بررسی نقش عملکردهای شناختی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان بر اساس طبقه بندی اصلاح شده بلوم
محورهای موضوعی : روان کاوی، روان پویشی، روان شناسی شناختی و بهداشت روانهادی تقی زاده 1 , امان اله سلطانی 2 , حمد اله منظری توکلی 3
1 - دانشجوی دکتری روان شناسی تربیتی، گروه روان شناسی،واحد کرمان، دانشگاه آزاد اسلامی، کرمان، ایران
2 - استادیار دانشگاه آزاد اسلامی، گروه روان شناسی، واحد کرمان، دانشگاه آزاد اسلامی، کرمان، ایران
3 - استادیار گروه روان شناسی، واحد کرمان، دانشگاه آزاد اسلامی، کرمان، ایران
کلید واژه:
چکیده مقاله :