ا

آ

  • آقایی.حکیمه ارتباط تنظیم‌شناختی هیجان و خودکارآمدی با سلامت روان در دانش آموزان مقاطع متوسطه شهرستان شیراز [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1396]

ب

  • بابایی امیری.ناهید بررسی رابطه ریتم سیرکادین، خلق و خو، کانون توجه و کیفیت خواب با رضایت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهر تهران [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1396]

ت

  • تقوی.فرشته پیش بینی ابعاد خشونت خانگی براساس راهبردهای مقابله ای و بهزیستی روان شناختی [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1396]
  • تقی زاده.هادی تحول باورهای کاذب بر اساس مدل ساختاری کنش های اجرای بازداری پاسخ، حافظه فعال، برنامه ریزی-سازماندهی و انعطاف پذیری ذهنی در کودکان 7 تا 12 سال [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • تقی زاده.هادی مقایسه مؤلفه‌هایکنش‌های اجراییبرنامه ریزی- سازماندهی آزمون برج لندن در دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص با همتایان بهنجار [ دوره8, شماره 28 - بهار سال 1396]

ج

  • جعفری.سکینه روابط ساختاری تفکر انتقادی و خلاقیت با انگیزه پیشرفت: نقش میانجی خود کنترلی [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1396]

ح

  • حاجی یخچالی.علیرضا بررسی نقش تنظیم التزام راهبردی به عنوان یک راهبرد ارتقای خود در حافظه فعال [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • حق طلب.طاهره اثربخشی آموزش شناختی مبتنی بر مفروضه ها بر نگرش به بی معنایی زندگی و سرسختی روان شناختی زنان سرپرست خانوار [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • حقیقت.سارا روایتی درمانی از آسیب تا درمان [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1396]

ر

  • رضایی.هما بررسی اثربخشی مشاوره چندوجهی لازاروس بر راهبردهای مقابله‌ای دختران دبیرستانی [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1396]

ز

  • زغیبی قناد.سیمین بررسی نقش تنظیم التزام راهبردی به عنوان یک راهبرد ارتقای خود در حافظه فعال [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • زین الدینی میمند.زهرا مقایسه مؤلفه‌هایکنش‌های اجراییبرنامه ریزی- سازماندهی آزمون برج لندن در دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص با همتایان بهنجار [ دوره8, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • زین الدینی میمند.زهرا تحول باورهای کاذب بر اساس مدل ساختاری کنش های اجرای بازداری پاسخ، حافظه فعال، برنامه ریزی-سازماندهی و انعطاف پذیری ذهنی در کودکان 7 تا 12 سال [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • زین الدینی میمند.زهرا نقش واسطه گری مؤلفه‌های ذهن آگاهی در رابطه بین انواع جهت‌گیری هدف با هویت‌های چهارگانه تحصیلی [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1396]

س

  • سلطانی.امان اله تحول باورهای کاذب بر اساس مدل ساختاری کنش های اجرای بازداری پاسخ، حافظه فعال، برنامه ریزی-سازماندهی و انعطاف پذیری ذهنی در کودکان 7 تا 12 سال [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • سلطانی.امان اله نقش واسطه گری مؤلفه‌های ذهن آگاهی در رابطه بین انواع جهت‌گیری هدف با هویت‌های چهارگانه تحصیلی [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • سهرابی.احمد پیش بینی تصمیم گیری همکارانه با استفاده از حافظه آینده نگر زمان محوردر بین دانشجویان دانشگاه کردستان در سال 95-1394 [ دوره8, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • سهرابی.احمد پیش بینی میزان خودکارآمدی بر اساس مولفه های تنظیم شناختی هیجان در بین دانشجویان دانشگاه کردستان در سال 95-1394 [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1396]
  • سهرابی.فرامرز بررسی ساختار عاملی، اعتبار و پایایی فرم فارسی مقیاس سندرم شناختی-توجهی (CAS-1) [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • سهرابی.فرامرز اثربخشی مداخله مبتنی بر نظریه ذهن و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر نشانه‌های اختلال سلوک در کودکان [ دوره8, شماره 28 - بهار سال 1396]

ش

  • شاکری.ناصره ارتباط تنظیم‌شناختی هیجان و خودکارآمدی با سلامت روان در دانش آموزان مقاطع متوسطه شهرستان شیراز [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • شاه حسینی.زهرا ارتباط تنظیم‌شناختی هیجان و خودکارآمدی با سلامت روان در دانش آموزان مقاطع متوسطه شهرستان شیراز [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • شهنی ییلاق.منیجه بررسی نقش تنظیم التزام راهبردی به عنوان یک راهبرد ارتقای خود در حافظه فعال [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1396]

