اسفندیاری.نیما
بررسی ارتباط و اثرگذاری اجرای مدل EFQM1 بر هزینه های کیفیت COQ
[
دوره2,
شماره
5
- پاییزسال
1389]
اکبری مقدم.بیت اله
بررسی کاربرد شیوه های پیچیده بودجه بندی سرمایه ای در صنعت پتروشیمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
[
دوره2,
شماره
4
- بهارسال
1389]
الفت.لعیا
بهبود توان عملیاتی بندر شهید رجایی با استفاده از شبیه سازی و تصمیم گیری های چند معیاره
[
دوره2,
شماره
4
- بهارسال
1389]
الوندی.محسن
مقایسه الگوی مدیریت راهبردی یک شرکت با چهار الگوی نظری (مطالعه موردی: شرکت ملی ساختمان)
[
دوره2,
شماره
4
- بهارسال
1389]
ب
بابای اهری.مهدی
ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در بانک ملت
[
دوره2,
شماره
4
- بهارسال
1389]
ح
حسن پور.اکبر
نقش رهبری خدمت گزار در ارتقای اعتماد سازمانی مبتنی بر نظرات کارکنانسازمان امور مالیاتی استان گیلان
[
دوره2,
شماره
5
- پاییزسال
1389]
حلوائیها.وحیدرضا
بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند بر وفاداری کارکنان
[
دوره2,
شماره
5
- پاییزسال
1389]
حمیدی.ناصر
بهینه سازی طرح استقرار جایگاه سوخت رسانی با کاربرد ابزار شبیه سازی در تئوری صف
[
دوره2,
شماره
4
- بهارسال
1389]
خ
خاتمی فیروز آبادی.علی
بهبود توان عملیاتی بندر شهید رجایی با استفاده از شبیه سازی و تصمیم گیری های چند معیاره
[
دوره2,
شماره
4
- بهارسال
1389]
ر
رجبی مقدم.مروارید
بررسی کاربرد شیوه های پیچیده بودجه بندی سرمایه ای در صنعت پتروشیمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
[
دوره2,
شماره
4
- بهارسال
1389]
رضایی کلیدبری.حمیدرضا
نقش رهبری خدمت گزار در ارتقای اعتماد سازمانی مبتنی بر نظرات کارکنانسازمان امور مالیاتی استان گیلان
[
دوره2,
شماره
5
- پاییزسال
1389]
رمضانی.سعید
بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند بر وفاداری کارکنان
[
دوره2,
شماره
5
- پاییزسال
1389]
ط
طاعتی.مریم
ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در بانک ملت
[
دوره2,
شماره
4
- بهارسال
1389]
ع
عطائی.محمد
بررسی تأثیرعوامل استرس زای سازمانی بر عملکرد کارکنان
[
دوره2,
شماره
5
- پاییزسال
1389]
علی نژاد.علیرضا
بررسی ارتباط و اثرگذاری اجرای مدل EFQM1 بر هزینه های کیفیت COQ
[
دوره2,
شماره
5
- پاییزسال
1389]
عینیان.مجیده
مقایسه الگوی مدیریت راهبردی یک شرکت با چهار الگوی نظری (مطالعه موردی: شرکت ملی ساختمان)
[
دوره2,
شماره
4
- بهارسال
1389]
ف
فلاح ماکرانی.یاسر
بررسی تاثیر استقرار اتوماسیون اداری در کاهش هزینهها با روش تحلیل نقطه سر به سر (مطالعه موردی: صنایع چوب و کاغذ مازندران)
[
دوره2,
شماره
5
- پاییزسال
1389]
ک
کاوسی.مجید
به کارگیری مدل DEAدر QFD به منظور طراحی محصول در صنایع تولید تلویزیون ( مطالعه موردی شرکت پارس الکتریک)
[
دوره2,
شماره
5
- پاییزسال
1389]
م
محرابی.جواد
ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در بانک ملت
[
دوره2,
شماره
4
- بهارسال
1389]
مظفری.محمد مهدی
به کارگیری مدل DEAدر QFD به منظور طراحی محصول در صنایع تولید تلویزیون ( مطالعه موردی شرکت پارس الکتریک)
[
دوره2,
شماره
5
- پاییزسال
1389]