معرفي نشريه
عمومی
فصلنامه مدیریت نوآفرینی اولین فصلنامه علمی در حوزه نوآفرینی در کشور است که مجوز انتشار آن بر اساس مصوبه سی و دومین جلسه کمیسیون تعیین اعتبار نشریات حوزه علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی به تاریخ 1400/10/13 صادر و طی نامه شماره 69748/32/ص به این واحد دانشگاهی ابلاغ گردید.این مجله با رویکرد نوآفرینی در صنعت و تجارت آماده دریافت مقالات ارزشمند محققان و پژوهشگرا ن در چارچوب محورهای تعیین شده می باشد.مدیر مسئول، سردبیر و هیئت تحریریه مجله امیدوارند با دریافت و انتشار مقالات ارزشمند محققان و پزوهشگران حوزه صنعت و دانشگاه، جایگاه علمی این مجله را در کمترین زمان ممکن در سطح ملی و بین المللی ارتقاء داده و سهمی هر چند اندک در توسعه علمی ایران اسلامی داشته باشند.
مقالههای ارسال شده پس از داوری تخصصی و در صورت تأیید هیئت تحریریه، به چاپ میرسد. نشریه مقالاتی را میپذیرد که توسط استادان و یا زیر نظر آنها انجام شده باشد، با این حال از کارهای پژوهشی و مورد کاویهای افراد حرفهای نیز استقبال میکند.
محورهای مجله:
1- استراتژی های یکپارچه و تحول آفرین صنعتی و تجاری در کشور
2- جهت گیری های راهبردی صنعت و تجارت
3- اشتغال و کارآفرینی در بخش صنعت و تجارت
4-آینده نگری برنامه های توسعه صنعت و تجارت
5- رقابت پذیری کالا و خدمات در بخش صنعت و تجارت
6- رقابت پذیری و بهبود فضای کسب وکار
7- الگوهای توسعه اشتغال و کارافرینی در کشور
8- خلق مزیت در بخش صنعت و تجارت با ظرفیت های بومی و ملی
9- خلق مزیت در بخش صنعت و تجارت با ظرفیت های بومی و ملی
10- شاخص های اقتصادی و نحوه تاثیر آنان بر اشتغال و کارافرینی
11- ارزیابی و سنجش و پایش عملکرد سیاست ها و برنامه های خصوصی سازی در کشور
12- روانسازی و چابکسازی فعالیتهای صنعتی و تجاری
13-آسیب شناسی خصوصی سازی در کشور و ارایه راهکار های بهبود و اصلاح
14- فناوری های نو در فعالیت های صنعتی و تجاری
15- کاربرد فناوری ها، محصولات و مواد نوین در صنعت و تجارت
16-ساماندهی الگوها و نظام های جدید مدیریت تولید و تجارت
17-نوآفرینی صنعتی متناسب با ظرفیت های بومی و ملی
18-نوآفرینی در کسب و کارهای سنتی با استفاده از فنآری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی
19-مباحث نوآفرینی و نوآوری از طریق شبکه سازی
20-همکاری های شبکه ای در نوآوری،تحقیق و توسعه،توسعه فنآوری
21-نوآفرینی بر مبنای فنآوری های همگرا
22- نوآوری های اجتماعی
23- راهبردهای نوآوری و کارآفرینی
24- نوآفرینی در مدل های کسب و کار
25- سایر موضوعات مرتبط با نوآفرینی در صنعت ، اقتصاد ،مدیریت و تجارت
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - ارزیابی پیوند هوش مصنوعی و ابعاد روانشناختی در بازاریابی دیجیتال : تحلیل اثرات هوش مصنوعی، مادیگرایی و عزت نفس بر تبلیغات دهان به دهان
فاطمه جباری ، مجید احمدی *شماره 2 , دوره 5 , تابستان 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - تاثیر هوش سیاسی بر عملکرد مدیران فدراسیون های ورزشی: نقش میانجی مهارت سیاسی
زینب نفر *شماره 2 , دوره 5 , تابستان 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - گیمیفیکیشن در بازاریابی، افزایش مشارکت، تعامل و حفظ مشتری در شرکتهای مخابراتی
علی مجتبایی * ، مجید فتاحی *شماره 2 , دوره 5 , تابستان 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - طراحی مدل و تبیین عوامل موثر بر رهبری نوآفرین در صنعت تلکام
مهراد حدادرضوی ، علی حسین زاده * ، هدا جان نثار احمدیشماره 2 , دوره 5 , تابستان 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - اثردرگیری برند و تجربه همآفرینی در تداوم فعالیت جامعه برند آنلاین
عبدالرسول رسولی * ، نوشین منجزی ، مومنه باصری ، مریم نجاریشماره 2 , دوره 5 , تابستان 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - بررسی سهم هزینه های ورزشی در مدیریت سبد مخارج خانوارهای دانش آموزان شهرستان دورود
محمود رئوف * ، سعیده هاشم زادهشماره 2 , دوره 5 , تابستان 1404
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - فراروش تحقیقات دانشگاهی حوزه نوآوری
مهرداد رحیمیان *شماره 2 , دوره 4 , تابستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - طراحی مدل فرهنگ سازمانی با استفاده از فناوری هوش مصنوعی در بانک ملّی ایران
حمید مومنی ، علیرضا روستا * ، سراج الدین محبیشماره 4 , دوره 4 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - رهیافتی نو در شناسایی و تبیین استراتژیهای منابع انسانی در الگوی تعالی مدیران فرهنگی سپاه
علیرضا رجبی * ، نرگس حسنمرادیشماره 3 , دوره 3 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - بررسی تاثیر شایستگیهای هوش مصنوعی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی قابلیتهای بازاریابی B2B (مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی مستقر در منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس)
بابک جراحی * ، اکبر گل محمدپور ، بهروز سیرنگ ، یاسر عباسپورشماره 3 , دوره 3 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - گیمیفیکیشن در بازاریابی، افزایش مشارکت، تعامل و حفظ مشتری در شرکتهای مخابراتی
علی مجتبایی * ، مجید فتاحی *شماره 2 , دوره 5 , تابستان 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - طراحی مدل و تبیین عوامل موثر بر رهبری نوآفرین در صنعت تلکام
مهراد حدادرضوی ، علی حسین زاده * ، هدا جان نثار احمدیشماره 2 , دوره 5 , تابستان 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - بررسی تاثیر گسترش رهبری کوانتوم بر کارآفرینی با نقش میانجی قلمرو مربی گری
مهدی همتیان * ، فریده کریمی پور ، ناصر خانیشماره 3 , دوره 3 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - مکانیزم انتقال سیاست پولی از طریق کانال انتظارات در بلندمدت با تکیه بر یک الگوی خودرگرسیون برداری ساختاری در ایران
مهشید طباطبایی زواره ، بیت الله اکبری مقدم * ، فرهاد غفاریشماره 3 , دوره 3 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
9 - تاثیر عوامل محیطی، فناوری و سازمانی بر قصد پذیرش هوش مصنوعی در صنعت بیمه
عدالت صفرخانلو * ، روح اله عبدل زاده ، بابک جراحی ، حامد عزتیشماره 3 , دوره 3 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
10 - تعیین تاثیرات بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی بر ارزش ادراکی مشتریان در برندهای لوکس پوشاک ترکیه
حیدر مرتضی پور هلق ، اکبر گل محمدپور ، میهن حسین نژاد گرگری * ، جبرئیل مرزی علمداریشماره 2 , دوره 4 , تابستان 1403
