• Home
  • About Us
  • Contact Us
  • Register
  • Log in
  • Order
Advanced
  • Home
  • Periods
  • Vol. 4
  • Issue15 Vol.4
  • 15
    Issue 15 Vol. 4 Autumn 1391

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • List of Articles


      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        1 - بررسی اثربخشی آموزش اخلاق به کمک فیلم های پویانمایی
        فرخنده مفیدی سیما کفیلی مقدم
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        2 - بررسی عملی بودن، اعتبار و روایی تست تجدید نظر شده شادکامی
        حیدر علی هومن حمیدرضا وطن خواه ساناز درستکار
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        3 - رابطۀ ویژگیهای شخصیتی با کارآیی پلیس
        حمید رضا فرهمند مهناز علیمرادی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        4 - مقایسه توانائی دانش‌آموزان عادی و تیزهوش بر پایه تئوری کلاسیک و سؤال– پاسخ
        حیدر علی هومن مرضیه رحمانی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        5 - مشخصه روان سنجی پرسشنامه باورهای اختلال خوردن در نمونه ای از نوجوانان
        حیدر علی هومن
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        6 - مقایسه خلاقیت و سلامت روانی دانش آموزان تیزهوش و عادی
        منصوره شهریاری احمدی غلامعلی افروز حسن پاشا شریفی مهدی دوایی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        7 - مقایسه افراد وابسته به مواد افیونی، مواد محرک و افراد عادی در میزان خودکارآمدی و خودتنظیمی رفتاری
        ویدا رضوی نعمت اللهی سید مهدی حسینی فرد سلوی شمس الدینی لری
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        8 - اثربخشی روش اثربخشی روش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش افسردگی ونگرش های ناکارآمد در بیماران قلبی
        شیرین کوشکی محمود جمالی مهدیه صالحی حمزه اکبری
  • Home Page
  • Site Map
  • Contact Us
  • Home
  • Site Map
  • Islamic Azad University
  • Contact Us

The rights to this website are owned by the Raimag Press Management System.
Copyright © 2021-2025

Home| Login| About Us| Contact Us|
[فارسی] [العربية] [fa] [ar]
  • IAU
  • Login