احدی.حسن
تاثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
احمدی.عباداله
رابطه جو و فرهنگ سازمانی با میانجی گری نقش توانمندسازی بر تعهد سازمانی کارکنان سازمان آموزش و پرورش استان فارس
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1392]
اسدی.سمانه
بررسی نقش انگیزش تحصیلی و مهارتهای رایانهای دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به رویکرد یادگیری ترکیبی
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
افلاکی فرد.حسین
شکاف نسلی و انتزاع ابعاد تربیت بین نسلی در قلمرو برنامه درسی: یک مطالعه کیفی
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
السادات آیتی.اکرم
بررسی و مقایسه میزان آمادگی پیادهسازی مدیریت دانش در دانشگاه-های پیام نور و آزاد اسلامی واحد مشهد
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
الله بخشی.امید
نظریه برخاسته از دادهکاوی کیفی در به اشتراک گذاری دانش و طراحی مقیاس بومی آن: مطالعه موردی
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
امیرتیموری.رضا
تحلیل و مقایسه نیازهای تربیت دینی دانش آموزان دوره متوسطه در ابعاد شناختی، عاطفی و عملکردی
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
پ
پورابراهیمی.محجوبه
تاثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
پورقاز.عبدالوهاب
رابطه ی سبک های تفکر با منابع قدرت مدیران مدارس
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
ج
جباری.نگین
نظریه برخاسته از دادهکاوی کیفی در به اشتراک گذاری دانش و طراحی مقیاس بومی آن: مطالعه موردی
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
جلیلی.رضا
رابطه ی سبک های تفکر با منابع قدرت مدیران مدارس
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
جمال زاده.محمد
ارزیابی و اولویت بندی کیفیت آموزشی از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد شیراز با استفاده از ابزار شش سیگما و رویکرد حل مسأله
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1392]
ح
حسنی.جعفر
بررسی راهکارهای کیفیت بخشی به دوره¬های آموزش ضمن خدمت معلمان و کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
خادمی.محمّد صادق
رابطه بین خودکارآمدی و تعهد سازمانی با کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی در منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
خانبابازاده.کیومرث
بررسی و مقایسه مهارت تفکر انتقادی فرهنگیان دوره¬های ابتدایی، راهنمایی، متوسطه و پیش دانشگاهی استان بوشهر و ارائه راهکارهایی جهت ارتقاء تفکر انتقادی
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
روحانی.مسعود
بررسی نقش انگیزش تحصیلی و مهارتهای رایانهای دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به رویکرد یادگیری ترکیبی
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
ز
زارع.حسین
نگاهی تحلیلی به ادراک دانشجویان از ساختار کلاس درس و اهمال کاری تحصیلی: مطالعه تطبیقی دورههای آموزش سنتی و مجازی دانشگاه تهران
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
زین العابدینی شورکایی.بهرام
بررسی شاخصهای ارزشیابی عملکرد مدیران شهر اصفهان از دیدگاه مدیران و معلمان
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
س
ساکی.رضا
رابطه بین تبادل رهبر- عضو و رضایت شغلی معلمان مدارس متوسطه شهر یزد
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1392]
سامع.فاطمه
اثر اعتماد شناختی و عاطفی به رهبر بر هویت سازمانی: نقش میانجی اعتماد به سازمان
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
سامع.فاطمه
رابطه ادراک از رفتار غیر اخلاقی و رفتار توانمندساز مدیران با اعتماد شناختی و عاطفی معلمین به آنان
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
سلحشوری.احمد
مقدار تأکید کتاب فارسی عمومی دوره تربیت معلم بر تربیت هنری از دیدگاه دانشجویان مرکز تربیت معلم استان همدان
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1392]
ش
شکوهی یکتا.محسن
رابطه ادراک از رفتار غیر اخلاقی و رفتار توانمندساز مدیران با اعتماد شناختی و عاطفی معلمین به آنان
