ارزیابی و رتبه بندی مؤلفه های مؤثر در بازاریابی توریسم روستایی با آمیخته بازاریابی (P7) (نمونه موردی: شهرستانهای آمل، بابل، بابلسر و ساری)
محورهای موضوعی : فصلنامه علمی برنامه ریزی منطقه ایحمید برقی 1 , زینب کاظمی 2 , فرشاد سوری 3 , سمانه مسیبی 4
1 - استادیار جغرافیا و برنامه ریزی روستایی، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران
2 - کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی روستایی، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران
3 - دانشجوی دکتری جغرافیا و برنامه ریزی روستایی، دانشگاه تهران، تهران، ایران
4 - کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی روستایی، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران
کلید واژه: توریسم روستایی, آمیخته بازاریابی (P7), وضع موجود و مطلوب, آمل, بابل, بابلسر و ساری,
چکیده مقاله :