• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
آخرین اخبار نشریه
  • موفقیت فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی در قرار گرفتن لیست پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC)
  • لطفا جهت تسریع در فرایند بررسی، محتوای مقاله خود را در داخل فایل " راهنمای تدوین مقاله"در بخش راهنمای تدوین مقاله کپی نمایید
    بازاریابی خدمات عمومی ( علمی پژوهشی )
  • آخرین شماره

    3
    شماره 3 , 1   دوره 3 پاییز 1404
    ارسال مقاله به نشریه

    شماره های پیشین

    • دوره 3
      • ✓ شماره 3 , 1 - پاییز 1404
      • ✓ شماره 2 , 2 - تابستان 1404
      • ✓ شماره 1 - بهار 1404
    • دوره 2
      • ✓ شماره 4 , 4 - زمستان 1403
      • ✓ شماره 3 - پاییز 1403
      • ✓ شماره 2 , 2 - تابستان 1403
      • ✓ شماره ویژه
    • دوره 1
      • ✓ شماره 4 - زمستان 1402
      • ✓ شماره 3 - پاییز 1402
      • ✓ شماره 2 - تابستان 1402
      • ✓ شماره 1 - بهار 1402

    صفحات نشریه

    • •  اصول اخلاقی
    • •  شناسنامه نشریه
    • •  معرفی نشریه
    • •  اهداف و چشم انداز
    • •  رهنمای تدوین مقاله
    • •  فرآیند پذیرش
    • •  مجوز دسترسی
    • •  بیانیه دسترسی باز
    • تماس با نشریه

    مرور

    • •  شماره جاری
    • •  براساس شمارگان نشریه
    • • نمایه نویسندگان
    • •  براساس موضوعات
    • •  براساس نویسندگان
    OpenAccess Hamtajoo
  • معرفي نشريه
    علمی

    فصلنامه  بازاریابی خدمات عمومی، مجله‌اي است نظري و تجربي كه به مسايل مختلف توسعه بازاریابی در جمهوري اسلامي ايران مي‌پردازد و هدف از انتشار آن، زمينه‌سازي براي پيشرفت ايران و دستيابي به اهداف چشم‌انداز بيست ساله است.

    تذکر بسیار مهم: نویسنده محترم، لطفاً پیش از هر اقدامی برای ارسال مقاله، صفحه راهنمای نویسندگان را مطالعه نمایید (عدم توجه به توصیه‌های مندرج در این صفحه منجر به طولانی شدن فرآیند بررسی مقاله و یا عدم پذیرش مقاله‌های ارسالی خواهد شد).

    اطلاعات فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی

    • صاحب امتیاز: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل بندرانزلی
    • شاپا الکترونیکی: 1325-2981
    • آغاز انتشار مجله: 1402
    • نوع انتشار: برخط
    • دوره انتشار: فصلنامه
    • رتبه مجله: امتیاز 80 و رتبهA» از دانشگاه آزاد اسلامی و نمایه شده در ISC
    • موضوع: مدیریت و بازاریابی خدمات
    • نوع مجله: دانشگاهی / تخصصی
    • کشور: ایران
    • زبان: فارسی
    • انواع مقاله‌های مورد پذیرش: مقاله تحلیلی؛ مقاله مروری؛ مقاله پژوهشی
    • خط‌مشی داوری: دوسو ناشناس
    • زمان بررسی اولیه: حداکثر ۷ روز کاری
    • زمان داوری: ۳ الی ۶ ماه
    • هزینه داوری و انتشار: برای نویسندگان داخل ایران هزینه ندارد / برای نویسندگان خارج از ایران هزینه ندارد
    • دسترسی پیشرفته: «مقالات در انتظار انتشار» در دسترس می‌باشد.
    • آدرس پست الکترونیک: jpsm1402@gmail.com
    • نوع مجوز: CC-BY (مجوز دسترسی مجله را در اینجا بخوانید)
    • نوع دسترسی: دسترسی آزاد (Open Access) (بیانیه دسترسی باز مجله را در اینجا بخوانید)
    • استراتژی مقابله با سرقت علمی: مشابهت‌یابی از طریق سامانه همتاجو
    • اخلاق نشر: تبعیت از قوانین کمیته اخلاق در انتشار (COPE)
    • شناسه مقاله: doi
    • سبک ارجاع: APA
    • منابع درآمد: دریافت هزینه از نویسندگان مقاله‌ها، و همچنین پشتیبانی سازمانی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحدبندرانزلی.
    • تبلیغات: هیچگونه تبلیغاتی که منافع انتفاعی داشته باشد در وب‌سایت مجله و یا متن مقالات منتشر شده نمایش داده نمی‌شود.
    • بایگانی توسط نویسندگان: نویسندگان مجاز هستند آثار خود را به صورت آنلاین در مخازن نهادی/انضباطی یا در وب سایت خود پست کنند
    • بایگانی توسط مجله: بایگانی داخلی

