Subject Areas :
وحیدرضا
میرابی
1
(دانشیارگروه مدیریت بازرگانی ،واحدتهران مرکز،دانشگاه آزاداسلامی،تهران،ایران)
فریده
حق شناس کاشانی
2
(دانشیارگروه مدیریت بازرگانی ،واحدتهران مرکز،دانشگاه آزاداسلامی،تهران،ایران)
کامبیز
شاهرودی
3
(استادیارگروه مدیریت بازرگانی ،واحدرشت،دانشگاه آزاداسلامی ،رشت،ایران)
عباس
شهنوازی
4
(دانشجوی دکتری تخصصی مدیریت بازاریابی،واحدتهران مرکز،دانشگاه آزاداسلامی ،تهران،ایران)
Keywords:
Abstract :