ص

  • صداقتی فرد.مجتبی بررسی پربارسازی و تقویت رابطه با تمایز بافتگی و طرحواره‌های جنسی مردان و زنان [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • صمدانی.نگار رابطه شکست عاطفی، سبک‌های دفاعی و اختلال ناگویی هیجانی با نقش تعدیل کنندگی جنسیت [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1396]

ط

  • طباطبایی.سید موسی اثربخشی آموزش خود شفقت ورزی بر روی رفاه ذهنی و خود ارزشمندی دانش‌آموزان دختر دارای اضطراب امتحان [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • طحان.محمد اثربخشی بازی درمانی به شیوه شناختی-رفتاری بر مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به سندرم داون [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • طحان.محمد اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر تعهد و پذیرش بر رضایت جنسی افراد مبتلا به سندرم آشیانه خالی [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1396]

ع

  • عالیپور.سیروس بررسی نقش تنظیم التزام راهبردی به عنوان یک راهبرد ارتقای خود در حافظه فعال [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • عسکری.زهرا اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر تعهد و پذیرش بر رضایت جنسی افراد مبتلا به سندرم آشیانه خالی [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1396]
  • عسگری.محمد اثربخشی آموزش شناختی مبتنی بر مفروضه ها بر نگرش به بی معنایی زندگی و سرسختی روان شناختی زنان سرپرست خانوار [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1396]

ف

  • فرخی.حسین بررسی ساختار عاملی، اعتبار و پایایی فرم فارسی مقیاس سندرم شناختی-توجهی (CAS-1) [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • فرخی.حسین اثربخشی مداخله مبتنی بر نظریه ذهن و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر نشانه‌های اختلال سلوک در کودکان [ دوره8, شماره 28 - بهار سال 1396]

ک

  • کاظمیان.سمیه نقش پیش‌بینی‌کنندگی عوامل حمایت کننده فردی در سازگاری دانش آموزان نابینا [ دوره8, شماره 28 - بهار سال 1396]

م

  • محمدی.اکبر اثربخشی هنر درمانی برپایه نقاشی بر کاهش افسردگی، اضطراب و پرخاشگری در کودکان پیش دبستانی [ دوره8, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • محمدی.اکبر پیش بینی ابعاد خشونت خانگی براساس راهبردهای مقابله ای و بهزیستی روان شناختی [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1396]
  • محمدی.اکبر شناسایی عوامل مؤثر بر گسترش ورزش و اولویت‌های ورزشی برحسب میزان اثربخشی بر سلامت روان ایثارگران [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • محمدی.اکرم رابطه بین تحریف‌شناختی و نگرش ناکارآمد با صفات شخصیتی دانشجویان [ دوره8, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • مسلمان.مهسا پیش بینی میزان خودکارآمدی بر اساس مولفه های تنظیم شناختی هیجان در بین دانشجویان دانشگاه کردستان در سال 95-1394 [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1396]
  • مسلمان.مهسا پیش بینی تصمیم گیری همکارانه با استفاده از حافظه آینده نگر زمان محوردر بین دانشجویان دانشگاه کردستان در سال 95-1394 [ دوره8, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • مسلمان.مهسا مقایسه میزان مولفه های نگرش های مذهبی در بین دانشجویان دانشگاه گیلان [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • مصطفی پور.وحید اثربخشی مداخله مبتنی بر نظریه ذهن و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر نشانه‌های اختلال سلوک در کودکان [ دوره8, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • معتمدی.عبدالله رابطه شکست عاطفی، سبک‌های دفاعی و اختلال ناگویی هیجانی با نقش تعدیل کنندگی جنسیت [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • معنوی پور.داود مقایسه بازشناسی حالات چهره ای هیجان در اختلالات خلقی و اضطرابی [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • معنوی پور.داود روایتی درمانی از آسیب تا درمان [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1396]
  • منظری توکلی.حمدالله مقایسه مؤلفه‌هایکنش‌های اجراییبرنامه ریزی- سازماندهی آزمون برج لندن در دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص با همتایان بهنجار [ دوره8, شماره 28 - بهار سال 1396]

ی

  • یوسفی.فرزانه نقش واسطه گری مؤلفه‌های ذهن آگاهی در رابطه بین انواع جهت‌گیری هدف با هویت‌های چهارگانه تحصیلی [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1396]