    با عنایت به ارزیابی سال ۱۴۰۳ مجله «بازاریابی خدمات عمومی» توسط سامانه ارزیابی نشریات دانشگاه آزاد اسلامی، این نشریه موفق به کسب امتیاز۸۰ و رتبه «A» گردیده و طبق بخشنامه‌های شماره ۱۰/۷۹۵۳۴ مورخ ۹۸/۱۲/۷ (دانلود) و ۹۷۴۰/۳۲/ص مورخ ۱۴۰۲/۲/۲۴ (دانلود) دانشگاه آزاد اسلامی، از این پس مقالات چاپ شده در این مجله حائز۲.۴ امتیاز پژوهشی برای دانشجویان محترم دکتری و طبق بخشنامه شماره ۳۰/۳۹۶۷۶ مورخ ۱۴۰۲/۶/۲۱ (دانلود) حائز ۱ نمره پژوهشی برای دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

     

    دانشجویان کلیه واحدهای دانشگاهی می توانند به منظور تکمیل امتیازات خود جهت انجام دفاع از رساله دکتری تخصصی نسبت به ارسال مقاله به مجله فوق اقدام نمایند.همچنین اساتید محترم دانشگاه و دانشجویان کارشناسی ارشد نیز می تواننداز امتیاز پذیرش و چاپ مقاله در فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی استفاده نمایند.

     

     

     


    • آخرین مقالات منتشر شده
    • پربازدیدترین مقالات
    • مقالات در انتظار انتشار
    آخرین مقالات منتشر شده

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      1 - شناسایی و رتبه بندی عوامل سازمانی موثر بر ایجاد استرس شغلی و رابطه و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان در شرکت برق منطقه ای سمنان
      یونس وکیل الرعایا * ، hamed karimi
      شماره 3 , دوره 3 , پاییز 1404
      https://doi.org/10.82107/jpsm.2025.1185543

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      2 - تأثیر ابعاد کیفیت خدمات و رضایتمندی کاربران بر تداوم خرید از اپلیکیشن اسنپ در استان گیلان
      پیمان  علیدوست ذوقی * ، رضا خاکپور طالقانی
      شماره 3 , دوره 3 , پاییز 1404
      https://doi.org/10.82107/jpsm.2025.1187325

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      3 - کاربرد رویکرد بازاریابی کل‌نگر در ارائه چارچوب مدل مفهومی بازاریابی خدمات مخابراتی
      مهدی  جهانیان ، تحفه قبادی لموکی * ، رضا شافعی ، حسین حاجی بابائی
      شماره 3 , دوره 3 , پاییز 1404
      https://doi.org/10.82107/jpsm.2025.1190680

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      4 - مدل‌یابی اثر برند بر مزیت‌رقابتی، بازارگرایی و موقعیت‌یابی در شرکت‌های صادر کننده ورزشی
      حسین  علی صبار السوعدی ، جواد مرادی چالشتری *
      شماره 3 , دوره 3 , پاییز 1404
      https://doi.org/10.82107/jpsm.2025.1191269

