معرفي نشريه
علمی
*به پایگاه اینترنتی فصلنامه جغرافیایی فضای گردشگری خوش آمدید*
نویسندگان محترم خواهشمند است مقاله های خود را فقط از طریق سامانه مجله و صفحه شخصی خود ارسال و پیگیری نمایید.
این مجله بر اساس نامه شماره 87/323428 مورخ 1390/09/06 کمیسیون بررسی و تأیید
نشریات علمی دانشگاه آزاداسلامی مجوز انتشار دریافت نموده است.
و براساس گزارش ارزیابی نشریات دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1403 دارای رتبه B می باشد.
بدینوسیله به اطلاع محققان، پژوهشگران و دانشجویان عزیز می رساند مجله جغرافیایی فضای گردشگری
به عنوان فصلنامه معتبر دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می شود.
همچنین در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) و پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی کشور (SID )نمایه سازی شده است.
کاربران صرفاً از طریق عضویت در سایت می توانند مقالات خود را جهت پذیرش و بررسی اولیه و داوری ارسال نمایند.
با عنایت به ماده 3 "آیین نامه تعیین هزینه پردازش مقاله در نشریات علمی" به شماره ابلاغ 162229 مورخ 1400/02/01 هزینه پردازش مقاله به شرح زیر اعلام می گردد:
جهت داوری هرمقاله، مبلغ 3,000,000 ریال را به حساب شماره 0106129708005 سیبا نزد بانک ملی به نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر واریز نموده و تصویرفیش پرداختی را به همراه مقاله ارسال نمائید.
هزینه چاپ هر مقاله پس از طی مراحل داوری، مبلغ 5,000,000 ریال خواهد بود.
توجه
*گواهی های ارسالی تحت عنوان گواهی پذیرش بدون مهر و امضا فاقد اعتبار است*
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - شناسایی کانون های مستعد گردشگری براساس عوامل محیطی در حوضه کمه استان اصفهان با استفاده از الگوریتم جنگل تصادفی
شهره مرادپور * ، مجید غیاثشماره 53 , دوره 14 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - تدوین و ارزیابی شاخصهای مؤثر بر وفاداری گردشگران پزشکی خارجی کلانشهر اهواز
مجید گودرزی * ، زهرا سلطانی ، ابتسام آل بوبالدیشماره 53 , دوره 14 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - شناسایی و مقایسه پتانسیلهاي تاریخی و طبیعی گردشگری، در مناطق روستایی شهرستان سرعین (مطالعه موردی: روستاهای کنزق، ویند کلخوران و آتشگاه)
سیما شاهی قره قاسملو ، مجتبی سوختانلو * ، فرشاد کیوان بهجوشماره 53 , دوره 14 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - آسیبشناسی ترافیک شهری با رویکردی فیزیکی - کالبدی (مطالعه موردی: محدوده میدان رسالت تا میدان پژوهش شهر همدان)
سعید قاضی خانی * ، بیژن رحمانیشماره 53 , دوره 14 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - بررسی میزان تاثیر عوامل زیبایی شناسی در ارتقای جذب گردشگران مستقر در هتل ها با تاکید بر مولفه حسی- حرکتی
زهرا صاحبدل ، مريم امان پور *شماره 53 , دوره 14 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - مرور سیستماتیک بازاریابی گردشگری هوشمند با تاکید بر هوش مصنوعی
الهام عباسی ورکی * ، رقیه گودرزوند چگینی ، محمدرضا سیدهاشمی تولون ، میلاد ابوالقاسمیان ، نسرین رجبیشماره 53 , دوره 14 , زمستان 1403
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - طراحی مدل تبیینکننده اخلاق گردشگری با استفاده از نظریه داده بنیاد
اردلان صادق حسنی ، نرگس دل افروز * ، علی قلی پورسلیمانی ، کامبیز شاهرودیشماره 48 , دوره 12 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - کشف ابعاد مسئولیت اجتماعی مقصد و نقش آنها در قصد بازدید مجدد با رویکرد روش پژوهش ترکیبی (مطالعه موردی: استان گیلان)
فرشته قویدل ، علی قلی پورسلیمانی * ، سید محمود شبگو منصف ، علیرضا فرخ بخت فومنیشماره 40 , دوره 10 , پاییز 1400 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - برنامهریزی راهبردی توسعه گردشگری در بافتهای تاریخی "مطالعه موردی: بخش مرکزی شهر ارومیه"
رسول عطایی * ، میرسعید موسوی ، میرجواد شریف نژادشماره 39 , دوره 10 , تابستان 1400 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - بررسی تاثیر کیفیت خدمات و رضایت مندی بر وفاداری مشتریان هتلهای استان کردستان
سید محمد موسوی جد * ، رضا شافعی ، مریم شریفی ، حیدر محمدیشماره 27 , دوره 7 , تابستان 1397 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - توسعه گردشگری با تاکید بر فرهنگ و هنر( به عنوان شاخص های شهر خلاق، مورد همدان)
فاطمه قربانی صابر ، مجید شمس *شماره 35 , دوره 9 , تابستان 1399 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - بررسی مشکلات توسعه گردشگری روستایی بزکویه، روستا حاشیه جنگل از توابع رودسر در استان گیلان
پریسا محمدپور * ، قاسم حبیبی بی بالانیشماره 35 , دوره 9 , تابستان 1399 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - نقش هتل ها در پیشبرد و توسعه ی صنعت جهانگردی مطالعه ی موردی هتل های4 و 5 ستاره تهران
آزاده عابدین نژاد * ، علی اکبر میرزاییشماره 30 , دوره 8 , بهار 1398 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - طراحی الگوی ابعاد تعارض گردشگران و ساکنان با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM)
ناهید علی زاده ، علی قلی پورسلیمانی * ، ابراهیم چیرانی ، نرگس دل افروزشماره 44 , دوره 11 , پاییز 1401 -
دسترسی آزاد مقاله
9 - بررسی تأثیر فرهنگ بر وفاداری به برند از طریق نقش میانجی عملکرد برند و شخصیت برند (مورد مطالعه: هتلهای 5 ستاره سطح شهر مشهد)
امیر غفوریان شاگردی * ، سپیده شیروانی مقدمشماره 40 , دوره 10 , پاییز 1400 -
دسترسی آزاد مقاله
10 - ارزیابی شاخصهای برندآفرینی گردشگری سلامت کلانشهر مشهد
ساناز سعیدی مفرد * ، پردیس پاکانشماره 41 , دوره 11 , زمستان 1400