ا

  • احتشام راثی.رضا بررسی نقش توانمندسازها برای دستیابی به چابکی سازمانی با استفاده از رگرسیون چندگانه [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • احمدی.عباداله عوامل،مؤلفه ها و شاخص های فرهنگ سازمانی مدارس اثربخش دوره متوسطه [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • اعتباریان.اکبر بررسی رابطه بین شخصیت کارکنان و پذیرش فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • اکبری.حمید بررسی رابطه رهبری تحول آفرین و عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شرکت گروه بهداشتی فیروز) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • اله وردی.زهرا بررسی اثرگذاری مدل پذیرش فناوری و عوامل اجتماعی بر نگرش و قصد خرید، با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌گر ذهن‌آگاهی فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپ‌فود) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • ایران زاده.سلیمان مدیریت منابع انسانی پایدار در صنعت برق [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]

آ

  • آریا.کیومرث نقش پلتفرم‌های مشارکتی توزیع مجدد آنلاین خرید کالاهای دست دوم بر وفاداری برند (مورد مطالعه پلتفرم دیوار و شیپور در ایران) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ب

  • باقرزاده خواجه.مجید مدیریت منابع انسانی پایدار در صنعت برق [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • باقرزاده خواجه.مجید مدیریت منابع انسانی پایدار در صنعت برق [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • باقری نظام آباد.لیلا واکاوی و الویت‌بندی کیفیت خدمات هتل‌های 5 ستاره جزیرة کیش (مطالعه موردی پروژة جهت 2022) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • بخردی نسب.وحید تاثیر حقوق محیط زیست شرکت‌ها بر هموارسازی سود [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • بخشی.محبوبه بررسی عوامل تسهیل کننده به اشتراک گذاری دانش در سازمان آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • بنی هاشمی.سارا سادات شناسایی نقش تولید مجازی و تکنولوژی جدید بر چابکی و سودآوری سازمانی در بازارهای رقابتی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • بهرامی.محمدرضا تأثیر به‌کارگیری سیستم‌های کاربردی سازمانی در ایجاد همسویی خدمات بانک با فناوری اطلاعات در سیستم مدیریت بانکداری بانک‌های صادرات [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • بهلولی.نادر بررسی تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمان بر نگرش، کیفیت روابط، رفتار کارکنان و پیامدهای آن [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]

پ

  • پورشهابی.وحید بررسی عوامل تسهیل کننده به اشتراک گذاری دانش در سازمان آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ت

  • ترابی فارسانی.سهیلا ارزیابی کاربست الگوی حکومت‌داری امیر کبیر به عنوان الگوی مدیریت دولتی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • تودار.سید رسول نقش میانجی سرمایه اجتماعی در تأثیرگذاری سیستم شیوه‌های مدیریت منابع انسانی دانش‌بنیان بر عملکرد شغلی نوآورانه [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ج

  • جمالی.جواد واکاوی و الویت‌بندی کیفیت خدمات هتل‌های 5 ستاره جزیرة کیش (مطالعه موردی پروژة جهت 2022) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • جنگی نیا.فاطمه رابطه بین معنویت در محیط کار با تعهد کارکنان با توجه به نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی و نقش تعدیلی هوش هیجانی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • جوان امانی.ودود بررسی رابطه رهبری تحول آفرین و عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شرکت گروه بهداشتی فیروز) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • جهان پرور.طاهره تبیین اخلاق کار ایرانیان به مثابه نقشه راه بیانیه گام دوم انقلاب [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]

ح

  • حافظی.اکرم بررسی رابطۀ بین اینرسی سازمانی و نوآوری با توجه به نقش میانجی اشتیاق شغلی کارکنان تأمین اجتماعی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • حمیدیان.عظیمه بررسی تأثیر استراتژی سازمانی بر تقاضای بیمه عمر (مورد مطالعه: شرکت های بیمه استان بوشهر) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]

خ

  • خداپرست.مهدی نقش میانجی سرمایه اجتماعی در تأثیرگذاری سیستم شیوه‌های مدیریت منابع انسانی دانش‌بنیان بر عملکرد شغلی نوآورانه [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • خلیلی.عبدالجواد شناسایی شاخص‌های بومی بهینه سازی فرآیند مدیریت استعداد در ایران (مورد مطالعه: پالایشگاه گاز فجر جم) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]

د

  • درخشیده.مصطفی طراحی و مدل‌سازی سیستم‌های خودتطبیق کسب و کار الکترونیک با بکارگیری محاسبات ارگانیک [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ر

  • رجبی.اعظم تحلیل تأثیر توانایی مدیریت بر ارزش شرکت در پاسخ به تهدیدات رقابتی بازار [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • رمضانی.مجتبی بررسی تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمان بر نگرش، کیفیت روابط، رفتار کارکنان و پیامدهای آن [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • رنجبریان.رسول تأثیر به‌کارگیری سیستم‌های کاربردی سازمانی در ایجاد همسویی خدمات بانک با فناوری اطلاعات در سیستم مدیریت بانکداری بانک‌های صادرات [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • رهدار.محبعلی طراحی و مدل‌سازی سیستم‌های خودتطبیق کسب و کار الکترونیک با بکارگیری محاسبات ارگانیک [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ز

