ابوالمعالی الحسینی.خدیجه
مقایسه کارکردهای اجرایی و سبکهای هیجانی در افراد درونگرا و برونگرا
[
دوره8,
شماره
28
- بهارسال
1396]
آ
آقایی.حکیمه
ارتباط تنظیمشناختی هیجان و خودکارآمدی با سلامت روان در دانش آموزان مقاطع متوسطه شهرستان شیراز
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
ب
بابایی امیری.ناهید
بررسی رابطه ریتم سیرکادین، خلق و خو، کانون توجه و کیفیت خواب با رضایت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهر تهران
[
دوره8,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
ت
تقوی.فرشته
پیش بینی ابعاد خشونت خانگی براساس راهبردهای مقابله ای و بهزیستی روان شناختی
[
دوره8,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
تقی زاده.هادی
تحول باورهای کاذب بر اساس مدل ساختاری کنش های اجرای بازداری پاسخ، حافظه فعال، برنامه ریزی-سازماندهی و انعطاف پذیری ذهنی در کودکان 7 تا 12 سال
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
تقی زاده.هادی
مقایسه مؤلفههایکنشهای اجراییبرنامه ریزی- سازماندهی آزمون برج لندن در دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص با همتایان بهنجار
[
دوره8,
شماره
28
- بهارسال
1396]
ج
جعفری.سکینه
روابط ساختاری تفکر انتقادی و خلاقیت با انگیزه پیشرفت: نقش میانجی خود کنترلی
[
دوره8,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
ح
حاجی یخچالی.علیرضا
بررسی نقش تنظیم التزام راهبردی به عنوان یک راهبرد ارتقای خود در حافظه فعال
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
حق طلب.طاهره
اثربخشی آموزش شناختی مبتنی بر مفروضه ها بر نگرش به بی معنایی زندگی و سرسختی روان شناختی زنان سرپرست خانوار
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
حقیقت.سارا
روایتی درمانی از آسیب تا درمان
[
دوره8,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
ر
رضایی.هما
بررسی اثربخشی مشاوره چندوجهی لازاروس بر راهبردهای مقابلهای دختران دبیرستانی
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
ز
زغیبی قناد.سیمین
بررسی نقش تنظیم التزام راهبردی به عنوان یک راهبرد ارتقای خود در حافظه فعال
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
زین الدینی میمند.زهرا
مقایسه مؤلفههایکنشهای اجراییبرنامه ریزی- سازماندهی آزمون برج لندن در دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص با همتایان بهنجار
[
دوره8,
شماره
28
- بهارسال
1396]
زین الدینی میمند.زهرا
تحول باورهای کاذب بر اساس مدل ساختاری کنش های اجرای بازداری پاسخ، حافظه فعال، برنامه ریزی-سازماندهی و انعطاف پذیری ذهنی در کودکان 7 تا 12 سال
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
زین الدینی میمند.زهرا
نقش واسطه گری مؤلفههای ذهن آگاهی در رابطه بین انواع جهتگیری هدف با هویتهای چهارگانه تحصیلی
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
س
سلطانی.امان اله
تحول باورهای کاذب بر اساس مدل ساختاری کنش های اجرای بازداری پاسخ، حافظه فعال، برنامه ریزی-سازماندهی و انعطاف پذیری ذهنی در کودکان 7 تا 12 سال
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
سلطانی.امان اله
نقش واسطه گری مؤلفههای ذهن آگاهی در رابطه بین انواع جهتگیری هدف با هویتهای چهارگانه تحصیلی
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
سهرابی.احمد
پیش بینی تصمیم گیری همکارانه با استفاده از حافظه آینده نگر زمان محوردر بین دانشجویان دانشگاه کردستان در سال 95-1394
[
دوره8,
شماره
28
- بهارسال
1396]
سهرابی.احمد
پیش بینی میزان خودکارآمدی بر اساس مولفه های تنظیم شناختی هیجان در بین دانشجویان دانشگاه کردستان در سال 95-1394
[
دوره8,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
سهرابی.فرامرز
بررسی ساختار عاملی، اعتبار و پایایی فرم فارسی مقیاس سندرم شناختی-توجهی (CAS-1)
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
سهرابی.فرامرز
اثربخشی مداخله مبتنی بر نظریه ذهن و آموزش مهارتهای اجتماعی بر نشانههای اختلال سلوک در کودکان
[
دوره8,
شماره
28
- بهارسال
1396]
ش
شاکری.ناصره
ارتباط تنظیمشناختی هیجان و خودکارآمدی با سلامت روان در دانش آموزان مقاطع متوسطه شهرستان شیراز
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
شاه حسینی.زهرا
ارتباط تنظیمشناختی هیجان و خودکارآمدی با سلامت روان در دانش آموزان مقاطع متوسطه شهرستان شیراز
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
