• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
آخرین اخبار نشریه
  • موفقیت فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی در قرار گرفتن لیست پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC)
  • لطفا جهت تسریع در فرایند بررسی، محتوای مقاله خود را در داخل فایل " راهنمای تدوین مقاله"در بخش راهنمای تدوین مقاله کپی نمایید
    بازاریابی خدمات عمومی ( علمی پژوهشی )
  • آخرین شماره

    2
    شماره 2 , 2   دوره 3 تابستان 1404
    ارسال مقاله به نشریه

    شماره های پیشین

    • دوره 3
      • ✓ شماره 2 , 2 - تابستان 1404
      • ✓ شماره 1 - بهار 1404
    • دوره 2
      • ✓ شماره 4 , 4 - زمستان 1403
      • ✓ شماره 3 - پاییز 1403
      • ✓ شماره 2 , 2 - تابستان 1403
      • ✓ شماره ویژه
    • دوره 1
      • ✓ شماره 4 - زمستان 1402
      • ✓ شماره 3 - پاییز 1402
      • ✓ شماره 2 - تابستان 1402
      • ✓ شماره 1 - بهار 1402

    صفحات نشریه

    • •  اصول اخلاقی
    • •  شناسنامه نشریه
    • •  معرفی نشریه
    • •  اهداف و چشم انداز
    • •  رهنمای تدوین مقاله
    • •  فرآیند پذیرش
    • •  مجوز دسترسی
    • •  بیانیه دسترسی باز
    • تماس با نشریه

    مرور

    • •  شماره جاری
    • •  براساس شمارگان نشریه
    • • نمایه نویسندگان
    • •  براساس موضوعات
    • •  براساس نویسندگان
    OpenAccess Hamtajoo
  • معرفي نشريه
    علمی

    فصلنامه  بازاریابی خدمات عمومی، مجله‌اي است نظري و تجربي كه به مسايل مختلف توسعه بازاریابی در جمهوري اسلامي ايران مي‌پردازد و هدف از انتشار آن، زمينه‌سازي براي پيشرفت ايران و دستيابي به اهداف چشم‌انداز بيست ساله است.

    تذکر بسیار مهم: نویسنده محترم، لطفاً پیش از هر اقدامی برای ارسال مقاله، صفحه راهنمای نویسندگان را مطالعه نمایید (عدم توجه به توصیه‌های مندرج در این صفحه منجر به طولانی شدن فرآیند بررسی مقاله و یا عدم پذیرش مقاله‌های ارسالی خواهد شد).

    اطلاعات فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی

    • صاحب امتیاز: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل بندرانزلی
    • شاپا الکترونیکی: 1325-2981
    • آغاز انتشار مجله: 1402
    • نوع انتشار: برخط
    • دوره انتشار: فصلنامه
    • رتبه مجله: امتیاز 80 و رتبهA» از دانشگاه آزاد اسلامی و نمایه شده در ISC
    • موضوع: مدیریت و بازاریابی خدمات
    • نوع مجله: دانشگاهی / تخصصی
    • کشور: ایران
    • زبان: فارسی
    • انواع مقاله‌های مورد پذیرش: مقاله تحلیلی؛ مقاله مروری؛ مقاله پژوهشی
    • خط‌مشی داوری: دوسو ناشناس
    • زمان بررسی اولیه: حداکثر ۷ روز کاری
    • زمان داوری: ۳ الی ۶ ماه
    • هزینه داوری و انتشار: برای نویسندگان داخل ایران هزینه ندارد / برای نویسندگان خارج از ایران هزینه ندارد
    • دسترسی پیشرفته: «مقالات در انتظار انتشار» در دسترس می‌باشد.
    • آدرس پست الکترونیک: jpsm1402@gmail.com
    • نوع مجوز: CC-BY (مجوز دسترسی مجله را در اینجا بخوانید)
    • نوع دسترسی: دسترسی آزاد (Open Access) (بیانیه دسترسی باز مجله را در اینجا بخوانید)
    • استراتژی مقابله با سرقت علمی: مشابهت‌یابی از طریق سامانه همتاجو
    • اخلاق نشر: تبعیت از قوانین کمیته اخلاق در انتشار (COPE)
    • شناسه مقاله: doi
    • سبک ارجاع: APA
    • منابع درآمد: دریافت هزینه از نویسندگان مقاله‌ها، و همچنین پشتیبانی سازمانی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحدبندرانزلی.
    • تبلیغات: هیچگونه تبلیغاتی که منافع انتفاعی داشته باشد در وب‌سایت مجله و یا متن مقالات منتشر شده نمایش داده نمی‌شود.
    • بایگانی توسط نویسندگان: نویسندگان مجاز هستند آثار خود را به صورت آنلاین در مخازن نهادی/انضباطی یا در وب سایت خود پست کنند
    • بایگانی توسط مجله: بایگانی داخلی

