معرفي نشريه
علمی
فصلنامه "مدیریت رسانهای بحران" بر اساس مصوبه «پنچاه و هفتمین جلسه کمیسیون تعیین اعتبار نشریات حوزه علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی» فعالیت خود را از آذرماه 1403 آغاز کرد.
فصلنامه مطالعات مدیریت رسانهای بحران، اخلاق علمی و نشر را تحت قوانین بینالمللی کپی رایت و کمیته بینالمللی اخلاق در انتشارات (COPE) رعایت میکند. اجازه خواندن، دانلود، کپی، توزیع، چاپ، جستجو و پیوند متن کامل مقالات را داده و خوانندگان جهت استفاده از آنها برای هر منظور دیگر قانونی، مجاز میباشند.
مشخصات کلی فصلنامه مدیریت رسانهای بحران:
- کشور محل چاپ؛ ایران
- مدیرمسئول؛ دکتر طهمورث شیری
- سال آغاز انتشار؛ زمستان 1403
- وضعیت دسترسی به مقالهها؛ دسترسی باز
- وضعیت چاپ؛ الکترونیکی
- نوبتهای چاپ؛ فصلنامه
- زبان فصلنامه؛ فارسی
- حوزههای میان رشتهای رسانه، مدیریت، ارتباطات، مهندسی،کشاورزی، صنایع، منابع طبیعی، علوم سیاسی، روانشناسی و...
- نوع داوری؛ داوری دو سو پنهان (حداقل دو داور برای هر مقاله)
- میانگین بازه زمانی فرایند بررسی اولیه؛ یک هفته
- میانگین بازه زمانی فرایند داوری؛ حداقل یک ماه
- روش مآخد نویسی؛ APA (ویرایش هفتم)
- ضریب تاثیر (ISC)؛ ...
* در این فصلنامه کلیه مقالات دریافتی با استفاده از نرمافزارهای مشابهت یاب از نظر اصالت اثر و تعارض در منافع ارزیابی میشوند.
نکات مهم:
مقالاتی که مطابق شیوه نامه نشریه تنظیم نشده باشد، در روند ارزیابی قرار نمی گیرند و مجله به مقالات ناقص ترتیب اثری نخواهد داد.
قبل از ارسال مقاله، راهنمای تنظیم مقاله را به دقت مطالعه کنید.
تکمیل فرم "تعهدنامه نویسندگان" و فرم "فرم تعارض منافع" توسط نویسنده مسئول مقاله الزامی است.
نویسنده/نویسندگان فایل اصلی مقاله (PDF)، فایل اصلی مقاله (DOC)، فایل بدون نام نویسندگان به همراه فرم تعهد نامه نویسندگان و فرم تعارض منافع را به نشریه ارسال نمایند. نشریه در هر زمان در عدم رعایت تعهدات احراز گردد. مقاله را فاقد اعتبار اعلام می نماید.