتخارسعادی رضوان همایی
        10.30495/jinev.2020.673917
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - اثربخشی آموزش مهارت‌های تنظیم هیجانی بر کارکردهای اجرایی در دانش‌آموزان با علایم اهمال کاری
        نسا محرمی باقر سرداری
        10.30495/jinev.2020.673918
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - رابطه نگرش به درس کار و فناوری با نگرش فناورانه دانش‌آموزان مقطع متوسطه ناحیه یک تبریز
        مریم حسین‌زاده نباتی فیروز محمودی یوسف ادیب
        10.30495/jinev.2020.673919
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - تأثیر آموزش برنامه‌نویسی با نرم‌افزار اسکرچ بر مهارت حل مسئله دانش‌آموزان
        سمیه رزبان سعید شاه حسینی محسن باقری
        10.30495/jinev.2020.673920
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - رابطه بین ادراک از محیط کلاس و تحصیل‌گریزی دانش‌آموزان: نقش واسطه‌ای ادراک خود
        سمیرا صالح اردستانی فرهاد خرمائی
        10.30495/jinev.2020.673921
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس منبع کنترل تحصیلی در دانش‌آموزان دوره متوسطه
        حمیدرضا آریانپور یاسر رضاپورمیرصالح
        10.30495/jinev.2020.673922
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه فلسفه زندگی
        غلامرضا گل‌محمدنژادبهرامی بهبود یاری‌قلی
        10.30495/jinev.2020.673923
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی بر کاهش مشکلات رفتاری و بازداری رفتاری در دانش‌آموزان
        مریم قهرمان رامین حبیبی‌کلیبر ابوالفضل فرید
        10.30495/jinev.2020.673987
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود