ابراهیم زاده.عیسی
بررسی انواع تعامل در محیط های یادگیری الکترونیکی با کیفیت یادگیری در پردیس های مجازی
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
احمدابادی ارانی.نجمه
تبیینی نو از مؤلفههای برنامه درسی پنهان با تأکید بر پدیدارشناسی ون منن
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
احمدی.حبیب
آموزش زبان انگلیسی از طریق رسانههای نوین با تدوین محتوای ایرانی اسلامی
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
احمدی.غلامرضا
تأثیر روش آموزش علوم مبتنی بر پژوهش بر پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مسئله دانشآموزان پایه ششم ابتدایی ناحیه یک شهر یزد
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
احمدی.غلامعلی
ارائه مدلی برای معلم اثربخش و بررسی تناسب آن با استلزامات اسناد بالادستی نظام آموزشوپرورش ایران
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
اخوت.علی محمد
تأثیر روش آموزش علوم مبتنی بر پژوهش بر پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مسئله دانشآموزان پایه ششم ابتدایی ناحیه یک شهر یزد
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
اصغر نژاد.فاطمه
تأثیر آموزش حل مسئله بر تغییرپذیری سبکشناختی وابسته به زمینه به مستقل از زمینه دانشآموزان متوسطه منطقه هلیلان (کهره)
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
اصغری نکاح.سیدمحسن
ارزشیابی تجهیزات و امکانات محیط کارگاهی در برنامه درسی دوره متوسطهی حرفهای دانش-آموزان با نیازهای ویژه
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
اکبری بورنگ.محمد
طراحی الگوی برنامهدرسی آموزش ترکیبی برای نظام آموزش عالی بر اساس الگوی اَکِر
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
امام جمعه.محمد رضا
ارائه مدلی برای معلم اثربخش و بررسی تناسب آن با استلزامات اسناد بالادستی نظام آموزشوپرورش ایران
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
امین خندقی.مقصود
تحلیلی بر وضعیت برنامه درسی اجرا شده ریاضیات پایه چهارم ابتدایی
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
امین خندقی.مقصود
ارزشیابی تجهیزات و امکانات محیط کارگاهی در برنامه درسی دوره متوسطهی حرفهای دانش-آموزان با نیازهای ویژه
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
امینی.نرجس
کاربست نشانگرهای تدریس اثربخش درس ریاضی در دبیرستانهای شهر اصفهان
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
اوقانی همدانی.مریم
تأثیر برنامه درسی آموزش هنر دیسیپلین محور بر تربیت هنری دانش آموزان دوره ابتدایی
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
ایمانی.صدف
تأثیر آموزش حل مسئله بر تغییرپذیری سبکشناختی وابسته به زمینه به مستقل از زمینه دانشآموزان متوسطه منطقه هلیلان (کهره)
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
ایمانی.محسن
اصلاح برخی بدفهمیهای دانشی و باوری دانشآموزان پایه سوم ابتدایی بر مبنای چهارچوبهای حل مسئله شونفلد و گانیه
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
آ
آقایی.شیرزاد
مقایسه تأثیر آموزش مسائل زیست محیطی به شیوه نگاره مفهوم مشارکتی و روش رایج، بر یادگیری، یادداری و طبیعت گرایی دانش آموزان پایه پنجم
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
ب
بدری.رحیم
رابطة باورهای ضمنی هوش و جهتگیری اهداف پیشرفت با تعللورزی تحصیلی دانشجویان دانشگاه تبریز
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
بیان فر.فاطمه
بررسی نقش مؤلفههای برنامه درسی پنهان در عاطفه نسبت به دانشگاه مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور سمنان
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
پ
پاکمهر.حمیده
ارزشیابی تجهیزات و امکانات محیط کارگاهی در برنامه درسی دوره متوسطهی حرفهای دانش-آموزان با نیازهای ویژه
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
پیری.موسی
اثربخشی آموزش مبتنی بر نقشة مفهومی بر یادداری و درک مفاهیم برنامه درسی علوم تجربی و مطالعات اجتماعی پایة ششم ابتدایی
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
ت
تسلیمیان.ناصر
تبیین جایگاه ادراک زیباشناسانه در تعالی ذهنی یادگیرندگان و ارائة الگویی مفهومی برای برنامة درسی هنر
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
توزنده جانی.حسن
بررسی رابطه سبکهای یادگیری با تسلط ربعهای مغزی دانشآموزان دختر و پسر
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
