Subject Areas : فصلنامه فرهنگ ارتباطات(علمی و ترویجی )
Keywords:
Abstract :
الف) منابع و مآخذ فارسی
1- الکساندر آلیسون، اورز جیمز، کاروث راد، هالیفلد آن و گرکو آلبرت، «اقتصاد رسانه، نظریه و کاربرد»، ترجمه عادل پیغامی، تهران، دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها، 1390.
2 - ثنایی مهران، «پایاننامه کارشناسیارشد»، دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز، زمستان 1384.
3- دویله گیلیان، «آشنایی با اقتصاد رسانه»، ترجمه محمد نعمتی و روحالله کهنهوشنژاد، تهران، دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها، 1390.
4- رفیعپور فرامرز، «کندوکاوها و پنداشتهها»(مقدمهای بر روشهای شناخت جامعه و تحقیقات اجتماعی)، تهران، شرکت سهامی انتشار، 1384.
5- سعیدی علی، «اقتصاد و رسانه»، تهران، دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها، 1390.
6- سورین ورنر، تانکارد جیمز، «نظریههای ارتباطات»، ترجمه علیرضا دهقان، تهران، دانشگاه تهران، 1381.
7- شکرخواه، یونس، «دگرگونی جهانی و دیدگاههای شیلر» به نقل از Media Development، رسانه، شماره 11، پاییز 1371.
8- شیلر هربرت، آی، «اطلاعات و اقتصاد بحران»، ترجمه یونس شکرخواه، تهران، کانون ترجمه و نشر آفتاب، 1375.
9- فرهنگی علیاکبر، دانایی ابوالفضل، جامع رقیه، «ارتباطات توسعه در جهان سوم»، تهران، رسا، سال 1390.
10- کمالیپور یحیی، «عملکرد رسانهها در آمریکا»، خلاصه درسهای ارائهشده، تنظیم مهدخت بروجردی علوی، رسانه، پاییز 1373.
11- لویی ژان، شرایبر سروان، «نیروی پیام»، تهران، سروش 1371.
12- محکی علیاصغر، مقاله چاپشده در سایت همشهری آنلاین، 4 شهریور سال 1386، http://www.hamshahrionline.ir/details/29947
ب) منابع و مآخذ انگلیسی
1- Albarran, A. B. (2002): Media economics - Understanding markets, industries and concepts (2nd ed.). Ames: Iowa State University Press.
2- Alexander, A., Owers, J. and Carveth, R., (eds) Media Economics: Theory and Practice, 2nd edn, Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Associates (1998).
3- Besley, Timothy and Burgess, Robin and pran, Andrea Mass Media and Political Accountability, the Center for Analysis of Risk and Regulation at the London School of Economics and PoLitical Science, 2002.
4- Garnham, Nicholas, Contribution to a Political Economy of Mass- Communication, Media Culture Society 1; 1979.
5- Garnham Nicholas, Contribution to a Palitical Economy of Mass- Communication, Media, Culture, and Society, Vol .No, 2 , 1979.
6- Herman, Edward S. and McChesney, Robert W. The Global Media: The New Missionaries of Corporate Capitalism, London: Continuum, 1997.
7-Petrova, Maria, Mass Media and Special Interest Groups, http://ssrn.com/abstract=1155411 , 2008.
8- http://www.sagepub.com/mcquail6/PDF/Chapter%2014%20-%20The%20SAGE%20Handbook%20of%20Media%20Studies.pdf