    با عنایت به ارزیابی سال ۱۴۰۳ مجله «بازاریابی خدمات عمومی» توسط سامانه ارزیابی نشریات دانشگاه آزاد اسلامی، این نشریه موفق به کسب امتیاز۸۰ و رتبه «A» گردیده و طبق بخشنامه‌های شماره ۱۰/۷۹۵۳۴ مورخ ۹۸/۱۲/۷ (دانلود) و ۹۷۴۰/۳۲/ص مورخ ۱۴۰۲/۲/۲۴ (دانلود) دانشگاه آزاد اسلامی، از این پس مقالات چاپ شده در این مجله حائز۲.۴ امتیاز پژوهشی برای دانشجویان محترم دکتری و طبق بخشنامه شماره ۳۰/۳۹۶۷۶ مورخ ۱۴۰۲/۶/۲۱ (دانلود) حائز ۱ نمره پژوهشی برای دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

     

    دانشجویان کلیه واحدهای دانشگاهی می توانند به منظور تکمیل امتیازات خود جهت انجام دفاع از رساله دکتری تخصصی نسبت به ارسال مقاله به مجله فوق اقدام نمایند.همچنین اساتید محترم دانشگاه و دانشجویان کارشناسی ارشد نیز می تواننداز امتیاز پذیرش و چاپ مقاله در فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی استفاده نمایند.

     

     

     


    • آخرین مقالات منتشر شده
    • پربازدیدترین مقالات
    • مقالات در انتظار انتشار
    آخرین مقالات منتشر شده

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      1 - اعتباریابی تطبیقی تاثیر عوامل فردی، خانوادگی، سازمانی، اجتماعی و شغلی در کیفیت زندگی کارمندان در نسل های مختلف کاری در بانک مسکن
      سنجر سلاجقه ، سارا غلامرضایی پور کرمانی * ، اکبر نظری ، رستم پوررشیدی
      شماره 2 , دوره 3 , تابستان 1404
      https://doi.org/10.82107/jpsm.2025.928171

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      2 - بررسی عوامل موثر بر ماندگاری نیروی انسانی صنعت بانکداری (مورد مطالعه کارمندان شعب بانک تجارت شهر تهران)
      محمدحسین طاهری *
      شماره 2 , دوره 3 , تابستان 1404
      https://doi.org/10.82107/jpsm.2025.1103787

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      3 - تاثیر وفاداری مشتری در فروش الکترونیکی با نقش میانجی برندسازی رابطه تبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی بر انگیزه خرید مشتریان با نقش میانجیگری دانش مشتریان دیجی‌کالا در استفاده از شبکه اینترنت
      نوشین سادات  صدیقی ، عباس زمانی *
      شماره 2 , دوره 3 , تابستان 1404
      https://doi.org/10.82107/jpsm.2025.1120589

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      4 - طراحی مدل ساختار تفسیری مدل بازاريابي خيرخواهانه با رویکرد اخلاق و مسئولیت‌پذیری
      بهار براخاصی ، محمد مهدی پرهیزگار * ، محمد نصراله نیا
      شماره 2 , دوره 3 , تابستان 1404
      https://doi.org/10.82107/jpsm.2025.1186612

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      5 - نقش مشتری محوری بر وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش کیفیت ادراک مشتریان شعب بانک ملی منطقه آزاد ماکو
      مهسا  دهقانی ، تاج الدین ارم * ، سیامک کاظم زاده
      شماره 2 , دوره 3 , تابستان 1404
      https://doi.org/10.82107/jpsm

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      6 - شناسایی پیشران های بازاریابی کارآفرینانه در حوزه کسب و کارهای نوپا تکنولوژی محور حوزه خدمات با روش فراترکیب
      امیر  ابراهیم پور آزادبنی * ، سحر سپیدیان
      شماره 2 , دوره 3 , تابستان 1404
      https://doi.org/10.82107/jpsm.2025.1191523

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      7 - نگاشت علمی تجربه مشتری در بازار سرمایه در اپیدمی کرونا ویروس
      بی بی ملیحه مهدیزاده ، سید حمید خداداد حسینی * ، حامد نظرپور کاشانی
      شماره 2 , دوره 3 , تابستان 1404
      https://doi.org/10.82107/jpsm.2025.1197286
    پربازدیدترین مقالات

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      1 - اعتباریابی تطبیقی تاثیر عوامل فردی، خانوادگی، سازمانی، اجتماعی و شغلی در کیفیت زندگی کارمندان در نسل های مختلف کاری در بانک مسکن
      سنجر سلاجقه ، سارا غلامرضایی پور کرمانی * ، اکبر نظری ، رستم پوررشیدی
      شماره 2 , دوره 3 , تابستان 1404
      https://doi.org/10.82107/jpsm.2025.928171

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      2 - بررسی تأثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی ارزش برند و تعدیل گری احترام و عشق به برند در میان مشتریان برند چرم مشهد در شهر تهران
      مهرداد رحیمیان ، هیرو عیسوی *
      شماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      3 - واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی‌ حرفه‌ای و توسعه ‌مدل
      حميد عرفانيان خان زاده * ، اعظم بابكي راد ، محمد رافتي ، سيد وحيد شالباف يزدي
      شماره 1 , دوره 1 , بهار 1402