ج
جان نثاری.حسینعلی
بررسی و تبیین نقش عقلانیت در تربیت از منظر قرآن کریم
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
جان نژاد.محسن
آموزش زبان انگلیسی از طریق رسانههای نوین با تدوین محتوای ایرانی اسلامی
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
جعفری ثانی.حسین
طراحی الگوی برنامهدرسی آموزش ترکیبی برای نظام آموزش عالی بر اساس الگوی اَکِر
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
جعفری.اسماعیل
فراتحلیلی کیفی بر پژوهشهای انجام شده در زمینه موک (دورههای فراگیر گسترده آن لاین و باز)
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
جعفری.اسماعیل
فراتحلیلی کیفی بر پژوهشهای انجام شده در زمینه موک (دورههای فراگیر گسترده آن لاین و باز)
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
جوادی ممتاز.طیبه
تأثیر آموزش حل مسئله بر تغییرپذیری سبکشناختی وابسته به زمینه به مستقل از زمینه دانشآموزان متوسطه منطقه هلیلان (کهره)
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
ح
حیدری.شهریار
تبیین سطح مغفول برنامه درسی تجربهشده درس روشها و فنون تدریس
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
خ
خادمی.محسن
تحلیل محتوای تمرینهای کتاب علوم تجربی پایه هفتم دوره اوّل متوسطه بر مبنای الگوی کاوشگری ساچمن
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
خاکباز.عظیمه سادات
تحلیلی از تجربه به کارگیری «یادگیری مشارکتی» در آموزش عالی
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
خانی.منیژه
رابطة باورهای ضمنی هوش و جهتگیری اهداف پیشرفت با تعللورزی تحصیلی دانشجویان دانشگاه تبریز
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
خراسانی.اباصلت
تبیین پیامدهای ارتقای فرهنگ برنامهریزی درسی در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ایران
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
خراسانی.اباصلت
مفهوم پردازی گفتمان برنامه درسی محیط کار؛ گفتمان نو ظهور یا مغفول
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
خزائی.سعید
آموزش زبان انگلیسی از طریق رسانههای نوین با تدوین محتوای ایرانی اسلامی
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
خوشناموند.زهرا
مطالعه تجربه دانشآموزان سال اول متوسطه درباره تختههای هوشمند
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
د
داستانپور.طیبه
بررسی انطباق عناصر برنامه درسی مقطع کارشناسی نظام یادگیری الکترونیکی با آموزههای رویکرد سازندهگرایی از دیدگاه استادان و دانشجویان دانشگاه پیام نور
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
داورز پناه.ابو سعید
پیوند نظریه و عمل: نقد اندیشههای تربیتی فلودن1 و بیر2 و ترسیم چشمانداز در برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
درجانی.حسین
آموزش زبان انگلیسی از طریق رسانههای نوین با تدوین محتوای ایرانی اسلامی
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
دهباشی.میثم
بررسی و تبیین نقش عقلانیت در تربیت از منظر قرآن کریم
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
دهقانی.مرضیه
تحلیل محتوای کتاب کار و فناوری، مطالعات اجتماعی، فارسی و قرآن پایه ششم ابتدایی از نظر میزان درگیری فعال فراگیران بر اساس تکنیک ویلیام رومی
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
ر
رحمان پور.محمد
بررسی تطبیقی فرایند بازنگری برنامههای درسی دانشگاههای ایران و سایر کشورها
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
رزی.جمال
ارائه مدلی برای معلم اثربخش و بررسی تناسب آن با استلزامات اسناد بالادستی نظام آموزشوپرورش ایران
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
رضایی راد.مجتبی
مقایسة انگیزه پیشرفت، اعتمادبهنفس، احساس تعلق به مدرسه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان مدارس دولتی، نمونهدولتی، هوشمند و تیزهوشان
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
رضایی زاده.مرتضی
فراتحلیلی کیفی بر پژوهشهای انجام شده در زمینه موک (دورههای فراگیر گسترده آن لاین و باز)
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
رضایی زاده.مرتضی
فراتحلیلی کیفی بر پژوهشهای انجام شده در زمینه موک (دورههای فراگیر گسترده آن لاین و باز)
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
ریحانی.ابراهیم
اصلاح برخی بدفهمیهای دانشی و باوری دانشآموزان پایه سوم ابتدایی بر مبنای چهارچوبهای حل مسئله شونفلد و گانیه