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      5 - بررسی میزان پذیرش کارت هوشمند شهروندی گردشگری
      حکیمه هاتف * ، علی اکبر سروری
      شماره 3 , دوره 3 , پاییز 1404
      https://doi.org/10.82107/jpsm.2025.1192727

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      6 - نقش شبکه‌های اجتماعی در ارتباط بین شایستگی های حرفه‌ای و اثربخشی مالی شرکت‌ها
      مجتبی حیدری * ، ناهید حیاک
      شماره 3 , دوره 3 , پاییز 1404
      https://doi.org/10.82107/jpsm.2025.1196460
    پربازدیدترین مقالات

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      1 - اعتباریابی تطبیقی تاثیر عوامل فردی، خانوادگی، سازمانی، اجتماعی و شغلی در کیفیت زندگی کارمندان در نسل های مختلف کاری در بانک مسکن
      سنجر سلاجقه ، سارا غلامرضایی پور کرمانی * ، اکبر نظری ، رستم پوررشیدی
      شماره 2 , دوره 3 , تابستان 1404
      https://doi.org/10.82107/jpsm.2025.928171

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      2 - بررسی تأثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی ارزش برند و تعدیل گری احترام و عشق به برند در میان مشتریان برند چرم مشهد در شهر تهران
      مهرداد رحیمیان ، هیرو عیسوی *
      شماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      3 - واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی‌ حرفه‌ای و توسعه ‌مدل
      حميد عرفانيان خان زاده * ، اعظم بابكي راد ، محمد رافتي ، سيد وحيد شالباف يزدي
      شماره 1 , دوره 1 , بهار 1402

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      4 - شناسايي عوامل موثر بر تروماي سازماني با تمركز بر راهكارهاي كاهش پیامدها (مورد مطالعه: کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک مشهد)
      حمید عرفانیان خانزاده * ، فریبرز رحیم نیا ، اعظم بابكي راد
      شماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      5 - نقش کیفیت خدمات دررابطه بین استانداردگرایی و سفارشی کردن محصولات با رضایت و وفاداری مشتریان "مطالعه موردی شرکتهای فعال در شهرک صنعتی رشت"
      مرتضی حضرتی *
      شماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      6 - طراحی الگوی همترازی عناصر سازمانی با استراتژی های سازمان و رابطه آن با عملکرد
      فریده دفاعی * ، سید محمد  اعرابی ، صاحب  بدری
      شماره 2 , دوره 1 , تابستان 1402

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      7 - تبیین و طراحی الگوی راهبردی توسعه صادرات و رابطه آن باعملکردصادراتی شرکت های تعاونی تولید شهر تهران
      سیدمحمد اعرابی * ، صاحب بدری ، سعیده  بدری
      شماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      8 - بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تکدانه مرند)
      محمدحسن حدادی ، جبرئیل مرزی علمداری * ، رمضان محمودلو
      شماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      9 - مدلسازی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی با تاکید بر مدیریت ریسک در شهرداری
      سعید آقاسی * ، مسعود مختاری کرچگانی ، محمدرضا دلوی
      شماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      10 - تبیین مفهوم بازاریابی خدمات عمومی
      رضا طیران * ، محمد طالقانی
      شماره 1 , دوره 1 , بهار 1402
    مقالات در انتظار انتشار

    • دسترسی آزاد مقاله

      1 - طراحی مدل نظام جبران خدمات راهبردی شایسته‌محور در راستای سلامت اداری مبتنی بر ساختار سازمانی در حوزه بانکداری
      مهسا شکوه سلجوقی ، سنجر سلاجقه * ، زهرا انجم شعاع