  • زارع.مجید امکان سنجی ایجاد شبکه فروشگاهی خرده فروشی با رویکرد فرا امتیاز (مورد مطالعه: شهر شیراز) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]

س

  • ساوج.رامین بررسی رابطه بین شخصیت کارکنان و پذیرش فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • سلطانی.حسن بررسی تأثیر فرهنگ ‌سازمانی بر عملکرد بازار با توجه به نقش مسئولیت اجتماعی شرکت و شهرت شرکت (مطالعه موردی: شهرداری شیراز) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • سنگی نور پور.عباسقلی بررسی تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمان بر نگرش، کیفیت روابط، رفتار کارکنان و پیامدهای آن [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ش

  • شجاعی.امیدعلی تأثیر مدیریت زنجیره تأمین پایدار بر اثربخشی سازمانی: نقش میانجی مدیریت کیفیت جامع [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • شمس فلاورجانی.مریم ارزیابی کاربست الگوی حکومت‌داری امیر کبیر به عنوان الگوی مدیریت دولتی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • شهامت.نادر عوامل،مؤلفه ها و شاخص های فرهنگ سازمانی مدارس اثربخش دوره متوسطه [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • شیشه بری.علیرضا تأثیر مدیریت زنجیره تأمین پایدار بر اثربخشی سازمانی: نقش میانجی مدیریت کیفیت جامع [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ص

  • صالحی.مسلم عوامل،مؤلفه ها و شاخص های فرهنگ سازمانی مدارس اثربخش دوره متوسطه [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • صحت.سعید بررسی تأثیر عوامل موفقیت مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری پایدار بر عملکرد یک شرکت بیمه در شرایط اپیدمی کووید-19 [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ط

  • طهماسبی.نرگس بهبود چابکی کارکنان از طریق رسانه‌های اجتماعی سازمانی با نقش میانجی شرایط روانشناختی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ع

  • عباسیان.محمد بررسی تأثیر عوامل موفقیت مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری پایدار بر عملکرد یک شرکت بیمه در شرایط اپیدمی کووید-19 [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • عسکری.محمد هادی نقش میانجی سرمایه اجتماعی در تأثیرگذاری سیستم شیوه‌های مدیریت منابع انسانی دانش‌بنیان بر عملکرد شغلی نوآورانه [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • عشایری.طاها تبیین اخلاق کار ایرانیان به مثابه نقشه راه بیانیه گام دوم انقلاب [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • علوی متین.یعقوب بررسی تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمان بر نگرش، کیفیت روابط، رفتار کارکنان و پیامدهای آن [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ق

  • قدرتی.اکبر بررسی تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمان بر نگرش، کیفیت روابط، رفتار کارکنان و پیامدهای آن [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ک

  • کاظمی.امیر امکان سنجی ایجاد شبکه فروشگاهی خرده فروشی با رویکرد فرا امتیاز (مورد مطالعه: شهر شیراز) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • کاظمی.سید کاظم تبیین اخلاق کار ایرانیان به مثابه نقشه راه بیانیه گام دوم انقلاب [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • کمالی راد.اسمعیل بررسی تأثیر استراتژی سازمانی بر تقاضای بیمه عمر (مورد مطالعه: شرکت های بیمه استان بوشهر) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ل

  • لندران اصفهانی.سعید بررسی اثرگذاری مدل پذیرش فناوری و عوامل اجتماعی بر نگرش و قصد خرید، با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌گر ذهن‌آگاهی فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپ‌فود) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]

م

  • محمودی.فاطمه عوامل،مؤلفه ها و شاخص های فرهنگ سازمانی مدارس اثربخش دوره متوسطه [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • مدنی.امیرمحسن واکاوی و الویت‌بندی کیفیت خدمات هتل‌های 5 ستاره جزیرة کیش (مطالعه موردی پروژة جهت 2022) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • مزیدی.علیرضا رابطه بین معنویت در محیط کار با تعهد کارکنان با توجه به نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی و نقش تعدیلی هوش هیجانی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • مهری نمک آورانی.امید بررسی نقش توانمندسازها برای دستیابی به چابکی سازمانی با استفاده از رگرسیون چندگانه [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • میرزایی ازندریانی.آیه نقش پلتفرم‌های مشارکتی توزیع مجدد آنلاین خرید کالاهای دست دوم بر وفاداری برند (مورد مطالعه پلتفرم دیوار و شیپور در ایران) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ن

  • ناصری.بهاره بررسی رابطۀ بین اینرسی سازمانی و نوآوری با توجه به نقش میانجی اشتیاق شغلی کارکنان تأمین اجتماعی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • نوربخش حسینی.زینب تحلیل تأثیر توانایی مدیریت بر ارزش شرکت در پاسخ به تهدیدات رقابتی بازار [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]

و

  • وقفی.سید حسام تحلیل تأثیر توانایی مدیریت بر ارزش شرکت در پاسخ به تهدیدات رقابتی بازار [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]

ه

  • هادی پیکانی.مهربان ارزیابی کاربست الگوی حکومت‌داری امیر کبیر به عنوان الگوی مدیریت دولتی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]

ی

  • یگانگی.سید کامران مدل سازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان ، مطالعه موردی : سیستم های بانکی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]