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
ز
زارعی.محمد حسین
بررسی مشارکت علمی و بینالمللی پژوهشگران ایرانی حوزه برنامهریزی درسی در تولید علم جهانی
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
زوار.جواد
اثربخشی آموزش مبتنی بر نقشة مفهومی بر یادداری و درک مفاهیم برنامه درسی علوم تجربی و مطالعات اجتماعی پایة ششم ابتدایی
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
س
سبحانی نژاد.مهدی
تبیینی نو از مؤلفههای برنامه درسی پنهان با تأکید بر پدیدارشناسی ون منن
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
سرمدی.محمدرضا
تبیین جایگاه ادراک زیباشناسانه در تعالی ذهنی یادگیرندگان و ارائة الگویی مفهومی برای برنامة درسی هنر
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
سعیدی پور.بهمن
مقایسة تأثیر آموزش به شیوههای تدریس اعضای تیم و بازگویی بر میزان یادگیری-یاددهی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ایلام
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
سلیمی.جمال
سنجش جهت گیری برنامه ی درسی اساتید: مطالعه موردی اساتید دانشگاه کردستان
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
سیفی.محمد
تبیین جایگاه ادراک زیباشناسانه در تعالی ذهنی یادگیرندگان و ارائة الگویی مفهومی برای برنامة درسی هنر
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
ش
شکاری.عباس
آسیبشناسی آموزش به زبان فارسی از دیدگاه دبیران و دانشآموزان دبیرستانی کردزبان شهرستان سُنقُر و کُلیایی و ارائه راهکارها
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
شکیبایی.زهره
تأثیر آموزشهای در سایه و سبکهای فرزندپروری بر اضطراب ریاضی دانشآموزان دبیرستانی
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
شوره کندی.فرهاد
مقایسه تعلیم دانشآموزان ابتدائی مطابق با ارزشهای اسلامی در کشورهای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
ص
صفری.محمود
تحلیلی بر برنامه درسی پوچ در محتوای آموزشی
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
صمدی.پروین
میزان موفقیت برنامه درسی آداب ومهارتهای زندگی اسلامی ( طرح کرامت ) برکسب مهارت حل مسأله دانش آموزان
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
ع
عارفی.محبوبه
تبیین پیامدهای ارتقای فرهنگ برنامهریزی درسی در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ایران
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
عبادی.سید حسین
برنامه درسی پنهان: چالشی پیدا یا فرصتی ناپیدا؟!
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
عبداله یار.علی
تبیینی نو از مؤلفههای برنامه درسی پنهان با تأکید بر پدیدارشناسی ون منن
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
عجم.علی اکبر
طراحی الگوی برنامهدرسی آموزش ترکیبی برای نظام آموزش عالی بر اساس الگوی اَکِر
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
عرفانی.نصراله
تدوین مدلی بهمنظور تبیین و پیشبینی پیشرفت تحصیلی بر پایه نیازهای بنیادین روانشناختی و انگیزش پیشرفت تحصیلی
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
عزیزی.حمزه
اثربخشی آموزش مبتنی بر نقشة مفهومی بر یادداری و درک مفاهیم برنامه درسی علوم تجربی و مطالعات اجتماعی پایة ششم ابتدایی
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
علی عسگری.مجید
مقایسه تعلیم دانشآموزان ابتدائی مطابق با ارزشهای اسلامی در کشورهای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
غ
غفاری.خلیل
تأثیر برنامه درسی آموزش هنر دیسیپلین محور بر تربیت هنری دانش آموزان دوره ابتدایی
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
ف
فتحی آذر.اسنکندر
رابطة باورهای ضمنی هوش و جهتگیری اهداف پیشرفت با تعللورزی تحصیلی دانشجویان دانشگاه تبریز
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
فتحی واجارگاه.کوروش
تبیین پیامدهای ارتقای فرهنگ برنامهریزی درسی در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ایران
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
فتحی واجارگاه.کوروش
مفهوم پردازی گفتمان برنامه درسی محیط کار؛ گفتمان نو ظهور یا مغفول
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
فرحبخش.سعید
سنجش جهت گیری برنامه ی درسی اساتید: مطالعه موردی اساتید دانشگاه کردستان
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
فردانش.هاشم