    • دسترسی آزاد مقاله

      2 - تاثیر دانش و نگرش مالی بر ریسک سرمایه‌گذاری با توجه به نقش رفتار مالی (مورد مطالعه: سرمایه‌گذاران در بخش زمین‌های کشاورزی استان گیلان)
      مرتضی حضرتی * ، علی محمد فرقدانی

    • دسترسی آزاد مقاله

      3 - مدل یابی تأثیر بازاریابی‌دیجیتال و هوش‌مصنوعی بر عملکرد کسب و کارهای صنعت ورزش ایران
      محسن فتاحی وانانی ، جواد مرادی چالشتری *

    • دسترسی آزاد مقاله

      4 - مدیریت سود و ارزش شرکت با نقش تعدیلی عملکرد اجتماعی و شاخص تاپسیس در حاکمیت شرکتی
      قاسم قاسمی *

    • دسترسی آزاد مقاله

      5 - بررسی و اعتباریابی مدل کسب و کار نوآورانه مبتنی بر قابلیت های بازاریابی دیجیتال در شرکت های صنعتی
      محسن   شهریاری نسب * ، حسین حکیم پور

    • دسترسی آزاد مقاله

      6 - تحلیل سیستماتیک روند تجاری‌سازی خدمات ناوبری هوایی و اثرات آن بر آینده صنعت هوانوردی
      روح الله  فلاح تبار ملکشاه ، نرگس دل‌افروز * ، کامبیز شاهرودی ، سید محمود شبگو منصف

    • دسترسی آزاد مقاله

      7 - تحلیل نقش برندسازی شخصی ورزشکاران در بازاریابی ورزشی مطالعه موردی«رونالدو، لبران جیمز،مسی،نیمار و راجرفدرر»
      سید سجاد   موسوی ، فیروزه حاجی علی اکبری *

    • دسترسی آزاد مقاله

      8 - تبیین و اولویت‌بندی مولفه‌های ارائه خدمات ناب در مجموعه‌های ورزشی استان کرمان
      علی کروکی *

    • دسترسی آزاد مقاله

      9 - تاثیر ویژگی‌های فردی اینفلوئنسر بر مولفه‌های شخصیت ادراک شده و نیت خرید مشتریان صنعت لوازم خانگی
      عباس ریحانی یامی * ، سمیرا  صفری رشتخوار

    • دسترسی آزاد مقاله

      10 - شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانک مهر ایران با رویکرد ترکیبی (DANP)
      عباسعلی حق پرست ، رضا ستوده ، علیرضا هیراد ، ریحانه محمدی * ، سعید مویدی

    • دسترسی آزاد مقاله

      11 - تحلیل واکنش مشتریان به داستان سرایی برند در صنعت خرده فروشی پوشاک
      سمیه  عشوری ، سیدحسین  حسینی * ، محمدرضا رستمی ، مهدی صانعی

    • دسترسی آزاد مقاله

      12 - بررسی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری رفتار خرید پانیک در شرایط بحران: مطالعه‌ای مبتنی بر روش ترکیبی
      ریحانه  شعاع کاظمی ، مریم  حسن زاده * ، علی قلی پور سلیمانی

    • دسترسی آزاد مقاله

      13 - مدل‌سازی تنوع‌طلبی در رفتار مصرف کنندگان
      محمد هاشم  خدادادزاده ، میترا شعبانی نشتایی * ، مرضیه زنده دل

    • دسترسی آزاد مقاله

      14 - مدل یابی معادلات ساختاری تفسیری اجرای خط‌مشی‌های جانشین‌پروری در سازمان ثبت احوال ایران
      صدیقه مهدویان ، امین نیک پور * ، زهرا شکوه ، شهین شرفی ، حمید رضا ملائی

    • دسترسی آزاد مقاله

      15 - بررسی تاثیر بازاریابی ویروسی بر جذب دانش‌آموزان به باشگاه ورزشی با نقش میانجی اثربخشی تبلیغات و نقش تعدیلگر تمایل به ورزش( مورد مطالعه: دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان تربت حیدریه)
      رویا  اقبال ، علی حسین زاده * ، حسین سلطانی ، حسین مومنی مهموئی

