Subject Areas : Woman and family
1 - دکتری زبانشناسی کاربردی، دانشکده زبان و ادبیات خارجی دانشگاه اصفهان
2 - دانشیار دانشکده زبان و ادبیات خارجی دانشگاه اصفهان
Keywords:
Abstract :
ابولحسنی، ز و پوشنه، آ. (1390). بررسی تطبیقی فرایندهای واژهسازی در دو دهه 1340 و 1370 شمسی در ژانر سیاسی مطبوعات. زبان پژوهی، 2(4): 1-31.
بشیریه، ح. (1378). نقد در حوزة عمومی [نقد کتاب، یورگن هابرماس، رابرت، هولاب]. تهران: نشر نی.
جعفری، ع. (1388). تأثیر تلفن همراه بر جوانان و خانواده. مقالات علمی آبشکوه. http://www.abeshkooh.persianblog.ir/page/maghalat
جلالی، س. (1384). درخشش زنان مسلمان در عرصه علم و فرهنگ در صدر اسلام. ماهنامه مسجد، شماره 99.
جوادی یگانه، م. (1391). پرسشنامه نقش موبایل در ارتباطات اجتماعی. تارنمای دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه تهران. http://www.mrjavadi.com
رستگارپور، ح. (1389). انگلیسی برای دانشجویان رشته روانشناسی. تهران: سمت.
رضائیان، م. (1391، 20 آذر). ورود به دنیای ارتباطات با آموزش سواد رسانهای. روزنامه ایران، شماره 5246. http://www.magiran.com/npview.asp?ID=2637922
زارع، م؛ امینیلاری، م و بهمنی، س. (1388). سنجش و ارزیابی (تحلیل) آموزش الکترونیکی. مجموعه مقالههای همایش اولین کنفرانس دانشجویی آموزش الکترونیکی. تهران: دانشگاه علم و صنعت.
شکرخواه، ی. (1388). مفاهیم: سواد رسانهای چیست؟ همشهری آنلاین. http://hamshahrionline.ir/details/83516
کریمی، غ. (1389). سخنرانی دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو در مرکز مطالعات عالی بینالمللی. ماهنامه دانشگاه تهران، شماره 74.
کشانی، غ. (1390). بخشی از میراث مشترک بشری در زبان پارسی و همسایگان دور نزدیکش. تارنمای شخصی www.adamekhoshoonat.blogspot.com
منادی م. (1378). آموزش و پرورش در آستانه قرن 21. مجموعه مقالات دومین همایش علم در آستانة قرن 21. مشهد: مرکز علمی فرهنگی دارالفنون توس.
Berry-Bravo, J. (1991). Tuning in to live Spanish-language broadcasts. Hispania, 74(1), 199-201.
Bevan, G., & Matsuo, C. (2002). Two approaches to genre-based writing Instruction: A comparative study, Japan Association for Language Teaching National Conference, Japan, Retrieved from http://www.adm.fukuokau.ac.jp/fu844/home2/Ronso/Jinbun/L38-1/L3801 _0155.pdf
Castellan, Y. (1986). La famille, Que sais-je? No 1995.
Coe, N., & Fowler, W. S. (1976). Nelson English language tests. London: Butler and Tanner Ltd.
Dodson, F. (1972). Tout se joue avant six ans. Paris. Robert Lafon.
Dunnigan, M. (2014). Why learning foreign languages is a 'crucial' skill. E-classroom news, 1-4.
Giddens, A. (2001) .Sociology. Cambridge: Polity Press.
Giffo-Levasseur, Anne-Marie, (1995). Confrontation des familles et des institutions éducatives : une enquet dans une cité HLM. In : Ethnologie.
Hasan, R. (1989). The structure of a text. In M. A. K. Halliday, & R. Hasan (Eds.), Language, context, and text: Aspects of language in a social semiotic perspective (pp. 56-69). Oxford: Oxford University Press.
Hidayati, N. U. (2010). Improving students' ability in writing procedure text using realia. (BA thesis, English Language teaching Department of Tarbiah Facualty, Walisongo, Semarang.
Hudson, R. A. (1996). Sociolinguistics. Cambridge: Cambridge University Press.
Huff, T. E. (1984). Max weber and the methodology of social sciences. New Jersey: Transnational Books.
Jalilifar, A. R., & Beitsayyah, L. (2011). Genre analysis of enquiry letters across cultures: Perspectives on rhetorical structure. Concentric: Studies in Linguistics, 37(2), 309-333.
Matsuo, C., & Bevan, G. (2002). Two approaches to genera-base writing instruction. Retrieved from www.adm.fukuoka-u.ac.jp /.../L3801 _0155.pdf
Mohammadi, M. J., Hekmatshoare Tabari, B., & Ketabi, S. (2012). Cultural appreciation through reading English. Isfahan: Isfahan University Publication.
November, A. (2014). Why foreign languages are a 'crucial' skill. Technology News & Innovation in K-12 Education, 17(4), 21-23.
Rui-ying, L. O. Y. (2004). The effects of genre-based instruction on EFL readers. HKBU Papers in Applied Language Studies, 8.
Swales, J. (1990). Genre analysis: English in academic and research settings. Cambridge: Cambridge University Press.
Wilska, T. A. (2003). Mobile phone use as part of young people's consumption styles. Journal of Consumer Policy, 26, 441-463.
Zare-ee, A. (2009). The effects of teaching genre moves on EFL learners' performance in letter writing. Pazhuhesh-e Zabanha-ye Khareji, 49, 43-64.