فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند با نقش میانجی چرخه عمر مشتری(مورد مطالعه:شعب بانک تجارت اسلامشهر) مصطفی منشی فرزاد آسایش دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - بررسی نقش رسانه های اجتماعی در رضایت مشتری با نقش تعدیل گری تبلیغات پیشبردی مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای برند پوشاک کت و شلوار مردانه ایرانی درشهرتهران نادر نقی زاده خوئی نگار معتمدی حمیدرضا وزیری گهر دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - تأثیر مؤلفههای کیفیت خدمات و ارزش درک شده مشتری از طریق اعتماد ایجاد شده به ارائهدهندگان خدمات در منازل (تحویل شخصی) بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی پیک های اسنپ) فیروزه حاجی علی اکبری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - طراحی مدل ارزیابی رفتارهای نوستالژیک بر روی میراث برند،نگرش برند ، اصالت محصول ، تمایل به محصول نوستالژیک (مطالعه موردی:بازارهای نوستالژیک شهرتهران) الهام فریدچهر ثریا فتح اللهی نادر غریب نواز وحیدرضا میرابی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی تاثیر نقش آفرینی کتابخانه های عمومی بر توسعه اجتماعی رباب عزیزخانی فرشته سپهر زهره میرحسینی سعید غفاری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - بررسی مشکلات اقتصادی و جهان بینی بر ستیزه جویی و قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: محصولات شرکت پارس خزر) اسماعیل اکبری شبخوسلاتی الهام فریدچهر مجید احمدی