Subject Areas :
وحیدرضا میرابی
1
(
دانشیارگروه مدیریت بازرگانی ،واحدتهران مرکز،دانشگاه آزاداسلامی،تهران،ایران
)
فریده حق شناس کاشانی
2
(
دانشیارگروه مدیریت بازرگانی ،واحدتهران مرکز،دانشگاه آزاداسلامی،تهران،ایران
)
کامبیز شاهرودی
3
(
استادیارگروه مدیریت بازرگانی ،واحدرشت،دانشگاه آزاداسلامی ،رشت،ایران
)
عباس شهنوازی
4
(
دانشجوی دکتری تخصصی مدیریت بازاریابی،واحدتهران مرکز،دانشگاه آزاداسلامی ،تهران،ایران
)
Keywords:
Abstract :