شهنی ییلاق.منیجه
بررسی نقش تنظیم التزام راهبردی به عنوان یک راهبرد ارتقای خود در حافظه فعال
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
ص
صداقتی فرد.مجتبی
بررسی پربارسازی و تقویت رابطه با تمایز بافتگی و طرحوارههای جنسی مردان و زنان
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
صمدانی.نگار
رابطه شکست عاطفی، سبکهای دفاعی و اختلال ناگویی هیجانی با نقش تعدیل کنندگی جنسیت
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
ط
طباطبایی.سید موسی
اثربخشی آموزش خود شفقت ورزی بر روی رفاه ذهنی و خود ارزشمندی دانشآموزان دختر دارای اضطراب امتحان
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
طحان.محمد
اثربخشی بازی درمانی به شیوه شناختی-رفتاری بر مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به سندرم داون
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
طحان.محمد
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر تعهد و پذیرش بر رضایت جنسی افراد مبتلا به سندرم آشیانه خالی
[
دوره8,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
ع
عالیپور.سیروس
بررسی نقش تنظیم التزام راهبردی به عنوان یک راهبرد ارتقای خود در حافظه فعال
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
عسکری.زهرا
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر تعهد و پذیرش بر رضایت جنسی افراد مبتلا به سندرم آشیانه خالی
[
دوره8,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
عسگری.محمد
اثربخشی آموزش شناختی مبتنی بر مفروضه ها بر نگرش به بی معنایی زندگی و سرسختی روان شناختی زنان سرپرست خانوار
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
ف
فرخی.حسین
بررسی ساختار عاملی، اعتبار و پایایی فرم فارسی مقیاس سندرم شناختی-توجهی (CAS-1)
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
فرخی.حسین
اثربخشی مداخله مبتنی بر نظریه ذهن و آموزش مهارتهای اجتماعی بر نشانههای اختلال سلوک در کودکان
[
دوره8,
شماره
28
- بهارسال
1396]
ک
کاظمیان.سمیه
نقش پیشبینیکنندگی عوامل حمایت کننده فردی در سازگاری دانش آموزان نابینا
[
دوره8,
شماره
28
- بهارسال
1396]
م
محمدی.اکبر
اثربخشی هنر درمانی برپایه نقاشی بر کاهش افسردگی، اضطراب و پرخاشگری در کودکان پیش دبستانی
[
دوره8,
شماره
28
- بهارسال
1396]
محمدی.اکبر
پیش بینی ابعاد خشونت خانگی براساس راهبردهای مقابله ای و بهزیستی روان شناختی
[
دوره8,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
محمدی.اکبر
شناسایی عوامل مؤثر بر گسترش ورزش و اولویتهای ورزشی برحسب میزان اثربخشی بر سلامت روان ایثارگران
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
محمدی.اکرم
رابطه بین تحریفشناختی و نگرش ناکارآمد با صفات شخصیتی دانشجویان
[
دوره8,
شماره
28
- بهارسال
1396]
مسلمان.مهسا
پیش بینی میزان خودکارآمدی بر اساس مولفه های تنظیم شناختی هیجان در بین دانشجویان دانشگاه کردستان در سال 95-1394
[
دوره8,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
مسلمان.مهسا
پیش بینی تصمیم گیری همکارانه با استفاده از حافظه آینده نگر زمان محوردر بین دانشجویان دانشگاه کردستان در سال 95-1394
[
دوره8,
شماره
28
- بهارسال
1396]
مسلمان.مهسا
مقایسه میزان مولفه های نگرش های مذهبی در بین دانشجویان دانشگاه گیلان
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
مصطفی پور.وحید
اثربخشی مداخله مبتنی بر نظریه ذهن و آموزش مهارتهای اجتماعی بر نشانههای اختلال سلوک در کودکان
[
دوره8,
شماره
28
- بهارسال
1396]
معتمدی.عبدالله
رابطه شکست عاطفی، سبکهای دفاعی و اختلال ناگویی هیجانی با نقش تعدیل کنندگی جنسیت
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
معنوی پور.داود
مقایسه بازشناسی حالات چهره ای هیجان در اختلالات خلقی و اضطرابی
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
معنوی پور.داود
روایتی درمانی از آسیب تا درمان
[
دوره8,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
منظری توکلی.حمدالله
مقایسه مؤلفههایکنشهای اجراییبرنامه ریزی- سازماندهی آزمون برج لندن در دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص با همتایان بهنجار
[
دوره8,
شماره
28
- بهارسال
1396]
ی
یوسفی.فرزانه
نقش واسطه گری مؤلفههای ذهن آگاهی در رابطه بین انواع جهتگیری هدف با هویتهای چهارگانه تحصیلی
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1396]