• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 12
  • شماره47 دوره12
  • 47
    شماره 47 دوره 12 پاییز 1398

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - ارائه مدل علّی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس منبع کنترل (با واسطه‌گری درگیری تحصیلی): کاربرد تحلیل مسیر
        مهدی یوسف‌وند عزت اله قدم پور مسعود صادقی سیمین غلامرضایی
        10.30495/jinev.2019.670500
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - اثر بخشی آموزش مداخله شناختی-هیجانی-اجتماعی حافظه فعال بر بهبود تنظیم شناختی هیجان دانش‌آموزان دختر پایه پنجم دبستان‌های تهران
        مژگان حسنی محمدعلی نادی ایلناز سجادیان
        10.30495/jinev.2019.670501
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی، اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان دختر پایه سوم دوره دو متوسطه شهر مشهد
        آمنه تاجی‌پور بهاره جانجانی مرضیه حبیبی مریم احدی فاطمه کربلایی
        10.30495/jinev.2019.670502
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - روابط ساختاری اعتماد سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و ساختار سازمانی با اثربخشی مدرسه با نقش میانجی ارزشیابی عملکرد معلمان
        رحیمه پورحیدر مریم سامری محمد حسنی نیلوفر مرتضی‌نژاد
        10.30495/jinev.2019.670505
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - پیش‌بینی درگیری تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس سرمایه‌های روان‌شناختی‌ و اجتماعی
        درنا صادقی زهرا امین فلاح حسن مؤمنی
        10.30495/jinev.2019.670577
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - رابطه خودکارآمدی تحصیلی با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجی‌گرانه نیازهای روانشناختی پایه
        حسنعلی ویسکرمی فضل‌الله میردریکوند سمیرا قره‌ویسی مجید سلیمانی
        10.30495/jinev.2019.670579
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - مدل‌ علی درگیری تحصیلی: نقش حمایت تحصیلی و خود تنظیمی تحصیلی
        فاطمه آزادی ده بیدی محبوبه فولاد چنگ
        10.30495/jinev.2019.670901
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - اثربخشی روش تدریس مبتنی بر شبیه‌سازی درس فیزیک بر خلاقیت دانش‌آموزان متوسطه دوم شهر اصفهان در سال تحصیلی 98-1397
        محمدجواد خوش‌طالع فرزانه واصفیان
        10.30495/jinev.2019.670902
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود