• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 2
  • شماره7 دوره2
  • 7
    شماره 7 دوره 2 بهار 1391

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - ارزیابی کارآمدی دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تربیت مدرس از دیدگاه کاربران
        حسن رستگارپور سحر گرجی زاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - تأثیر به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی
        کیومرث نیازآذری رضا بهنام فر صدیقه اندی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - تحلیل تأثیر فن‏ آوری اطلاعات و سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی
        پیمان اکبری امید بهارستان حسین رضایی دولت آبادی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - تأثیر آموزش الکترونیکی بر رشد ابعاد شخصیتی دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی
        وحید فلاح بابک حسین زاده علیرضا اسلامی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - رابطه شکاف دیجیتالی و اضطراب رایانه ای دانشجویان
        رضا یوسفی سعیدآبادی ثریا محسنی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - فراتحلیل اثر بازی های رایانه ای خشن و غیرخشن بر پرخاشگری
        احمدعلی جدیدیان حسن پاشاشریفی حمزه گنجی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - تأثیر آموزش فن‌آوری اطلاعات بر بهره‌وری کارکنان (مطالعه‌ی موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری)
        مسعود احمدی سمیه یونسی خانقاهی سیما داداشی کفشگری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - توسعه دانش محتوایی و مهارت تدریس دانشجو معلمان از طریق مدل تلفیق یادگیری مسأله‌محور و فن‏آوری اطلاعات و ارتباطات
        مهدی کرمی زهره کرمی محمد عطاران
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود