آخرین اخبار نشریه
    پژوهش های بازاریابی اسلامی ( علمی پژوهشی )
  • معرفي نشريه
    علمی

    فصلنامه علمی تخصصی پژوهش‌های بازاریابی اسلامی توسط گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد و با هدف فراهم نمودن زمینه ایجاد مبادلات علمی، تجمیع، ارتقاء و توسعه دانش، انتشار و توزیع اطلاعات در زمینه رویکردهای نوین به ارتباط بازاریابی و اسلام (در تئوری و عمل) از تابستان 1401 فعالیت خود را آغاز نموده است.

    این نشریه کلیه موضوعات مرتبط با حوزه بازاریابی که از منظر دینی و اخلاقی مورد بررسی قرار گرفته باشند، به ویژه تحقیقات بین رشته‌ای، را پوشش می‌دهد. این تحقیقات می‌توانند به صورت تجربی از نوع کمی یا کیفی، مفهومی، نظریه محور، مطالعات موردی و فراتحلیل باشند. این نشریه ضمن استقبال از موضوعات مبترکانه و بدیع، تمرکز خود را بر روی نیازهای روز جامعه (ملی و بین‌المللی) و پیوند بین اسلام و مسلمین قرار داده است. از جمله مهمترین زمینه‌های تحقیقاتی پیشنهادی عبارتند از: بازاریابی کالا و خدمات اسلامی، هنر و سبک زندگی اسلامی، مهمان‌نوازی و گردشگری اسلامی، الگوهای عبادی در کسب و کار، کسب و کار جوامع اسلامی، قوانین رفتار و اخلاق اسلامی، تجارت با جهان اسلام، مصرف‌کننده مسلمان و الگوهای مصرف، برندسازی و جایگاه‌یابی اسلامی، آمیخته بازاریابی اسلامی، داروسازی و بهداشت اسلامی، بازارهای حلال و زنجیره تامین حلال، بازاریابی مالی اسلامی، نوآوری و کارآفرینی اسلامی و ... .

     

    نویسندگان محترم:

    1. بر اساس قوانین دانشگاه آزاد اسلامی یزد، ارسال‌کننده مقاله می‌بایست نویسنده مسئول باشد.

    2. در تکمیل فرم برخط (آنلاین) مشخصات نویسندگان در سامانه دقت لازم به‌عمل آید. بر اساس قوانین نشریه، به هیچ عنوان در هیچ مرحله‌ای امکان تغییر ترتیب، تعداد، مرتبه علمی و مشخصات نویسندگان و نویسنده مسئول وجود ندارد. (دانشجویان تحصیلات تکمیلی قبلاً از قوانین دانشگاه خود اطمینان حاصل نمایند)

    3. دانشجویان دکتری دقت نمایند: جهت چاپ مقاله مستخرج از پایان‌نامه در حال دفاع خود، اسامی نویسندگان می‌بایست به ترتیب زیر باشد:

    اول: نام دانشجو

    دوم: استاد راهنمای اول (نویسنده مسئول)

    سوم: استاد راهنمای دوم (در صورت وجود)

    چهارم: استاد مشاور اول

    پنجم: استاد مشاور دوم (در صورت وجود)

     

     


    آخرین مقالات منتشر شده
    پربازدیدترین مقالات
    مقالات در انتظار انتشار

    ابر واژگان

  • پست الکترونیک
    imr@iauyazd.ac.ir
    نشانی
    یزد - شهرک دانشگاه - دانشگاه آزاد اسلامی یزد - گروه مدیریت بازاریابی
    تلفن
    03531872515

    جستجو

    بانک ها و نمایه ها

    آمار مقالات

    تعداد دوره‌ها 2
    تعداد شماره ها 4
    مقالات چاپ شده 38
    تعداد نویسندگان 196
    تعداد مشاهده مقاله 6708
    تعداد دانلود مقاله 1730
    تعداد مقالات ارسال شده 81
    تعداد مقالات رد شده 18
    تعداد مقالات پذیرفته شده 47
    درصد پذیرش 50 %
    زمان پذیرش(روز) 76
    تعداد داوران 33
    آخرین به روزرسانی 1403/11/16