معرفي نشريه
علمی
فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی، مجلهاي است نظري و تجربي كه به مسايل مختلف توسعه در جمهوري اسلامي ايران ميپردازد و هدف از انتشار آن، زمينهسازي براي پيشرفت ايران و دستيابي به اهداف چشمانداز بيست ساله است.
با عنایت به ارزیابی فصلنامه "بازاریابی خدمات عمومی" توسط سامانه ارزیابی نشریات دانشگاه آزاد اسلامی، این نشریه موفق به کسب رتبه "ب" گردید و از این پس مقالات چاپ شده در این نشریه حائز امتیاز برای محققان می باشد. هم اکنون این نشریه آماده پذیرش مقالات پژوهشگران و اساتید محترم جهت چاپ در شماره بعدی می باشد.
دانشجویان کلیه واحدهای دانشگاهی می توانند به منظور تکمیل امتیازات خود جهت انجام دفاع از رساله دکتری تخصصی نسبت به ارسال مقاله به مجله فوق اقدام نمایند.همچنین اساتید محترم دانشگاه و دانشجویان کارشناسی ارشد نیز می تواننداز امتیاز پذیرش و چاپ مقاله در فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی استفاده نمایند.
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند و کیفیت درک شده با توجه به تعامل با برند مصرف کننده و دلبستگی به برند (مورد مطالعه: مشتریان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر مشهد)
محمد قاسمی رویا اقبال احسان محمدی باجگیرانشماره 3 , دوره 2 , پاییز 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - مولفه های ضروری طراحی الگوی داده دولت باز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران
حسین علیزاده دارابی ابوالحسن فقیهی کرم اله دانش فردشماره 3 , دوره 2 , پاییز 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - بررسی عواملمؤثر بر موفقیت و شکست تیم¬های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی بر اساس مدل سازی تفسیری- ساختاری
سجاد پسرکلو اکرم اصفهانینیا زین العابدین فلاح سعید قربانیشماره 3 , دوره 2 , پاییز 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - مفهوم¬پردازی و شناسایی ماهیت و ابعاد مدیریت تجربه مشتری در صنعت حملونقل دریایی
هدی زادون بهرام خیری بهروز قاسمیشماره 3 , دوره 2 , پاییز 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - ارائه مدلی برای بانکداری پایدار با رویکرد تحلیل و توسعه گزینههای استراتژیک مطالعه موردی: (بانک ملت)
رضا مزرعه فراهانی مریم اوشک سرایی غلامرضا محفوظی محمد طالقانیشماره 3 , دوره 2 , پاییز 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - تاثیر قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بر عملکرد صادراتی شرکتهای دانشبنیان؛ بررسی نقش تعدیلگری نوع صنعت و اندازه شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای صادراتی پارک علم و فناوری خراسان)
هومن جباری امید بهبودی سید مرتضی غیورشماره 3 , دوره 2 , پاییز 1403
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - بررسی تأثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی ارزش برند و تعدیل گری احترام و عشق به برند در میان مشتریان برند چرم مشهد در شهر تهران
مهرداد رحیمیان هیرو عیسویشماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی حرفهای و توسعه مدل
حميد عرفانيان خان زاده اعظم بابكي راد محمد رافتي سيد وحيد شالباف يزديشماره 1 , دوره 1 , بهار 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تکدانه مرند)
محمدحسن حدادی جبرئیل مرزی علمداری رمضان محمودلوشماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - نقش کیفیت خدمات دررابطه بین استانداردگرایی و سفارشی کردن محصولات با رضایت و وفاداری مشتریان "مطالعه موردی شرکتهای فعال در شهرک صنعتی رشت"
مرتضی حضرتیشماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - مدلسازی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی با تاکید بر مدیریت ریسک در شهرداری
سعید آقاسی مسعود مختاری کرچگانی محمدرضا دلویشماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - شناسايي عوامل موثر بر تروماي سازماني با تمركز بر راهكارهاي كاهش پیامدها (مورد مطالعه: کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک مشهد)
حمید عرفانیان خانزاده فریبرز رحیم نیا اعظم بابكي رادشماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - طراحی الگوی همترازی عناصر سازمانی با استراتژی های سازمان و رابطه آن با عملکرد
فریده دفاعی سید محمد اعرابی صاحب بدریشماره 2 , دوره 1 , تابستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - تبیین و طراحی الگوی راهبردی توسعه صادرات و رابطه آن باعملکردصادراتی شرکت های تعاونی تولید شهر تهران
سیدمحمد اعرابی صاحب بدری سعیده بدریشماره 3 , دوره 1 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
9 - بررسی تطبیقی نظرات مشتریان و مدیران کاریابی های غیردولتی درزمینه رابطه عوامل بازاریابی خدمت با جذب مشتری
فریدون امیدیشماره 1 , دوره 1 , بهار 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
10 - مفهومپردازی کوتولهپروری؛ با تأکید بر جنبههای تاریک جانشینپروری
مریم رزمجو جعفر بیک زادشماره 2 , دوره 1 , تابستان 1402