روایی تشخیصی نسخه نوین هوشآزمای تهران –استانفورد – بینه در دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری استان گیلان در سال تحصیلی 94-1393
محورهای موضوعی : روان سنجیسمانه پوراسماعیل دونا 1 , شهره شکرزاده 2 , ارسلان خان محمدی اطاقسرا 3
1 - کارشناس ارشد روانشناسی عمومی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی
2 - دکتری تخصصی روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
3 - دکتری تخصصی روانشناسی، استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی
کلید واژه:
چکیده مقاله :
_||_