    • دسترسی آزاد مقاله

      16 - تاثیر کیفیت دوست ورزشی و حمایت اجتماعی با مشارکت، وفاداری و تعهد ورزشی معلولین
      عبدالرضا اکبری‌پور ، فاطمه‌السادات  حسینی‌افشار *

    • دسترسی آزاد مقاله

      17 - تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری با نقش میانجی رضایت مشتری؛ اعتماد به مشتری و شهرت شرکت مطالعه موردی: شرکت نفت سپاهان
      امیر حسین شفیعی نجف آبادی * ، محمد صادق علیپور

    • دسترسی آزاد مقاله

      18 - بررسي تأثیر شبکه‌های اجتماعي بر رضايت مشتريان با توجه به نقش ميانجي مزيت ادراک شده
      رضا رستم زاده * ، مهدی عبدشرافت ، مجتبی حیدری ، هیرو  عیسوی

    محورهای موضوعی

    • بهبود عملکرد بخش عمومی؛ غنیمت شمردن فرصت‌های موجود در تحقق نیازهای شهروندان 18
    • درک نگرش بازارخدمات 5
    • رشد و توسعه‌ی برنامه‌ها و خدمات عمومی 10
    • وضع قیمت‌ها، مشوق‌‌ها و بازدارنده‌های انگیزشی 0
    • بهینه‌سازی کانال‌های ارائه خدمات 2
    • خلق و حفظ هویت مطلوب خدمات 0
    • ارتباط موثر با گروه هدف 3
    • بهبود خدمات و افزایش رضایت مراجعین 10
    • تقویت رفتارهای مثبت عمومی: بازاریابی اجتماعی 6
    • همکاری‌های استراتژیک 1
    • جمع‌آوری داده‌ها و بازخورد شهروندان 1
    • پایش و ارزیابی عملکرد 6
    • پایش و ارزیابی عملکرد 0
    • طراحی یک برنامه بازاریابی عمومی 5

    ابر واژگان

  • صاحب امتیاز
    دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی
    مدير مسئول
    نیما رنجی جفرودی
    سردبیر
    عظیم ا.. زارعی
    مدیر داخلی
    مرتضی حضرتی
    هیئت تحریریه
    محمد طالقانی امین رضا کمالیان داوود کیاکجوری وحیدرضا میرابی حبیب ا.. رعنایی رضا سپهوند
    ویراستار ادبی
    علی کروکی
    شاپا: 2981-1325
    شاپای الکترونیکی: 2981-1325

    دوره انتشار: فصلنامه
    پست الکترونیک
    jpsm1402@gmail.com
    نشانی
    گیلان، بندرانزلی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی
    تلفن
    09113373813
    تلفكس
    01344401635
    کد پستی
    43131-78141

    جستجو

    بانک ها و نمایه ها







    آمار مقالات

    تعداد دوره‌ها 3
    تعداد شماره ها 12
    مقالات چاپ شده 85
    تعداد نویسندگان 382
    تعداد مشاهده مقاله 121758
    تعداد دانلود مقاله 17568
    تعداد مقالات ارسال شده 163
    تعداد مقالات رد شده 6
    تعداد مقالات پذیرفته شده 111
    درصد پذیرش 57 %
    زمان پذیرش(روز) 84
    تعداد داوران 46
    آخرین به روزرسانی 1404/10/03

    اخبار نشریه


    • موفقیت فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی در قرار گرفتن لیست پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC)

    • لطفا جهت تسریع در فرایند بررسی، محتوای مقاله خود را در داخل فایل " راهنمای تدوین مقاله"در بخش راهنمای تدوین مقاله کپی نمایید

    • دریافت مقالات اساتید هیات علمی و دانشجویان دکتری و ارشد و استفاده از امتیاز های مرتبط چاپ مقاله
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود