معرفي نشريه
علمی
«بسم الله الرحمن الرحیم»
فصلنامه علمی دانش نو در مدیریت بازاریابی نشریهای با رویکرد پژوهشی بوده که بر اساس مصوبه "پنجاه و سومین جلسه کمیسیون تعیین اعتبار نشریات حوزه علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی" مورخ 1402/12/13 تأسیس شده است. مجله دانش نو در مدیریت بازاریابی داراي شخصيت حقوقي و تابع مقررات مالي و اداري دانشگاه آزاد اسلامي و مقررات اعلام شده ازسوي معاونت پژوهشي دانشگاه و كميسيون ميباشد. موضوع و هدف نیز كمك به رشد و آگاهي در زمينههاي علمي دررشته مدیریت بازاریابی، ارتقا دانش مدیریت بازاریابی در سطح خرد و کلان کشور، ارائه نظریات، الگوها و راهکارهای نوین و کارآمد اسلامی-ایرانی، كمك به انتشار مقالات مرتبط با موضوع مجله از سراسر كشور وكمك به شناسايي انديشمندان سراسر كشور و درج مقالات آنان در ارتباط با موضوع مجله است.
هدف: نشرآثار علمی - پژوهشی اساتید، دانشپژوهان و دانشجویان درعرصه مدیریت بازاریاب
ناشر: دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی
زبان انتشار: فارسی با چکیده انگلیسی
دوره انتشار: فصلنامه
نوع مقاله: پژوهشی، ترویجی، نظریه پردازی، مرور نظاممند، فراتحلیل، مفهومی، نقطهنظر، موردی، مورد کاوی
نوع داوری: دو سو - ناشناس
هزینه داوری: ندارد
میانگین زمان بررسی اولیه مقالات: حداکثر ۶ روز
میانگین زمان داوری: 1 ماه
نوع انتشار: الکترونیکی
دسترسی به متن مقالات: دسترسی باز
لینک فرمت مقالاتی که مورد بررسی قرار می گیرند
فصلنامه علمی دانش نو در مدیریت بازاریابی به خوانندگان اجازه خواندن، دانلود، کپی، توزیع، چاپ، جستجو و پیوند متن کامل مقالات را داده و خوانندگان برای استفاده از آنها برای هر مقصود قانونی دیگر مجاز میباشند.
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در اکوسیستم پلتفرمهای دیجیتال و تأثیر آنها بر قصد استفاده بر اساس تجربه مشتری
آسیه ناظمی معصومه حسین زاده شهریشماره 1 , دوره 1 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - بررسی پیشایندها و پیامدهای تجربه مشتری در استفاده از اپلیکیشنهای بانکداری موبایلی
نسترن حق جوی جوانمرد ابوالقاسم ابراهیمىشماره 1 , دوره 1 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - تحلیل عوامل موثر بر پذیرش فناوری تامین مالی زنجیره تامین در ایران با استفاده از معادلات ساختاری: تاکید بر کیفیت پشتیبانی و امنیت
حسین ممبینی میلاد خدادادی کندری مهدی معدنچی زاجشماره 1 , دوره 1 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - بررسی عوامل موثر بر تمایل مصرفکنندگان به خرید و رفتار خرید بیانشده نسبت به موادغذایی ارگانیک با نقش تعدیلکننده دفعات خرید
مهدی پنیریان سید رضا جلال زاده عباسعلی حاجی کریمی ساریشماره 1 , دوره 1 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - بررسی تأثیر استراتژی کسب و کار، فناوری اطلاعات و بازاریابی بر عملکرد سازمان در کلاس جهانی؛ مورد مطالعه شرکت گلرنگ
مریم زینی فاقلو حسن فارسیجانیشماره 1 , دوره 1 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - بررسی تأثیر جهت گیریهای استراتژیک و عملکرد با توجه به نقش میانجی توانایی های بازاریابی (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت شهر کرمان)
علیرضا ابراهیمیشماره 1 , دوره 1 , بهار 1403
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - بررسی تأثیر جهت گیریهای استراتژیک و عملکرد با توجه به نقش میانجی توانایی های بازاریابی (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت شهر کرمان)
علیرضا ابراهیمیشماره 1 , دوره 1 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در اکوسیستم پلتفرمهای دیجیتال و تأثیر آنها بر قصد استفاده بر اساس تجربه مشتری
آسیه ناظمی معصومه حسین زاده شهریشماره 1 , دوره 1 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - بررسی پیشایندها و پیامدهای تجربه مشتری در استفاده از اپلیکیشنهای بانکداری موبایلی
نسترن حق جوی جوانمرد ابوالقاسم ابراهیمىشماره 1 , دوره 1 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - تحلیل عوامل موثر بر پذیرش فناوری تامین مالی زنجیره تامین در ایران با استفاده از معادلات ساختاری: تاکید بر کیفیت پشتیبانی و امنیت
حسین ممبینی میلاد خدادادی کندری مهدی معدنچی زاجشماره 1 , دوره 1 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - بررسی عوامل موثر بر تمایل مصرفکنندگان به خرید و رفتار خرید بیانشده نسبت به موادغذایی ارگانیک با نقش تعدیلکننده دفعات خرید
مهدی پنیریان سید رضا جلال زاده عباسعلی حاجی کریمی ساریشماره 1 , دوره 1 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - بررسی تأثیر استراتژی کسب و کار، فناوری اطلاعات و بازاریابی بر عملکرد سازمان در کلاس جهانی؛ مورد مطالعه شرکت گلرنگ
مریم زینی فاقلو حسن فارسیجانیشماره 1 , دوره 1 , بهار 1403