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      4 - بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تکدانه مرند)
      محمدحسن حدادی ، جبرئیل مرزی علمداری * ، رمضان محمودلو
      شماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      5 - نقش کیفیت خدمات دررابطه بین استانداردگرایی و سفارشی کردن محصولات با رضایت و وفاداری مشتریان "مطالعه موردی شرکتهای فعال در شهرک صنعتی رشت"
      مرتضی حضرتی *
      شماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      6 - تبیین و طراحی الگوی راهبردی توسعه صادرات و رابطه آن باعملکردصادراتی شرکت های تعاونی تولید شهر تهران
      سیدمحمد اعرابی * ، صاحب بدری ، سعیده  بدری
      شماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      7 - شناسايي عوامل موثر بر تروماي سازماني با تمركز بر راهكارهاي كاهش پیامدها (مورد مطالعه: کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک مشهد)
      حمید عرفانیان خانزاده * ، فریبرز رحیم نیا ، اعظم بابكي راد
      شماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      8 - طراحی الگوی همترازی عناصر سازمانی با استراتژی های سازمان و رابطه آن با عملکرد
      فریده دفاعی * ، سید محمد  اعرابی ، صاحب  بدری
      شماره 2 , دوره 1 , تابستان 1402

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      9 - مدلسازی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی با تاکید بر مدیریت ریسک در شهرداری
      سعید آقاسی * ، مسعود مختاری کرچگانی ، محمدرضا دلوی
      شماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402

    • دسترسی آزاد مقاله
      • صفحه چکیده
      • متن کامل

      10 - مفهوم‌پردازی کوتوله‌پروری؛ با تأکید بر جنبه‌های تاریک جانشین‌پروری
      مریم رزمجو * ، جعفر بیک زاد
      شماره 2 , دوره 1 , تابستان 1402
    مقالات در انتظار انتشار

    محورهای موضوعی

    • بهبود عملکرد بخش عمومی؛ غنیمت شمردن فرصت‌های موجود در تحقق نیازهای شهروندان 18
    • درک نگرش بازارخدمات 5
    • رشد و توسعه‌ی برنامه‌ها و خدمات عمومی 9
    • وضع قیمت‌ها، مشوق‌‌ها و بازدارنده‌های انگیزشی 0
    • بهینه‌سازی کانال‌های ارائه خدمات 2
    • خلق و حفظ هویت مطلوب خدمات 0
    • ارتباط موثر با گروه هدف 3
    • بهبود خدمات و افزایش رضایت مراجعین 8
    • تقویت رفتارهای مثبت عمومی: بازاریابی اجتماعی 5
    • همکاری‌های استراتژیک 1
    • جمع‌آوری داده‌ها و بازخورد شهروندان 1
    • پایش و ارزیابی عملکرد 5
    • پایش و ارزیابی عملکرد 0
    • طراحی یک برنامه بازاریابی عمومی 4

    ابر واژگان

  • صاحب امتیاز
    دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی
    مدير مسئول
    نیما رنجی جفرودی
    سردبیر
    عظیم ا.. زارعی
    مدیر داخلی
    مرتضی حضرتی
    هیئت تحریریه
    محمد طالقانی امین رضا کمالیان داوود کیاکجوری وحیدرضا میرابی حبیب ا.. رعنایی رضا سپهوند عبدالحمید ابراهیمی امین نیک پور کیهان تاج الدینی(هیات تحریریه بین المللی) اصغر افشار جهانشاهی(هیات تحریریه بین المللی) وحید قاسمی(هیات تحریریه بین الملل)
    ویراستار ادبی
    علی کروکی
    شاپا: 2981-1325
    شاپای الکترونیکی: 2981-1325

    دوره انتشار: فصلنامه
    پست الکترونیک
    jpsm1402@gmail.com
    نشانی
    گیلان، بندرانزلی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی
    تلفن
    09113373813
    تلفكس
    01344401635
    کد پستی
    43131-78141

    جستجو

    بانک ها و نمایه ها






    اخبار نشریه


    • موفقیت فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی در قرار گرفتن لیست پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC)

    • لطفا جهت تسریع در فرایند بررسی، محتوای مقاله خود را در داخل فایل " راهنمای تدوین مقاله"در بخش راهنمای تدوین مقاله کپی نمایید

    • دریافت مقالات اساتید هیات علمی و دانشجویان دکتری و ارشد و استفاده از امتیاز های مرتبط چاپ مقاله

    آمار مقالات

    تعداد دوره‌ها 3
    تعداد شماره ها 11
    مقالات چاپ شده 61
    تعداد نویسندگان 309
    تعداد مشاهده مقاله 114119
    تعداد دانلود مقاله 15041
    تعداد مقالات ارسال شده 136
    تعداد مقالات رد شده 3
    تعداد مقالات پذیرفته شده 89
    درصد پذیرش 56 %
    زمان پذیرش(روز) 81
    تعداد داوران 39
    آخرین به روزرسانی 1404/07/14
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود