آرمون.سعید
الگوي گذار مدارس موفق به سوي مدارس ماندگار
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
پ
پسندیده فرد.کبری
اعتبار سنجی مدل شایستگی های فرهنگی مدیران آموزش عالی ایران
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
ر
رنجبر.مختار
طراحی و تدوین نظام جامع مدیریت استعداد در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
س
ستاری.رضا
مدل سازی ساختاری رهبری زهرآگین با نشاط سازمانی کارکنان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با نقش واسطه ای نفاق سازمانی.
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
سلاجقه.سنجر
فراتحلیل تعالی منابع انسانی مبتنی بر پیامدهای آموزش.
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
ص
صادقی.آرزو
ارزیابی اثربخشی مدارس دوره ابتدایی از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای ارائه الگوی مطلوب
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
ط
طلایی.ابراهیم
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای صلاحیت حرفهای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
ق
قدیانی.مهدی
شناسایی مؤلفه های برنامه درسی مبتنی بر سواد زیست محیطی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان ورامین
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
م
منوچهری دزکی.فاطمه
فراتحلیل عوامل مؤثر بر مهارت نرم منابع انسانی در سازمان
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
مهرآور گیگلو.شهرام
تبیین فرآیند ادراک مدیران مدارس از سیاستها: نظریهای دادهبنیاد
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
مهرمحمدی.محمود
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای صلاحیت حرفهای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
ن
نصیری ولیک بنی.فخرالسادات
نقش رهبری هوشمند در تابآوری سازمانی با میانجیگری دانش آفرینی سازمانی (مطالعه موردی معلمان مقطع متوسطه دوم استان چهارمحال و بختیاری)
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
نوروزی.رقیه
مدرسه خودگردان: سازوکاری نو برای متناسب سازی مدرسه با جامعه دانش محور
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]