• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 1
  • شماره4 دوره1
  • 4
    شماره 4 دوره 1 زمستان 1400

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - اثربخشی آموزش تحول مثبت نوجوانی به والدین بر کیفیت رابطه ادراک شده والد-نوجوان
        زهره سهیلی سالک نورعلی فرخی کامبیز پوشنه
        10.30495/hpsbjourna.2022.1938053.1027
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - تاثیر روش تربیت مخچه بر بهبود مهارت‌های خواندن و حرکتی دانش‌آموزان نارسا‌خوان
        فرشاد بهمرد مهناز استکی منصوره شهریازی احمدی
        10.30495/hpsbjourna.2022.1946600.1048
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - تاثیر آموزش شفقت به خود بر نارسایی هیجانی و مراقبت از خود در زنان مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس
        فائقه رضوانی چمن زمین سمیرا صفری دیزج نعیمه محب
        10.30495/hpsbjourna.2022.1948358.1055
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - رابطه سرسختی روانشناختی و پردازش هیجانی با میزان اضطراب مرگ زنان سالمند در دوران کرونا
        ابوالفضل بخشی پور فرزانه فردین فر
        10.30495/hpsbjourna.2022.1951792.1064
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - اثربخشی معنادرمانی گروهی بر سازگاری اجتماعی و احساس تنهایی دانشجویان دختر دارای معلولیت جسمی حرکتی شهر تهران در سال 98-99 چکیده
        صدیقه چاوشی مهدی محمودی روح الله کریمی خویگانی
        10.30495/hpsbjourna.2022.1951802.1063
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - مقایسه اثربخشی روش های یادگیری مشارکتی و بارش مغزی بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان ابتدایی
        امیر یکانی زاد اکبر سلیمان نژاد
        10.30495/hpsbjourna.2022.1938785.1028
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود