تحلیل محتوای کتاب های آموزش هنر دوره ی راهنمایی از دیدگاه الگوی خلاقیت گیلفورد
محورهای موضوعی : آموزش و پرورش
ندا محمدی
1
(کارشناس ارشد گروه علوم تربیتی دانشگاه تربیت شهید رجایی تهران ایران)
علیرضا عصاره
2
(دانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه تربیت شهید رجایی تهران ایران)
محمدرضا امام جمعه
3
(استادیار گروه علوم تربیتی دانشگاه تربیت شهید رجایی تهران ایران)
عیسی رجایی
4
(مربی گروه علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبای تهران ایران)
کلید واژه:
چکیده مقاله :