اصلاح برخی بدفهمیهای دانشی و باوری دانشآموزان پایه سوم ابتدایی بر مبنای چهارچوبهای حل مسئله شونفلد و گانیه
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
فروغی ابری.احمد علی
تحلیل جایگاه جامعه پذیری در کتب علوم اجتماعی دوره متوسطه بر اساس آراء تربیتی استاد شهید مرتضی مطهری
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
فروغی ابری.احمدعلی
بررسی مبانی تربیتی حیات طیبه در سند چشم انداز تحول (سند ملی برنامه درسی ) با دید انتقادی
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
فروغی.احمدعلی
تأثیر روش آموزش علوم مبتنی بر پژوهش بر پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مسئله دانشآموزان پایه ششم ابتدایی ناحیه یک شهر یزد
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
فرهادی.مهران
تأثیر آموزش حل مسئله بر تغییرپذیری سبکشناختی وابسته به زمینه به مستقل از زمینه دانشآموزان متوسطه منطقه هلیلان (کهره)
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
فیضی.فرخ
مقایسه تأثیر آموزش مسائل زیست محیطی به شیوه نگاره مفهوم مشارکتی و روش رایج، بر یادگیری، یادداری و طبیعت گرایی دانش آموزان پایه پنجم
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
ق
قادری.مصطفی
مطالعه تجربه دانشآموزان سال اول متوسطه درباره تختههای هوشمند
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
قاسم پورمقدم.حسین
مبانی و عناصر برنامه درسی مدارس والدورف آلمان
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
قلی زاده.آذر
تحلیل جایگاه جامعه پذیری در کتب علوم اجتماعی دوره متوسطه بر اساس آراء تربیتی استاد شهید مرتضی مطهری
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
قورچیان.نادرقلی
تحلیلی بر برنامه درسی پوچ در محتوای آموزشی
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
ک
کاظم پور.اسماعیل
تأثیر برنامه درسی آموزش هنر دیسیپلین محور بر تربیت هنری دانش آموزان دوره ابتدایی
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
کاظمی.صدیقه
ارزشیابی تجهیزات و امکانات محیط کارگاهی در برنامه درسی دوره متوسطهی حرفهای دانش-آموزان با نیازهای ویژه
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
کردنوقابی.رسول
تأثیر آموزش حل مسئله بر تغییرپذیری سبکشناختی وابسته به زمینه به مستقل از زمینه دانشآموزان متوسطه منطقه هلیلان (کهره)
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
کرمعلیان.حسن
بررسی انطباق عناصر برنامه درسی مقطع کارشناسی نظام یادگیری الکترونیکی با آموزههای رویکرد سازندهگرایی از دیدگاه استادان و دانشجویان دانشگاه پیام نور
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
کرمی.میرحمزه
مقایسة تأثیر آموزش به شیوههای تدریس اعضای تیم و بازگویی بر میزان یادگیری-یاددهی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ایلام
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
کریمی.راضیه
تحلیل محتوای تمرینهای کتاب علوم تجربی پایه هفتم دوره اوّل متوسطه بر مبنای الگوی کاوشگری ساچمن
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
کشتی آرای.نرگس
تبیین اهداف برنامه درسی پرورش هوش اخلاقی کودکان دوره ابتدایی
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
ل
لیاقتدار.محمد جواد
کاربست نشانگرهای تدریس اثربخش درس ریاضی در دبیرستانهای شهر اصفهان
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
م
محسن پور کبریا.حسین
تبیین پیامدهای ارتقای فرهنگ برنامهریزی درسی در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ایران
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
محققی.حسین
تدوین مدلی بهمنظور تبیین و پیشبینی پیشرفت تحصیلی بر پایه نیازهای بنیادین روانشناختی و انگیزش پیشرفت تحصیلی
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
محققیان.لیلا
موانع و مشکلات اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس استثنایی کم توان ذهنی
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
محمدی خشوعی.زهرا
تأثیر استفاده از فناوری های نوین آموزشی برکیفیت فعالیت های آموزشی دبیران
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
محمدی خشویی.زهرا
تأثیر استفاده از فناوری های نوین آموزشی برکیفیت فعالیت های آموزشی دبیران
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
محمدی.آزاد
تبیینی نو از مؤلفههای برنامه درسی پنهان با تأکید بر پدیدارشناسی ون منن
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
