ا

  • ابراهیم پور آزادبنی.امیر طراحی مدل بازاریابی سبز در استارتاپ های حوزه خدمات پزشکی [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • اقبال.محمدرضا مدل سطح بندی عوامل موثر بر بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد نوآوری سبز در سازمان‌های خدماتی (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی) [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • امیری.آزاده پیشران های ساختاری تأثیرگذار بر کاهش اثرات مخرب بلندمرتبه سازی بر جریان عملکردی باد (مطالعه موردی: منطقه 22 تهران) [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • ایرانبان.جواد واکاوی ابعاد و مولفه های موثر بر مدیریت سبد پروژه‌های تحقیق و توسعه پایدار در حوزه خدمات سلامت [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ب

  • بخاراییان.مریم الگوی بانکداری شرکتی مبتنی بر کسب و کار های سبز [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • بدیعی.فرناز بررسی تأثیر عملکردهای بازی‌وارسازی سبز بر مدیریت تجربه و نتایج رفتاری در میان مشتریان [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • بهادری فر. سودابه مدل بازاریابی عصبی در خدمات الکترونیکی سبز بانک صادرات ایران [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]

پ

  • پیله وری.نازنین مدلی برای تحلیل توانمندسازهای زنجیره تأمین سبز در صنعت خودرو ایران [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]

ت

  • تاری‌یان.اعظم ارائه مدل عوامل موثر بر پیاده‌سازی مدیریت زنجیره تأمین سبز با رویکردی نوآورانه به صنعت ساخت و ساز [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • تازیکه لمسکی.ایمان مردم، درختان و بیابان: مقابله با بیابان زایی (تجربه مدیریت منابع زیست محیطی در محیط‌های خشک و شبه بیابانی) [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • تعبدی.ملیحه مدل مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد مسئولیت های اجتماعی در سازمان [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]

ث

  • ثانوی.وحید مدل بازاریابی عصبی در خدمات الکترونیکی سبز بانک صادرات ایران [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • ثنایی پور.هادی موانع توسعه کارآفرینی سبز در فرآیند فرآوری محصولات صنعت سنگ ایران [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]

ج

  • جودکی.بهزاد موانع توسعه کارآفرینی سبز در فرآیند فرآوری محصولات صنعت سنگ ایران [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]

چ

  • چراغعلی.محمودرضا موانع توسعه کارآفرینی سبز در فرآیند فرآوری محصولات صنعت سنگ ایران [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]

ح

  • حسن پور.اسماعیل ارائه الگوی بازاریابی سبزدر موقعیت های سینمایی در ایران [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • حسین زاده لطفی.فرهاد ارزیابی کارایی شرکت های هواپیمایی با هدف کاهش پتانسیل گرمایش جهانی با روش تحلیل پوششی داده های دومرحله ای استوار با خروجی نامطلوب [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حسینی.سیدعرفان مردم، درختان و بیابان: مقابله با بیابان زایی (تجربه مدیریت منابع زیست محیطی در محیط‌های خشک و شبه بیابانی) [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • حیدری.مجتبی تحلیل نقش مدیریت منابع انسانی سبز در پیش بینی رفتار سبز کارکنان با توجه به نقش میانجی دانش محیطی مدیران [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • حیدریان.گالیا ارائه الگوی بازاریابی سبزدر موقعیت های سینمایی در ایران [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]

خ

  • خردرنجبر.مریم واکاوی ابعاد و مولفه های موثر بر مدیریت سبد پروژه‌های تحقیق و توسعه پایدار در حوزه خدمات سلامت [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • خمسه.عباس ارائه مدل عوامل موثر بر پیاده‌سازی مدیریت زنجیره تأمین سبز با رویکردی نوآورانه به صنعت ساخت و ساز [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • خمسه.عباس واکاوی ابعاد و مولفه های موثر بر مدیریت سبد پروژه‌های تحقیق و توسعه پایدار در حوزه خدمات سلامت [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ر

  • رادفر.محمدرضا بررسی رابطه بین مدیریت زنجیره تأمین سبز، سرمایه فکری سبز و سیستم اطلاعاتی سبز با عملکرد زیست محیطی و عملکرد مالی [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • ربیعی.مهناز طراحی مدل پیاده سازی فین تک های نوین درصنعت بانکداری (وام دهی همتابه همتا) [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • رستمی.راحله پیشران های ساختاری تأثیرگذار بر کاهش اثرات مخرب بلندمرتبه سازی بر جریان عملکردی باد (مطالعه موردی: منطقه 22 تهران) [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • رنگریز.حسن الگوی ظرفیت‌سازی نهادی در زمینه خط و مشی گذاری مشارکت شهروندی در حوزه محیط‌زیست: رویکرد نوین در مدیریت سبز منابع محیط زیست [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • روح الامینی.مهدی شناسایی عوامل موثر در درگیری مشتری بر قصد خرید محصولات سازگار با محیط زیست در صنعت مد و لباس پایدار [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]

ز

  • زند حسامی.حسام ارائه مدل عوامل موثر بر پیاده‌سازی مدیریت زنجیره تأمین سبز با رویکردی نوآورانه به صنعت ساخت و ساز [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]

س

  • سالاریان. پوریا الگوی ظرفیت‌سازی نهادی در زمینه خط و مشی گذاری مشارکت شهروندی در حوزه محیط‌زیست: رویکرد نوین در مدیریت سبز منابع محیط زیست [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • سعیدی.پرویز الگوی بانکداری شرکتی مبتنی بر کسب و کار های سبز [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • سمیعی.روح اله بررسی تأثیر عملکردهای بازی‌وارسازی سبز بر مدیریت تجربه و نتایج رفتاری در میان مشتریان [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]

