فهرست مقالات داریوش غلام زاده مقاله 1 - ارائه مدل قیمت گذاری کالای اطلاعاتی با رویکرد آمیخته https://doi.org/10.71818/ecj.2025.1212709 کاملیا صالحی فشمی منصوره علیقلی داریوش غلام زاده محمدرضا رادفر اقتصاد مالی , مقالات زودآیند مقاله 2 - اولویت بندی مولفه های موثر مدل برند کارفرمایی مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی( مورد کاوی در صنعت برق ایران) حسن آذری وحید رضا میرابی داریوش غلام زاده پژوهش های بازاریابی اسلامی , شماره 10 , سال 4 , بهار 1404