محمدی.بهادر
تأثیر استفاده از فناوری های نوین آموزشی برکیفیت فعالیت های آموزشی دبیران
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
محمدی.رحیمه
مطالعه تجربه دانشآموزان سال اول متوسطه درباره تختههای هوشمند
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
محمدی.صمد
آسیبشناسی آموزش به زبان فارسی از دیدگاه دبیران و دانشآموزان دبیرستانی کردزبان شهرستان سُنقُر و کُلیایی و ارائه راهکارها
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
محمدی.مهدی
ارائه مدل توضیحی ویژگی های فردی، ادراک از برنامه درسی و رشد شایستگی های رهبری دانشجویان دانشگاه شیراز
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
محمودی.حشمت الله
تدوین مدلی بهمنظور تبیین و پیشبینی پیشرفت تحصیلی بر پایه نیازهای بنیادین روانشناختی و انگیزش پیشرفت تحصیلی
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
مدنی.احمد
آسیبشناسی آموزش به زبان فارسی از دیدگاه دبیران و دانشآموزان دبیرستانی کردزبان شهرستان سُنقُر و کُلیایی و ارائه راهکارها
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
معروفی.یحیی
تبیین سطح مغفول برنامه درسی تجربهشده درس روشها و فنون تدریس
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
معصومی فرد.مرجان
بررسی انواع تعامل در محیط های یادگیری الکترونیکی با کیفیت یادگیری در پردیس های مجازی
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
ملتجی.لیلا
ارائه مدل توضیحی ویژگی های فردی، ادراک از برنامه درسی و رشد شایستگی های رهبری دانشجویان دانشگاه شیراز
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
مهدی زاده.حسین
مقایسه تأثیر آموزش مسائل زیست محیطی به شیوه نگاره مفهوم مشارکتی و روش رایج، بر یادگیری، یادداری و طبیعت گرایی دانش آموزان پایه پنجم
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
مهرمحمدی.محمود
اصلاح برخی بدفهمیهای دانشی و باوری دانشآموزان پایه سوم ابتدایی بر مبنای چهارچوبهای حل مسئله شونفلد و گانیه
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
میرجلیلی.سیدمحمدعلی
تحلیل جایگاه جامعه پذیری در کتب علوم اجتماعی دوره متوسطه بر اساس آراء تربیتی استاد شهید مرتضی مطهری
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
میرشاه جعفری.سید ابراهیم
موانع و مشکلات اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس استثنایی کم توان ذهنی
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
ن
ناصری.الهام
مقایسة انگیزه پیشرفت، اعتمادبهنفس، احساس تعلق به مدرسه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان مدارس دولتی، نمونهدولتی، هوشمند و تیزهوشان
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
ناطقی.فائزه
تبیین سطح مغفول برنامه درسی تجربهشده درس روشها و فنون تدریس
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
ناظمی.سیدمحمدرضا
بررسی رابطه سبکهای یادگیری با تسلط ربعهای مغزی دانشآموزان دختر و پسر
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
نجفی.حسن
تبیینی نو از مؤلفههای برنامه درسی پنهان با تأکید بر پدیدارشناسی ون منن
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
نصر اصفهانی.احمدرضا
بررسی تطبیقی فرایند بازنگری برنامههای درسی دانشگاههای ایران و سایر کشورها
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
نصر.احمدرضا
بررسی مشارکت علمی و بینالمللی پژوهشگران ایرانی حوزه برنامهریزی درسی در تولید علم جهانی
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
نوروزی.سپیده
اصلاح برخی بدفهمیهای دانشی و باوری دانشآموزان پایه سوم ابتدایی بر مبنای چهارچوبهای حل مسئله شونفلد و گانیه
[
دوره14,
شماره
53
- تابستانسال
1396]
و
وزیری.سعید
تبیین اهداف برنامه درسی پرورش هوش اخلاقی کودکان دوره ابتدایی
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]
ی
یارمحمدیان.محمدحسین
تحلیل جایگاه جامعه پذیری در کتب علوم اجتماعی دوره متوسطه بر اساس آراء تربیتی استاد شهید مرتضی مطهری
[
دوره14,
شماره
54
- پاییزسال
1396]
یوسفی افراکتی.ربابه
میزان موفقیت برنامه درسی آداب ومهارتهای زندگی اسلامی ( طرح کرامت ) برکسب مهارت حل مسأله دانش آموزان
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1396]
یوسفی.علی رضا
تبیین اهداف برنامه درسی پرورش هوش اخلاقی کودکان دوره ابتدایی
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1396]