ش

  • شریف زاده.محمد شریف موانع توسعه کارآفرینی سبز در فرآیند فرآوری محصولات صنعت سنگ ایران [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • شعار.مریم مدلی برای تحلیل توانمندسازهای زنجیره تأمین سبز در صنعت خودرو ایران [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]

ص

  • صالحی.محمد حسین الگوی بانکداری شرکتی مبتنی بر کسب و کار های سبز [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • صفری.مریم رابطه بین ارزش های محیطی و خلاقیت سبز با نقش تعدیلی شیوه های منابع انسانی سبز [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]

ط

  • طبری.مجتبی طراحی الگوی ارزیابی حکمرانی خوب در وزارت ورزش و جوانان با رویکرد توسعه پایدار [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]

ع

  • عباس پور اسفدن.قنبر طراحی مدل پیاده سازی فین تک های نوین درصنعت بانکداری (وام دهی همتابه همتا) [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • عباسی.طیبه الگوی ظرفیت‌سازی نهادی در زمینه خط و مشی گذاری مشارکت شهروندی در حوزه محیط‌زیست: رویکرد نوین در مدیریت سبز منابع محیط زیست [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • علی ئی.شاپور تبیین فراتحلیل مسائل بازاریابی سبز و پایداری در صنعت CNG [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • علیقلی.منصوره بررسی رابطه بین مدیریت زنجیره تأمین سبز، سرمایه فکری سبز و سیستم اطلاعاتی سبز با عملکرد زیست محیطی و عملکرد مالی [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]

غ

  • غفاری آشتیانی.پیمان شناسایی عوامل موثر در درگیری مشتری بر قصد خرید محصولات سازگار با محیط زیست در صنعت مد و لباس پایدار [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • غفورنیا.محمد ارائه الگوی بازاریابی سبزدر موقعیت های سینمایی در ایران [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • غیاث آبادی فراهانی.مریم شناسایی عوامل موثر در درگیری مشتری بر قصد خرید محصولات سازگار با محیط زیست در صنعت مد و لباس پایدار [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]

ف

  • فرهادی.علی طراحی مدل سطح‌بندی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد خط‌مشی‌گذاری [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • فرهمندیان.ارشد تبیین فراتحلیل مسائل بازاریابی سبز و پایداری در صنعت CNG [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • فریبرزی.الهام مدل مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد مسئولیت های اجتماعی در سازمان [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]

ک

  • کلانتری.بهنام مردم، درختان و بیابان: مقابله با بیابان زایی (تجربه مدیریت منابع زیست محیطی در محیط‌های خشک و شبه بیابانی) [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • کیوانی.شیروان تحلیل نقش مدیریت منابع انسانی سبز در پیش بینی رفتار سبز کارکنان با توجه به نقش میانجی دانش محیطی مدیران [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ل

  • لطف الهی حقی.ماهرخ تحلیل نقش مدیریت منابع انسانی سبز در پیش بینی رفتار سبز کارکنان با توجه به نقش میانجی دانش محیطی مدیران [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]

م

  • متکی.ولی اله حمایت مدیریت، جهت‌گیری زیست‌محیطی و عملکرد سازمانی نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز و عملکرد محیطی [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • متولی طاهر.جواد مدل سطح بندی عوامل موثر بر بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد نوآوری سبز در سازمان‌های خدماتی (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی) [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • محمدعلیپور.نرگس طراحی مدل پیاده سازی فین تک های نوین درصنعت بانکداری (وام دهی همتابه همتا) [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • محمدی ازنی.اسماعیل طراحی الگوی ارزیابی حکمرانی خوب در وزارت ورزش و جوانان با رویکرد توسعه پایدار [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • محمدی.حسین طراحی مدل پیاده سازی فین تک های نوین درصنعت بانکداری (وام دهی همتابه همتا) [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • مظفری قادیکلائی.فاطمه پیشران های ساختاری تأثیرگذار بر کاهش اثرات مخرب بلندمرتبه سازی بر جریان عملکردی باد (مطالعه موردی: منطقه 22 تهران) [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • معصومی.الهه مدل بازاریابی عصبی در خدمات الکترونیکی سبز بانک صادرات ایران [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • معطوفی.علیرضا طراحی مدل سطح‌بندی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد خط‌مشی‌گذاری [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مفتاح.نیوشا حمایت مدیریت، جهت‌گیری زیست‌محیطی و عملکرد سازمانی نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز و عملکرد محیطی [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مقدم.ابوالفضل تبیین فراتحلیل مسائل بازاریابی سبز و پایداری در صنعت CNG [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • مکی زاده.وحید ارائه الگوی بازاریابی سبزدر موقعیت های سینمایی در ایران [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مهرانی.هرمز بررسی تأثیر عملکردهای بازی‌وارسازی سبز بر مدیریت تجربه و نتایج رفتاری در میان مشتریان [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]

ن

  • نجاتی.نسرین طراحی مدل سطح‌بندی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد خط‌مشی‌گذاری [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • نجفی،.سید اسماعیل ارزیابی کارایی شرکت های هواپیمایی با هدف کاهش پتانسیل گرمایش جهانی با روش تحلیل پوششی داده های دومرحله ای استوار با خروجی نامطلوب [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نعیمی نظام آباد.مهدی مدل بازاریابی عصبی در خدمات الکترونیکی سبز بانک صادرات ایران [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • نوراله زاده.نوروز طراحی مدل پیاده سازی فین تک های نوین درصنعت بانکداری (وام دهی همتابه همتا) [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ه

  • هاشمیان نژاد.فریده مدل مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد مسئولیت های اجتماعی در سازمان [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]