Subject Areas :
1 - کارشناس ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه تبریز
2 - استادیار دانشگاه تبریز
Keywords:
Abstract :
اسداللهی، علی. 1384. بررسی تأثیر تبلیغات تجاری بر رفتار مصرفکننده در تصمیم خرید محصولات لوازم خانگی(پایاننامۀ تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی بینالمللی)، دانشگاه شهید بهشتی، دانشکدۀ مدیریت و حسابداری، گروه مدیریت بازرگانی.
اسماعیلی، محسن. 1386. تبلیغات بازرگانی، آثار، وضعیت حقوقی و بایستههای قانونگذاری. تهران: مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی.
اسمی، رضا؛ سعدیپور، اسماعیل؛ اسدزاده، حسن. بهار 1389. «رابطۀ تماشای آگهیهای تبلیغات تلویزیون با الگوی مصرف در کودکان و نوجوانان تهرانی»، فصلنامۀ پژوهشهای ارتباطی، سال هفدهم، شمارۀ 1(پیاپی 61)، ص 117- 93.
ایرانمنش، سیدمحمد. فروردین 1381. «مشکلات ساختاری در نظام تبلیغاتی ایران»، خلاصه مقاالات دومین همایش صنعت تبلیغات ایران،ص 55-25.
جمشیدیان، لیلا و مظفری، سیدامیراحمد. 1389. «مقایسة وضعیت موجود و مطلوب بازاریابی ورزشی در ایران»، پژوهش در علوم ورزشی 29، 26- 13.
خیرخواه، حمیدرضا. 1378. بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر افکار عمومی(پایاننامۀ کارشناسی ارشد روزنامهنگاری)، دانشگاه آزاد اسلامی ـ واحد تهران مرکزی.
رسولی، محمدرضا و کیانمنش، کامران. 1389. «بررسی اثربخشی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی بین شهروندان تهرانی»، نشریۀ اطلاعرسانی و کتابداری(کتاب ماه علوم اجتماعی)، دورۀ جدید، ش 30، ص 95-86..
سجادی، سیدنصرالله؛ امیدی، علیرضا؛ زارع، قاسم. 1386. «رابطۀ بین استفاده از تصاویر ورزشی و رفتار مصرفی تماشاچیان ورزشی»، مجلۀ حرکت 34، 93-83.
سلیمانی، مسعود. 1386. روزنامۀ دنیای اقتصاد، ش 1448، ص 7 ورزشی.
سیدعامری، میرحسین؛ محرمزاده، مهرداد؛ بشیری، مهدی؛ هادی، حمدالله. 1389. «بررسی عنصر حمایت مالی از عناصر آمیختۀ بازاریابی ورزشی»، فصلنامۀ المپیک، سال هیجدهم، ش 4(52). 129- 111.
عسکریان، فریبا. 1383. بررسی وضیعت اقتصادی صنعت ورزش ایران در سال های 1377 و 1380(با تکیه بر تخمین GDSP)(رسالۀ دکترای تخصصی مدیریت و برنامهریزی ورزشی)، دانشگاه تهران، دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی.
فتحیان، روحالله. 1389. بررسی عوامل تبلیغاتی مؤثر در خرید کفشهای ورزشی در شهر تبریز(پایاننامۀ کارشناسی ارشد)، دانشگاه تبریز، دانشکدۀ علوم تربیتی و علوم روانشناسی.
کاظم، محمد. 1381. فوتبال در بورس و بورس در فوتبال. وزارت فرهنگ و انتشارات اسلامی، سازمان چاپ و انتشارات.
کاوس کلاسی، لیما. 1377. بررسی تبلیغات بازرگانی تلویزیون بر نوجوانان(پایاننامۀ کارشناسی ارشد روزنامهنگاری)، دانشگاه آزاد اسلامی ـ واحد تهران مرکزی.
محرمزاده، مهرداد. پاییز 1385. مقایسة شیوههای بازاریابی ورزش دانشگاهی کشورهای ایران و ترکیه، فصلنامۀ پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی 12(3).
محمدکاظمی، رضا؛ تندنویس، فریدون؛ خبیری، محمد. 1387. «بررسی عنصر قیمت از عناصر آمیختۀ بازاریابی ورزشی در لیگ حرفهای فوتبال ایران و مقایسۀ وضعیت موجود با لیگهای کرۀ جنوبی و ژاپن»، نشریۀ علوم حرکتی و ورزش، سال ششم، جلد دوم، ش 12، ص 132- 121.
محمدیان، محمود. 1385. مدیریت تبلیغات از دید بازاریابی. چاپ چهارم. تهران: انتشارات حروفیه.
ناهیدی، محبوبه. 1389. بررسی تأثیرگذاری رسانههای تبلیغاتی و رتبهبندی آنها از دید مشتریان، براساس مدلA.I.D.A در شرکت تولیدی اخوان جم(پایاننامۀ کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی)، دانشگاه پیام نور.
نقیبالسادات، سیدرضا. 1385. «نظام مطلوب تبلیغات بازرگانی در ایران»،
مجلۀ اطلاعات سیاسی ـ اقتصادی، خرداد و تیرماه، ص 226-225.
Mohammed, Rafi. 2004.Internet Marketing.McGraw Hill.
Mullin, Hardy Sutton. 2000.Sporting Marketing, Sporting Culture.Ir /DOC2/tablighat.Pd.
Odabasi, Y. 2004. “Postmodern Marketing”, Media Cat Pub.Political Economy of the Global Communication Revolution, Monthly Review Press.
Pits, B.G. &Stolar, D.K. 2007.“Fundamentals of Sport Marketing”, Fitness Information Technology, Morgantown, ISBN1-885693-33-8.
Yeva, Martinez; Teresa, Montner;Pina, Jose M. 2009.“Brand Extension Feedback: TheRole of Advertising”,Journal of Business Research 62, 305-313.
Zhang, Jamesesj&Cianfrone, Beta.
2006.“Differential Effects of Television Commercial Athlete Endorsement, and Venue Signage during a Television Action Sport Event”, Journal of Sport Management20,322-344. Human Kinetics,Inc
Argan, M.&Katırci, Hakan. 2008. Sports Marketing.Nobel Publications.
Bravn, Prtre. 2001.“Building Value-Based Branding Strategies”, Journal of Strategic Marketing9,552-268.
Ekin,Volkan;Zeybek, Isil;Rengin, Kucukerdogan.July 2011.“The Global Advertising of a Local Brand in terms of AnalyzingtheVisual Content: Turkish Airlines Globally Yours AdvertisingCampaign”, The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication(TOJDAC) 1(1), 40- 50.
Foskett,S. 1996. “Online Technology Ushers in One-to-One Marketing”,Direct Marketing 59(7),38-40.
Mahoney, D. F.; Reimer, H. A.; Breeding, J. L.; Hums, M. A. 2006.“Organizational Justice in Sport Organizations: Perceptions of Student-Athletes and Other College Students”,Journal of Sport Management 20, 159-188.
McDonough, John. 2003. Encyclopedia of Advertising, Fitzroy Dearborn