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
شکیبا.فائزه
بررسی نقش انگیزش تحصیلی و مهارتهای رایانهای دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به رویکرد یادگیری ترکیبی
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
شهابی مقدم.شهره
تاثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
ص
صادقی.مصطفی
بررسی شاخصهای ارزشیابی عملکرد مدیران شهر اصفهان از دیدگاه مدیران و معلمان
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
صالحی.مسلم
رابطه خلاقیت و مشارکت با توانمندسازی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی (مطالعه موردی واحد مرودشت)
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
صفری شاد.فرانک
رابطه بین فرهنگ سازمانی با اثربخشی مدرسه از دیدگاه مدیران و دبیران مدارس متوسطه شهر شیراز
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
ع
عبادی.حجت
رابطه خلاقیت و مشارکت با توانمندسازی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی (مطالعه موردی واحد مرودشت)
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
عرفانی.مجید
تاثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
علوی لنگرودی.سیدکاظم
مقدار توجه به تربیت شهروندی در مؤلفه های جو، ساختار و ارتباط متقابل دانش آموز و معلم (مطالعه موردی: معلمان دوره متوسطه شهر همدان)
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1392]
علوی لنگرودی.سیدکاظم
مقایسه باورها و نگرش های معلمان پیرامون مدیریت کلاس با توجه به ویژگی های دموگرافیک
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1392]
علیزاده.پوران
نگاهی تحلیلی به ادراک دانشجویان از ساختار کلاس درس و اهمال کاری تحصیلی: مطالعه تطبیقی دورههای آموزش سنتی و مجازی دانشگاه تهران
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
ف
فخری.مریم
بررسی خصوصیات مدیران آموزشی موفق از نظر معلمان: تلاش در جهت ساخت مقیاسی استاندارد برای مطالعه ویژگی های مدیریت موفق مدرسه
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
فرج الهی.مهران
نگاهی تحلیلی به ادراک دانشجویان از ساختار کلاس درس و اهمال کاری تحصیلی: مطالعه تطبیقی دورههای آموزش سنتی و مجازی دانشگاه تهران
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
ق
قورچیان.نادرقلی
رابطه بین خودکارآمدی و تعهد سازمانی با کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی در منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
ک
کارخانه.معصومه
بررسی و مقایسه مهارت تفکر انتقادی فرهنگیان دوره¬های ابتدایی، راهنمایی، متوسطه و پیش دانشگاهی استان بوشهر و ارائه راهکارهایی جهت ارتقاء تفکر انتقادی
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
کجباف.محمد باقر
بررسی و مقایسه مهارت تفکر انتقادی فرهنگیان دوره¬های ابتدایی، راهنمایی، متوسطه و پیش دانشگاهی استان بوشهر و ارائه راهکارهایی جهت ارتقاء تفکر انتقادی
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
کرد زنگنه.آزاده
تحلیل محتوای کتب آموزش زبان انگلیسی منتخب دانشگاهی از نظر میزان توجه به هوشهای چندگانه
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
گورک.کیوان
بررسی و مقایسه مهارت تفکر انتقادی فرهنگیان دوره¬های ابتدایی، راهنمایی، متوسطه و پیش دانشگاهی استان بوشهر و ارائه راهکارهایی جهت ارتقاء تفکر انتقادی
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
م
محمدویردی.امیدعلی
شکاف نسلی و انتزاع ابعاد تربیت بین نسلی در قلمرو برنامه درسی: یک مطالعه کیفی
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
محمدی.نازنین
تحلیل محتوای کتب آموزش زبان انگلیسی منتخب دانشگاهی از نظر میزان توجه به هوشهای چندگانه
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
هادی.صلاح الدین
بررسی خصوصیات مدیران آموزشی موفق از نظر معلمان: تلاش در جهت ساخت مقیاسی استاندارد برای مطالعه ویژگی های مدیریت موفق مدرسه
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]