فهرست مقالات
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - شاخصها و مؤلفههای مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت سبز فرآیند بازاریابی
غلامرضا تیزفهم فرد حسن اسماعیل پور فریز طاهری کیا لیلا آندرواژ -
دسترسی آزاد مقاله
2 - ارائه مدل اجرای خطمشیهای مدیریت منابع انسانی سبز با تاکید بر رهبری معنوی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود
احمد بهشتی علی فرهادی محلی مجتبی طبری علیرضا معطوفی -
دسترسی آزاد مقاله
3 - بهینه سازی مسیریابی توزیع سبزچند محصولی توسط الگوریتم فرا ابتکاری سئو
اصغر عربی حجت نبوتی -
دسترسی آزاد مقاله
4 - طراحی و تبیین الگوی مدیریت رابطه با مشتری در بستر رسانههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی و با تاکید بر مدیریت سبز
علی رضا صالحی حسین وظیفه دوست پرویز سعیدی عبدالعزیز پقه -
دسترسی آزاد مقاله
5 - طراحی و تدوین مدل مدیریت اثربخش در ورزش معلولین کشور مبتنی بر توسعه سلامت
امین بشارت فر حسن فهیم دوین حسین پیمانی زاد مجتبی احمدی -
دسترسی آزاد مقاله
6 - طراحی مدل بازاریابی اینفلوئنسر سبز در خرید خدمات گردشگری
فهیمه رمضانی مهدی محمودزاده واشان حمید رضایی فر حسین حکیم پور -
دسترسی آزاد مقاله
7 - طراحی و اعتباریابی الگوی ساختار سازمانی در شهرداری شیراز: یک مطالعه ترکیبی
امین روستایی رضا زارعی نادر شهامت مژگان امیریان زاده -
دسترسی آزاد مقاله
8 - طراحی الگوی همآفرینی ارزش با رویکرد منابع انسانی سبز در دانشگاههای علوم پزشکی شمال کشور
موسی الرضا زنگانه محمود رضا مستقیمی علیرضا مزیدی