Manuscript ID : 512688
Visit : 41
Page: 149 - 125
Article Type:
Original Research
Subject Areas :
فصلنامه فرهنگ ارتباطات(علمی و ترویجی )
Received: 2013-05-27
Accepted : 2013-05-27
Published : 2013-06-22
Keywords:
References:
منابع
آسابرگر، آرتور. (1387). روش تحلیل رسانهها. (پرویز اجلالی، مترجم). چاپ اول. تهران: انتشارات مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه.
آوینی، مرتضی. (1385). آینه جادو. چاپ سوم. تهران: انتشارات روایت فتح.
ببی، ارل. (1386). روشهای تحقیق در علوم اجتماعی. (رضا فاضل، مترجم). چاپ دوم. تهران: انتشارات سمت.
فرهنگی، علیاکبر. (1389). ارتباطات انسانی. چاپ اول. تهران: انتشارات رسا.
معتمدنژاد، کاظم. (1356). روش تحقیق در محتوای مطبوعات. چاپ اول. تهران: انتشارات دانشکده علوم ارتباطی و اجتماعی.
مهرداد، هرمز. (1379). نظریات و مفاهیم ارتباط جمعی. چاپ اول. تهران: انتشارات فارابی.
هولستی، ال. (1380). تحلیل محتوا در علوم اجتماعی و انسانی. (نادر سالارزاده، مترجم). چاپ دوم. تهران: انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی.
هیوارد، سوزان. (1388). مفاهیم کلیدی در مطالعات سینمایی. (فتاح محمدی، مترجم). چاپ اول. تهران: نشر هزاره سوم.
McNamara, Jim. (2005). Media content Analaysis. Asia Pacific Public Relation Journal. No: 6. Melbourne.
Riffe, Daniel. and Freitag, Alan. (1997). A Content Analysis of Content Analyses: Twenty-Five Years of Journalism Quarterly. Journalism and Mass Communication Quarterly. No: 74. London.
Young, Debra. (2011). Iranian Separation. Holly wood Reporters. No: 874. Los Angles.
Related articles