معرفي نشريه
علمی
- نوع اعتبار علمی (وزارت علوم تحقیقات فناوری)
- توالی انتشار فصلنامه
- رتبه در ISC ضریب تاثیر 0.309 (Q1)
- رتبه در نشریات دانشگاه آزاد اسلامی (A(84))
- رتبه در وزارت علوم (الف)
- زبان نشریه فارسی چکیده: (انگلیسی)
- نوع انتشار الکترونیکی
- نوع دسترسی رایگان
- دسته بندی موضوعی ندارد
- هزینه بررسی و انتشار دارد
- استراتژی داوری نشریه داوری بسته
تمامی مقالات ارسالی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) قبل از ورود به فرآیند داوری از طریق نرم افزار مشابهت یاب سمیم نور بررسی خواهند شد.
نویسنده گرامی
لطفا ترتیب اسامی و افیلیشن نویسندگان بر روی سامانه مجله ( نه فایل word مقاله) موقع ثبت نام به درستی وارد شود چرا که بعد از پذیرش نهایی، چاپ مقاله و ورود به پایگاه های اطلاعاتی به هیچ عنوان قابل تغییر و اصلاح نمی باشد. (حتی به صورت سفارشی)
ارتباط با دفتر مجله فقط با ایمیل زیر امکان پذیر می باشد
curr_journalkhuisf@yahoo.com
بر اساس رأی بیست و پنجمین جلسه مورخ 25/3/85 کمیسیون بررسی اعتبار نشریات علمی و مجوز شماره 88600/87 مورخ 18/4/85 سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، فصلنامه پژوهش در برنامهریزی درسی حایز شرایط دریافت درجه علمی ـ پژوهشی شناخته شد. دارای رتبه علمی ـ پژوهشی به شماره 72413/3111 مورخ 12/5/1390 کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری. این مجله با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی ایران منتشر میگردد. پایگاه استنادی جهان اسلام به آدرس www.ISC.gov.ir و پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی به آدرس www.SID.ir پذیرفته و نمایه میشود.
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - شناسایی ملاک¬ها و نشانگرهای رویکرد سنجش به مثابه یادگیری در کلاس¬های چندپایه دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی
فاطمه رضائی مرضیه دهقانی کیوان صالحیشماره 1 , دوره 21 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - سنتزپژوهی روشهای تدریس زیستشناسی با تأکید بر یادگیری عمیق
ثریا میرشکاری نرگس کشتی آرای حمید عزیزی ملک آبادیشماره 1 , دوره 21 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - تأثیر بازی¬وارسازی فعالیت¬های کلاسی بر کیفیت یادگیری دانش¬آموزان پایه دهم در برنامه درسی شیمی
الناز رشتی زاده رحمت اله خسروی سمیرا حسینیانشماره 1 , دوره 21 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - طراحی و اعتبارسنجی چهارچوب برنامه¬درسی آموزش کاهش خطرپذیری از آسیب¬های فضای مجازی برای دوره ابتدایی
محمد جاودانی امین باقری کراچی مریم امیریشماره 1 , دوره 21 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - طراحی و اعتبارسنجی برنامۀ درسي سواد رسانهای برای والدین دانشآموزان ابتدایی
رضا جعفری هرندی سوسن بهرامیشماره 1 , دوره 21 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - کارکردهای اجرایی کودکان در مواجهه با برنامههای آموزشی وغیرآموزشی تلویزیون
وحيد بيكتاشي فائزه تقی پور مهرداد صادقیشماره 1 , دوره 21 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - سنتزپژوهی مؤلفه¬های الگوی چابک سازی برنامه¬های درسی آموزش عالی
مریم سالاری حسین مؤمنی مهموئی احمد اکبری مهدی زیرکشماره 1 , دوره 21 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - اثربخشی بسته آموزشی تجربه بهینه مبتنی بر نظریه چیکسنت میهای بر تعامل و خوداعتمادی معلمان دوره ابتدایی
زهرا قادری ایلناز سجادیان محمد علی نادیشماره 1 , دوره 21 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
9 - اعتبارسنجی مؤلفههای جذب دانشجوی خارجی در دانشگاهها با هدف تبادل پذیری برنامه درسی با تکنیک دلفی
لیلا سلیمی مصطفي قادري معصومهالسادات ابطحی عليرضا صادقيشماره 1 , دوره 21 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
10 - مقایسه کیفیت یادگیری الکترونیکی و سبک¬های یادگیری دانش¬آموزان متوسطه دوم مدارس دولتی و غیر¬دولتی
زهرا شعبانی بشلی مجتبی رضایی رادشماره 1 , دوره 21 , بهار 1403
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - تأثیر بازی¬وارسازی فعالیت¬های کلاسی بر کیفیت یادگیری دانش¬آموزان پایه دهم در برنامه درسی شیمی
الناز رشتی زاده رحمت اله خسروی سمیرا حسینیانشماره 1 , دوره 21 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - تحلیلی بر میزان تناسب بین روش¬های تدریس علوم ¬تجربی آموزگاران دوره ابتدایی از منظر میزان توجه به دانش محتوایی – تربیتی(pck): پژوهش انتقادی
نوشین گشمردی سید محمد سیدکلانشماره 4 , دوره 20 , زمستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش ریاضی مبتنی بر راهحلهای چندگانه جهت توسعه تفکر خلاق دانشآموزان دوره اول متوسطه
معصومه موذن زاده نعمت الله موسی پور صادق نصری مریم صفرنوادهشماره 2 , دوره 20 , تابستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - کشف ابعاد تدریس مبحث ذرات زیراتمی درس شیمی، پایه دهم، براساس نظریه PCK، با روش دلفی
مهشید ترکمان اسدی مصطفی قادری محبوبه خسروی بهرام صالح صدق پور علیرضا کرمی گزافیشماره 2 , دوره 20 , تابستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - تحليل مفهوم شايستگي ديجيتال در نظام تربيت عمومي
حسن حذرخانی فاطمه زهرا احمدی مینو آیت اللهیشماره 3 , دوره 20 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - واکاوی و تبیین الگوهای برنامه درسی آموزش عالی در ایران
محمد جوادی پور سمیه رحیمی مریم بنی عامریان هستی فرخ پورشماره 3 , دوره 20 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - شناسایی ، اعتباریابی و مدل عوامل موثر بر چابکی یادگیری در یادگیری الکترونیکی در نظام آموزش و پرورش
مستانه سلیمی زهرا طالب عصمت مسعودی ندوشنشماره 2 , دوره 20 , تابستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - تحلیل و ارزیابی کتابهای (فارسی، نگارش فارسی و علوم تجربی) دوره ابتدایی ازنظر میزان توجه به آموزش مهارتهای ارتباطی و مقابلهای سازگارانه
ابوبکر کریمیشماره 2 , دوره 20 , تابستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
9 - بررسی رابطه بین هوش معنوی، ذهنیت فلسفی و باورهای دینی دانشآموزان دختر دوره متوسطه شهر تهران
فاطمه دانشی لیسار علی اکبر خسروی بابادیشماره 57 , دوره 15 , تابستان 1397 -
دسترسی آزاد مقاله
10 - شناسایی راهکارهای اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی بهمنظور پرورش مهارتهای رهبری دانش¬آموزان دوره ابتدایی از طریق فراترکیب و گروه کانونی
فهیمه انصاری زاده محمدرضا کرامتی سیف الله فضل الهی قمشیشماره 3 , دوره 20 , پاییز 1402